1.4.1 TEST – lista zmian

Wiosna za pasem i wraz z nowym sezonem nadchodzą nowości w World of Tanks! W najnowszej aktualizacji 1.4.1 wprowadzamy dla Was specjalne prezenty zwane „losowymi nagrodami” oraz nowe przedmioty w grze: schematy. Dodatkowo wprowadzimy możliwość personalizacji załogi – wygląd załogi.

Losowe nagrody

W aktualizacji 1.4.1 wprowadzamy „losowe nagrody”. Jak pewnie zgadliście, będą się one pojawiać z pewnym prawdopodobieństwem podczas gry pojazdami poziomów V-X. Będą przyznawane za dobrą efektywność w bitwie, a zatem im efektywniejsze przeprowadzacie akcje lub im wyżej klasyfikujecie się w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia (najlepsza trójka, piątka itd.), tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziecie losową nagrodę. Po każdej bitwie, w której mogliście, ale nie zdobyliście losowej nagrody, prawdopodobieństwo jej otrzymania w następnej bitwie rośnie.

No dobrze, ale czym dokładnie są losowe nagrody?

W uznaniu Waszej efektywności w bitwie możecie otrzymać:

  • materiały eksploatacyjne,
  • kredyty,
  • obligacje,
  • schematy
  • i inne przedmioty.
Ważne: częstotliwość i zawartość zdobywanych nagród losowych nie jest jeszcze sfinalizowana w teście publicznym. Po wprowadzeniu aktualizacji na główny serwer zmienimy te parametry. Teraz głównym celem jest przetestowanie tej nowej funkcjonalności i wysłuchanie Waszych opinii.

W garażu pojawi się specjalny „wskaźnik prawdopodobieństwa”, wyświetlający szansę zdobycia losowej nagrody. Zostanie on zaimplementowany jako specjalna ikona z trzema stopniami, a każdy z nich będzie pokazywał prawdopodobieństwo otrzymania nagrody w kolejnych bitwach. Gdy otrzymacie losową nagrodę, wskaźnik zostaje wyzerowany i wszystko rozpoczyna się od początku.

Prawdopodobieństwo otrzymania losowych nagród zależy nie tylko od Waszej skuteczności, ale również od zachowania wobec sojuszników na polu bitwy. Jeśli łamiecie zasady gry, to prawdopodobieństwo otrzymania losowych nagród w danej bitwie nie będzie wzrastać.

Istnieją dwa rodzaje losowych nagród: mała i duża. Pierwsze cztery nagrody, które otrzymacie, będą małe, a piąta będzie duża i, oczywiście, zawartość dużej nagrody będzie cenniejsza.

Pamiętajcie: losowe nagrody nie kumulują się i są otwierane zaraz po ich otrzymaniu (pod koniec bitwy).

A teraz coś fajnego – czym są te schematy, które będziemy rozdawać? Przyjrzyjmy się szczegółom.  

Schematy

Uwaga: Jest to krótki przegląd. Wkrótce zostanie opublikowany dedykowany artykuł, w którym szczegółowo opiszemy tę nową funkcjonalność.

Schematy to specjalne przedmioty, które można zdobyć jako losową nagrodę, a które można wykorzystać, by otrzymać zniżki przy badaniu nowych czołgów.

Im wyższy poziom pojazdu, tym z większej liczby schematów się składa, a z każdym otrzymanym schematem wzrasta wysokość zniżki. Oznacza to, że jeśli zbierzecie wszystkie schematy danego czołgu, otrzymacie 100% PD zniżki na cenę zbadania tego pojazdu.

Schematy można zdobyć tylko jako losowe nagrody. Nie można ich kupić za kredyty, złoto ani pieniądze.

Nie trzeba zebrać wszystkich schematów, aby z nich skorzystać, ale im więcej ich macie, tym większą zniżkę otrzymacie.

Schematy będą pojawiać się losowo i są dostępne dla pojazdów z wszystkich gałęzi i narodowości od poziomu II do X, w tym dla pojazdów, które już zbadaliście. Aby ułatwić Wam śledzenie liczby zebranych schematów, wprowadzimy specjalny pasek postępu, podzielony na sekcje. Zdobycie schematu spowoduje wypełnienie odpowiedniej sekcji.

Jeśli zdobędziecie schemat dla pojazdu, dla którego wszystkie wymagane schematy już zostały zebrane, lub takiego, który już zbadaliście, zostanie on zamieniony w schemat „narodowy” lub „uniwersalny”. Schematy narodowe pasują do dowolnego czołgu danego kraju (na przykład jeśli otrzymacie schemat narodowy dla Francji, może zostać użyty na dowolnym pojeździe we francuskim drzewie technologicznym), a uniwersalne pasują do dowolnego pojazdu dowolnego kraju.

Planujemy również wprowadzenie możliwości zamiany schematów, których nie potrzebujecie na te, których poszukujecie. Pamiętajcie jednak, że wymienić można tylko „narodowe” i „uniwersalne” schematy, a nie te, które otrzymaliście dla konkretnego czołgu. O posiadanych zniżkach na niektóre pojazdy możecie się dowiedzieć w zakładce Badania.

Pamiętajcie:Zniżki dotyczą kosztu zbadania pojazdu, ale nie jego modułów!

Szczegóły dotyczące schematów i przyszłości tej funkcjonalnością znajdziecie w specjalnym artykule, który pojawi się później. Bądźcie czujni!

Wygląd załogi

Kolejną ważną funkcjonalnością nadchodzącej aktualizacji jest nowy rodzaj personalizacji, wygląd załogi. Dzięki niej będziecie mogli tymczasowo zamienić załogi swoich pojazdów na postaci historyczne lub wymyślne, fajne lub nawet nieco dziwaczne.

Pierwsze trzy zmiany wyglądu załogi dostaniecie na swoje konta za darmo wraz z nadchodzącą aktualizacją i tak jak w przypadku schematów, więcej zmian wyglądu załogi będzie dostępnych w losowych nagrodach, które zdobędziecie.

Planujemy wprowadzenie memów i śmiesznych postaci, którymi będziecie mogli zastępować członków załogi bez ograniczeń związanych z klasą lub narodowością pojazdu. Niemniej jednak zmiana wyglądu załogi na postacie historyczne będzie ograniczona ze względu na narodowość i specjalizację członka załogi. Zmiany wyglądu załogi będą dostępne tylko w dużych losowych nagrodach.

Wszystkie regiony będą miały swoje własne zestawy zmian wyglądu załogi z określonymi danymi (awatarem/fotografią, imieniem i nazwiskiem).

Każdą zmianę wyglądu załogi możecie zastosować tylko do jednego członka załogi i będziecie musieli ją usunąć przed wykorzystaniem na innym załogancie. Zarówno zastosowanie, jak i wycofanie zmiany wyglądu załogi są darmowe, a niewykorzystane zmiany wyglądu będą przechowywane w Waszych aktach osobowych.

Aby zmienić wygląd załogi, należy przejść do akt osobowych członka załogi i ręcznie wybrać odpowiedni wygląd.


Główne zmiany:
Wygląd pojazdów:
1. Dodano możliwość nakładania farb na pojazdy tieru VII
2. Dodano dodatkowe sloty na kalkomanie dla pojazdów VIII tieru
3. Udoskonalono interfejs użytkownika

Mapy:
Poprawiono problemy na następujących mapach:
1. Ensk
2. Westfield
3. Zatoka Rybacka
4. Przełęcz
5. Zatoka Rybacka
6. Paryż
7. Pilzno
8. Lodowiec
9. Zaplecze
10. Widepark

GVXCy-3b0fc

0DLsQVs7Hsk

Schematy, nowa funkcjonalność:
Stanowią specjalną zawartość, która umożliwia otrzymanie zniżek przy zakupie nowo odkrytych pojazdów. Każdy możliwy do odkrycia pojazd (zaczynając od tieru II) posiada schematy:
1. Kiedy już zbierzemy wszystkie fragmenty schematu nie będziemy potrzebowali PD do odkrycia pojazdu odpowiedniego pojazdu.
2. Każdy schemat składa się z fragmentów; ich liczba zależy od tieru pojazdu. Każdy fragment wpływa na wysokość zniżki na zbadanie pojazdu.
3. Jeśli gracz zdobędzie fragment schematu pojazdu, który już jest w jego posiadaniu lub posiada wszystkie fragmenty danego schematu to fragment ten będzie automatycznie zamieniony na inny typ schematu: uniwersalny lub narodowy.
4. Gracz może sam pozyskać potrzebny fragment schematu konwertując odpowiednią liczbę narodowych lub uniwersalnych fragmentów. Liczba wymaganych fragmentów zależy od tieru pojazdu.

J7PQGxk3grc

Dodano nagrody losowe: mogą zawierać różnorodną zawartość, jak i schematy. Można je pozyskać w następujący sposób.
1. Z pewnym prawdopodobieństwem w każdej bitwie.
2. Jeśli gracz nie otrzyma nagrody losowej po bitwie, prawdopodobieństwo jej zdobycia w kolejnej wzrasta. Jeśli zdobędziecie nagrodę czynnik losowy zostaje zresetowany, a sam proces się powtarza.
3. Nagrody te można zdobyć tylko w bitwach losowych.
4. Będą dwa rodzaje nagród losowych: duże i małe. Pierwsze cztery nagrody będą małe, a piąta będzie zawierała nagrodę o wyższej wartości.

Skórki dla załogi:
Skórki dla załogi zawierają następujący zestaw:
• unikalny awatar
• unikalne imię i nazwisko
• krótką notkę informacyjną

Skórka nałożona na załogantów zmienia ich wygląd. Jednocześnie wszelkie atrybuty, doświadczenie i umiejętności pozostają niezmienione. Nałożenie skórki jest darmowe, tak jak i zmiana danych osobowych.

17 Odpowiedzi do “1.4.1 TEST – lista zmian

    1. Witamy kolejny płaczek który nie dostał czegoś za darmo. A nie czekaj schematy będą za darmo, ale trzeba będzie zapracować D:, niech szlag tych z WG -.-

      1. A Ty misiu kolorowy jak myślisz, jak długo ten festyn będzie trwał? Ludzie zaczną może grać więcej bo „wg rozdaje!”. A po jakimś czasie CYK, mikrołatka i szanse na wylosowanie dobrej nagrody spadają do minimum.

        1. no przerażająca perspektywa. A kiedyś człowiek nie narzekał jak było tylko x2 codziennie. Się widzę dupy rozjeździły, wcale się nie dziwię, że WG ma serdecznie dość polskiej społeczności

  1. Ale fajne, tego się nie spodziewałem 😉 Opcja ze schematami super!
    Zmiana załogi, choć nieistotna to też fajna zabawa 😉 Może dostaniemy SerBa?

  2. -wg naprawcie mm
    -oto czolg premium!
    -wg naprawcie fiordy
    -przedstawiamy SCHEMATY!

    te zmiany sa nie na miejscu w obecnym stanie gry.

    1. Mnie nic tak nie irytuje w tej grze jak celność i rng penetracji. Jakieś 9 miesięcy temu był Q&A WG gdzie mówili że będą sie przyglądać celności żeby była bardziej przewidywalna, ale to przyglądanie się jak zwykle u nich strasznie sługo trwa.

      1. wystarczyłoby zawęzić okręgi celowania i wprowadzić równomierny rozrzut pocisków w okręgu.
        Obecnie to patola, jakieś ruskie rozrzutniki gnoju mają celownik na pół mapy, a i tak co drugi strzał leci gdzieś koło środka. Natomiast celne dział, mimo swojej „przewagi” w wielkości okręgów nad niecelnymi, nadal mają na tyle duże, że gdy RNG nie polosuje to i tak spudłują…

  3. Ciekawi mnie gdzie jest drugie dno tego wszystkiego. OK, nagrody za efektywność będą fajne (chociaż i tak pewnie w pewnym momencie będzie mikrołatka i nagle prawdopodobieństwo zdobycia nagród spadnie diametralnie), schematy mogą się przydać do odblokowywania linii… I to po to żeby przyciągnąć nowych graczy czy zrehabilitować się wobec grających? Ostatnio jakoś sporo było takich zagrywek WG jednoznacznie wskazujących że sprawy chyba nie mają się najlepiej.

    1. Drugie dno? Popchnięcie graczy do wysokich tierów -> więcej strat w kredytach -> większe prawdopodobieństwo zakupów. Do tego zwiększenie ruchu na serwerach, co poprawi trochę pracę MM.

      1. To swoją drogą. Za dużo ostatnio było tych „dobrych gestów” ze strony WG. Albo w końcu zatrybiło u nich że może by tak wprowadzać nagrody za masochizm w ich grze, albo faktycznie to leci strasznie na pysk i chcą nachapać się na odchodne. Ale fakt, masz rację. Zwiększony ruch i wysokie tiery to więcej zakupionych kont premium.

        1. Ja myślę, że raczej to drugie od patcha z nową grafiką widać, duży odpływ graczy, a z tego co jest aktualnie na serwerach to i tak pewnie połowa boty od wg.

  4. biere e25 i wskaznik bedzie non stop na 100% zwykle co bitwa trzymam 1 miejsce lub w pierwszej 5. pod zwgledem exp 😀

  5. Mimo, że jak wszystkie modyfikacje, schematy też mają drugie dno (przyspieszone dojście do dych czyli realnie wydawana kasa przez część graczy) to ten pomysł mi się podoba. Skórki dla załogi to oczywiście zbędny bajer (a i tak znajdzie się grono nabywców więc i tu wugie zarobi swoje). Trochę średnio, że skórki będą do zdobycia jako ta nagroda większa bo dla mnie nie ma żadnej wartości tak jak farby do kolorowania czołgów.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.