1.4.1 – lista zmian

Lista zmian w aktualizacji 1.4.1.

Główne zmiany:

Wygląd zewnętrzny:

  1. Dodano możliwość nakładania farb na pojazdy poziomu VII.
  2. Dodano dodatkowe miejsca na naklejki na pojazdach poziomu VIII.
  3. Wprowadzono ulepszenia interfejsu użytkownika.

Mapy:

Naprawiono błędy w następujących mapach:

  1. Ensk
  2. Westfield
  3. Zatoka rybacka
  4. Przełęcz
  5. Cichy brzeg
  6. Paryż
  7. Pilzno
  8. Lodowiec
  9. Zaplecze
  10. Widepark

Schematy, nowa funkcjonalność:

Schematy  są specjalnymi przedmiotami w grze, których można użyć, by uzyskać zniżkę na badanie nowych pojazdów. Każdy możliwy do zbadania pojazd (zaczynając od poziomu II) ma swoje schematy.

  1. Kiedy schemat jest skompletowany, nie jest wymagane żadne doświadczenie na badanie odpowiadającego mu pojazdu.
  2. Każdy schemat składa się z fragmentów; ich liczba zależy od poziomu pojazdu. Każdy fragment powiększa zniżkę na badanie danego pojazdu.
  3. Jeśli gracz otrzyma fragment schematu dla pojazdu, który już zbadał, lub posiada już wszystkie fragmenty danego schematu, nowy fragment będzie automatycznie wymieniony na jeden z dwóch typów schematów: uniwersalny lub narodowy.
  4. Gracz może zdobyć brakujący fragment schematu, wymieniając pewną liczbę narodowych lub uniwersalnych fragmentów schematów. Wymagana liczba fragmentów schematów zależy od poziomu pojazdu.

Dodano nowy typ nagrody za bitwę: nagrodę za zasługi (poprzednio znaną jako nagroda losowa). Nagrody mogą zawierać różne przedmioty gry, jak również fragmenty schematów. Można je zdobyć w następujący sposób:

  • Z pewnym prawdopodobieństwem po każdej bitwie.
  • Jeśli gracz nie otrzyma po bitwie nagrody za zasługi, prawdopodobieństwo otrzymania jej wzrasta z kolejną bitwą. Jeśli otrzymacie nagrodę za zasługi, prawdopodobieństwo jest zerowane i proces się powtarza.
  • Nagrody te można zdobyć tylko w bitwach losowych.
  • Pierwsze cztery nagrody, które zdobędziecie, będą małe, a piąta duża.

Wygląd załogi:

Na wygląd załogi składa się następujący zestaw danych:

  • Unikalny awatar
  • Unikalne imię i nazwisko
  • Krótka notka informacyjna

Opcja wyglądu załogi jest przeznaczana dla członka załogi i zmienia jego wygląd. Ta operacja nie zmienia jednak żadnych atrybutów, doświadczenia, umiejętności ani atutów. Zastosowanie opcji wyglądu załogi jest bezpłatne.

Również, dane personalne członków załogi mogą być teraz zmienione bezpłatnie.

Zmiany w pojazdach:

Francja

Dodano następujący pojazd do testowania dla graczy – supertesterów:

  • M10 RBFM

Poprawki i ulepszenia:

  • Naprawiono błąd, który powodował zniknięcie dziennika po zniszczeniu pojazdu, jeśli gracz nie włączył opcji „Pośmiertnie pokaż przeciwnika, który zniszczył twój pojazd”.
  • Naprawiono błąd powodujący niewyświetlanie się w dzienniku ilości otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza.
  • Naprawiono błąd powodujący pojawianie się zielonego markera penetracji przy celowaniu do pojazdu przeciwnika przez zniszczony pojazd.
  • Naprawiono błąd, gdzie elementy wyglądu zewnętrznego nie były odejmowane z magazynu.
  • Wyjaśniono warunki otrzymania nagrody Mocne działo.
  • Nagroda Koalicja-11 w operacji „Chimera” została zmieniona na 1 dzień konta premium i 2500 punktów wolnego doświadczenia za ukończenie warunków podstawowych oraz miejsce w garażu za wypełnienie z wyróżnieniem.
  • Naprawiono błąd powodujący niemożliwość załadowania dyrektyw w ekranie porównywania pojazdów.
  • Naprawiono błąd powodujący trafienia pociskami w wieżę, nawet kiedy została oderwana na skutek detonacji magazynu amunicji.
  • Teraz cienie pojazdów kołowych odpowiadają ich rozmiarom.
  • Naprawiono błędy wyposażenia dostępnego dla pojazdów kołowych.
  • Naprawiono błąd niewłaściwego wyglądu w modelach Leopard 1 i Panhard EBR 75 (FL 10).
  • Dodano poprawiony system dystrybucji doświadczenia dla przyszłych sezonów bitew rankingowych.

Znane usterki:

  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed spamowaniem minimapy przez klikanie.
  • W rozszerzonych panelach pojazdów ikony typów pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru przy wyborze w trakcie bitwy alternatywnego zestawu kolorów.
  • Wyłączone darmowe przeszkalanie załóg na pojazdy tego samego typu.
  • Gdy gracz niszczy pojazd, przewracając go, nie liczy się on do ogólnej sumy pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Biuro rekrutacyjne nie wyświetla rekrutów ani rezerwistów, których zaprosił rekrutujący, jeśli jego konto zostało przywrócone do stanu sprzed przyjęcia zaproszenia przez rekrutów.
  • Odznaka o zajęciu bazy może pojawiać się przedwcześnie, nawet przed tym, gdy zebrana zostanie wskazana liczba punktów.
  • Kolejność zdarzeń w dzienniku, dotyczących otrzymanych uszkodzeń, jest czasami nieprawidłowa.
  • Treść warunków misji nie jest wyświetlany w oknie gratulacyjnym, jeśli wymagany typ pojazdu jest określony w warunkach misji.
  • Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny, a gdy ogłuszony gracz użyje apteczki, gdy jeszcze nie jest wykryty, wskaźnik ogłuszenia jest nadal wyświetlany jego przeciwnikom, gdy zostanie ponownie wykryty.
  • Klient nie może zostać zmaksymalizowany do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz prowadzi rozmowę na Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie pojawiającym się po naciśnięciu TAB nie są wycentrowane względem ikon pojazdów.
  • Gdy pojazd uderza w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszenia uszkodzeń.
  • Drżenie koła celownika przy powiększeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
  • Wskaźnik celownika pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli pojazd częściowo przecina czerwoną linię.
  • Drżący wskaźnik celownika na modelach obiektów.
  • Wydarzenia z końca bitwy nie są zsynchronizowane z tekstem wyniku bitwy.

9 Odpowiedzi do “1.4.1 – lista zmian

  1. Niech poprawią błędy z teksturami w lini frontu banda patałachów (złe pokrycie tekstur z działaniem fizycznym) czyli widzisz coś za kamieniem ale nie da się strzelić ani namierzyć bo model fizyczny jest całkiem inny, albo blisko punktu 3 można wniknąć w mur…

    1. Zgadzam się, często chciałem strzelić „na styk” , a pocisk bezsensownie uderzał w przeszkodę, której nie było na torze lotu pocisku.

  2. Lepiej niech dadzą poprawiony MM bo po 2 dniach testów powrócili znowu do tego samego gó**na… mam nadzieję, że nie pominą tych jakże pozytywnych zmian.

  3. Wyłączone darmowe przeszkalanie załóg na pojazdy tego samego typu.
    A bylo kiedys darmowe?
    Czy chodzi o to ze nie mozna przeszkolic zaogi w opcji za 50%

  4. Może robie coś źle, ale gra nadal żąda ode mnie 50 golda za zmianę portretu /imienia / nazwiska załoganta. Nieważne czy w czołgu czy w garażu :/ .

  5. te nagrody powinny być co bitwe? Dostałem tylko jedną za pierwszą bitwe a rozegrałem ich już 15… Jakie do cholery warunki trzeba spełnić?

  6. Bezsensowne zaśmiecanie gry nic poza tym, oni niszczą tą grę patch za patch’em, obligacje, schematy, sraty pierdaty… A MM, Aim system, Game ballance leży i kwiczy…

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.