1.23.1: nowa linia japońskich czołgów ciężkich

Powitajcie nową linię japońskich czołgów ciężkich!

Nowa gałąź sześciu japońskich czołgów ciężkich wejdzie do gry wraz z aktualizacją 1.23.1. Rozpoczyna się na V poziomie od czołgu ciężkiego Mitsu 108, który możecie opracować po czołgu średnim IV poziomu Chi-He. Trzy pojazdy ze szczytu gałęzi charakteryzują się zupełnie nową mechaniką – podwójnym celowaniem (określanym też jako chłodzenie lufy). Oprócz tego dwa czołgi najwyższych poziomów wyposażone są w zawieszenie hydropneumatyczne. Przyjrzyjmy się z bliska pojazdom z tej gałęzi!

Nową linię rozpoczyna pełnoprawny czołg ciężki, który waży tylko połowę tego co O-I Experimental, jego odpowiednik z japońskiej linii czołgów superciężkich. Jak na swoją masę i wielkość, Mitsu 108 jest całkiem mobilny, a jego prędkość maksymalna to 35 km/h. Opancerzenie nie jest szczególnie dobre, ale pojazd nadrabia to solidnym uzbrojeniem (najlepsze działo ma kaliber 105 mm) i doskonałym zakresem opuszczenia lufy wynoszącym −10°.

Mitsu 108 (poziom V)

mitsu

Nową linię rozpoczyna pełnoprawny czołg ciężki, który waży tylko połowę tego co O-I Experimental, jego odpowiednik z japońskiej linii czołgów superciężkich. Jak na swoją masę i wielkość, Mitsu 108 jest całkiem mobilny, a jego prędkość maksymalna to 35 km/h. Opancerzenie nie jest szczególnie dobre, ale pojazd nadrabia to solidnym uzbrojeniem (najlepsze działo ma kaliber 105 mm) i doskonałym zakresem opuszczenia lufy wynoszącym −10°.

+6 zdjęć

Type 3 Ju-Nu (poziom VI)

type 3

Ju-Nu wyraźnie sugeruje, w jakim kierunku zmierza ta linia technologiczna. Zachowuje mobilność i kąt opuszczenia lufy swojego poprzednika. Jednocześnie jest nieco zgrabniejszy i ma odporniejszą wieżę, a mniejsze uszkodzenia na strzał rekompensuje znacznie lepszymi uszkodzeniami na minutę zadawanymi swoim działem kalibru 88 mm.

+6 zdjęć