1.20: Rusza pierwszy test publiczny!

Dowódcy! Sezon świąteczny za nami, ale w World of Tanks zabawa nie ustaje!

Rozpoczynamy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.20, który wprowadzi malowniczą mapę bitew losowych o nazwie Zatoka małż. Jednocześnie zapoznamy Was ze zmianami balansu w trzech innych polach bitewnych. Do dzieła!

Zatoka małż trafiła do bitew losowych!

W aktualizacji 1.18 zwycięska lokacja misji zwiadowczej 2022 – Posterunek – została wprowadzona do bitew losowych. Ale zdobywca drugiego miejsca ⁠⁠⁠– mapa Zatoka małż – również została ciepło powitana i dobrze przyjęta i dlatego postanowiliśmy ją trochę dopracować. Po serii poprawek pod kątem rozgrywki i oprawy wizualnej jesteśmy gotowi dodać tę malowniczą mapę do listy pól bitewnych.

Zatoka małż to fascynująca mapa letnia o wymiarach 1300×1300 m w wyjątkowo bujnej scenerii, pełnej słońca i żywych kolorów. Jej zapierające dech w piersiach krajobrazy i piaskowe plaże zabiorą Was na odległą tropikalną wyspę, gdzieś na Pacyfiku.

+20 zdjęć

W kwestii rozgrywki Zatoka małż oferuje szeroki zakres taktyk dla wszystkich klas pojazdów. Znajdziecie tu otwarte tereny dla pojazdów o dużej zwrotności, pozycje snajperskie dla niszczycieli czołgów oraz masywne klify stanowiące doskonałą ochronę dla czołgów o ciężkim opancerzeniu. Mapie towarzyszy niesamowita ścieżka dźwiękowa, która zanurzy Was w sielskiej atmosferze wyspy. Sprawdźcie sami!

Szczegółowe informacje o strefach walk znajdziecie w specjalnym artykule, który opublikujemy za jakiś czas. W międzyczasie wybierzcie swoje ulubione pojazdy i ruszajcie odkrywać słoneczną Zatokę małż!

Poprawa zbalansowania map

Nie ustajemy w pracach nad rebalansem map, by Wasze doznania z rozgrywek w bitwach losowych zyskały na atrakcyjności. W aktualizacji 1.20 wprowadzimy poprawki do trzech lokacji: Lotnisko, Step i Kopalnie. Przyjrzyjmy się im bliżej.

Lotnisko

Kierunek centralny (kwadraty D5–D7 i E5–E7) został przeprojektowany, by rozgrywka ciężko opancerzonymi pojazdami była wygodniejsza.

Dodano podjazd z centralnego wzgórza ku pozycjom dla czołgów ciężkich (kwadraty E5–E6 i D5–D6).

Ulepszono pozycje dla czołgów lekkich i zwiększono taktyczną różnorodność terenu w tym kierunku (kwadraty B4–B7).

Step

Przeprojektowano pozycję obronną w kwadracie A3, by ułatwić odpieranie natarć przeciwnika.

Przedłużono wzgórze w kwadracie C4, by stanowiło osłonę dla górnej bazy.

Kopalnie

Podjazd do wyspy (kwadraty H2–H3) od strony drużyny od lewej jest teraz bezpieczniejszy.

W kwadracie G4 dodano osłonę, co zapewni częściową ochronę przed ostrzałem z małej wyspy. Dzięki niej możliwa również będzie obrona przed pojazdami zajmującymi wyspę.

Dodano osłonę w miejscu starć na rogu dla dolnej drużyny (kwadraty E7-E8).

Ostrzeliwanie czołgów ciężkich z góry przy dolnej bazie kwadratu E7 nie będzie już możliwe.

Dodano dom zasłaniający punkt starć na rogu w kwadracie D7.

Dowódcy! Dołączcie do testu publicznego i sami oceńcie te zmiany!

Jak dołączyć do testu publicznego?

Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).

Kwalifikacje

W teście mogą uczestniczyć wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 17 stycznia, 22:59 CET.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Wjeżdżajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

ź: WoT