1.18: Poprawa zbalansowania map

Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem i uatrakcyjnieniem rozgrywki na mapach do bitew losowych.

W aktualizacji 1.18, zmienimy łącznie 14 lokacji, w tym Berlin, Himmelsdorf, Rzeka Perłowa, Murowanka i nie tylko. Niektóre z tych map zostały znacznie zmodyfikowane, a inne otrzymały tylko pomniejsze i wybiórcze poprawki balansujące. Podczas testu publicznego aktualizacji 1.18 będziecie mogli ocenić te zmiany i podzielić się swoją opinią.

Obszerne zmiany na mapach

Najwięcej zmian wprowadzono na tych 6 mapach: Sprawdźcie sami!

Interaktywne grafiki na oficjalnej stronie WoT

Lodowiec

1

Rzeka perłowa

2

Himmelsdorf

3

Berlin

4

Redshire

5

Murowanka

6

Ulepszenie doświadczeń z gry

Ulepszyliśmy też kilka pól bitwy. Te zmiany nie są tak zasadnicze, ale warto o nich wspomnieć.

1. Miasto duchów

Główny obszar starć dla pojazdów ciężkich został osłonięty przed pociskami niszczycieli czołgów strzelających z obrzeży mapy. Dodano struktury na polach H7 i C7.

 

Przemieszczono też niektóre struktury z pól E7 i F7.

 

2. Paryż

W początkowej fazie bitwy, odstęp czasowy w ostrzale z pola E3 w kierunku czołgów ciężkich poruszających się na polu J7 został skrócony. Na polu H7, została dodana platforma (balkon), która zupełnie lub częściowo zakrywa pojazd zmierzający w kierunku obszaru walk czołgów ciężkich. Można się też do niej bezpośrednio dostać.

Budynek na rogu na polu G6 został przeniesiony bliżej obrzeży tego pola.

3. Klasztor

Możliwość „wdrapania się” na obszary nieprzeznaczone do gry została usunięta z pola E5.

Wybrane poprawki balansujące

Na poniższej liście znajdują się mapy, które otrzymały wybiórcze poprawki balansujące rozgrywkę:

1. Lakeville

Pozycja dla czołgów lekkich obok struktury na polu G7 została ulepszona. To lekkie przesunięcie pozwala teraz zwiadowcom śledzić manewry przeciwników w obszarach miejskich. Na tym polu dodaliśmy też zarośla, by ułatwić zwiad w centrum mapy.

Na polu F2 przeprojektowaliśmy teren. Teraz pojazdy z południowej drużyny mogą poruszać się wzdłuż góry.

2. Karelia

Zmieniono odległość między skałami na polach A3 i C1.

Kształt skał uległ zmianie, a na polu B4 zostały dodane strategiczne zarośla.

3. El Halluf

Dodano skałę na polu A1, co pozwoli graczom z południowej drużyny grać z ukrytym kadłubem i strzelać do przeciwników wzdłuż linii A. Północna drużyna ma podobną pozycję na tym polu.

4. Cichy Brzeg

Pojazdy wpadające do wody na polu J7 mogę teraz z niej wyjechać.

5. Linia Zygfryda

Zmieniono punkty pojawiania się na mapie dla pojazdów w bitwach w trybie szturmu, by umożliwić atakującej drużynie przejęcie kontroli nad większym niż uprzednio obszarem mapy. Koło zajmowania zostało przeniesione bliżej centrum obszaru miejskiego.

Na polu A6 przeprojektowaliśmy teren.

6. Murowanka

Dla bitew spotkaniowych na polach E3–F4 przesunięto bazę w celu lepszego zbalansowania pozycji, które pozwalają na kontrolowanie kół zajmowania.

7. Redshire

Dla bitew w trybie szturmu wprowadzono kilka zmian balansujących, aby ulepszyć pozycje drużyny broniącej. Baza i punkty pojawiania się pojazdów zostały przemieszczone dla obu drużyn.

Dołączcie do testu publicznego i wypróbujcie te ulepszone mapy przed ich oficjalną premierą w aktualizacji 1.18! Nie możemy się już doczekać, by zobaczyć jak drużyny wykorzystają te zmiany, by zyskać przewagę i jakie nowe strategie przez to powstaną. Zatem wjeżdżajcie do bitwy jak tylko rozpocznie się aktualizacja i dzielcie się opiniami.

Zostańcie z nami, by nie przegapić ulepszeń dla bitew losowych!

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze