1.18.1: zmiany w charakterystyce francuskich czołgów ciężkich

Zmiany dla AMX M4 mle. 54, AMX M4 mle. 51 i AMX 65 t.

uLAR7mfMF9g

AMX M4 mle. 54

Koszt naprawy czołgu: 26 400 25 300 kredytów

Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,12 (4,80) 0,12 (4,20)

Ilość HP: 2400 2300

Maksymalna prędkość w przód: 40 35

AMX M4 mle. 51

Zawieszenie AMX M4 mle. 51 (stock)

  • Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,16 (6,40) 0,16 (5,60)

Zawieszenie AMX M4 mle. 52 (top)

  • Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,14 (5,60) 0,14 (4,90)

Maksymalna prędkość w przód: 40 35

AMX 65 t

Zawieszenie AMX 65 t (stock)

  • Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,20 (8,00) 0,20 (7,00)

Zawieszenie AMX 65 t bis (top)

  • Rozrzut w ruchu (przy maksymalnej prędkości): 0,16 (6,40) 0,16 (5,60)

Maksymalna prędkość w przód: 40 35

ź: WoT Express

0 0 votes
Oceń wpis:
7 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Kaczmar5

Dopiero co cała linia dostała buffa i znowu psują… ale za to ruskie gruzy mogą jeździć i te 50 km/h a inne nacje nie, IS7 od początku swojego istnienia ma te swoje 59km v maxa, a z turbo jeszcze więcej ludzie wyciskają, najlepszy do tych posranych buildów pod taran… a tak bardzo lubiłem te ciężkie za właśnie dużą alfę i możliwość szybkiego dojechania do pozycji lub jej zmiany, mobilność kosztem słabego jak na czołg ciężki pancerza bocznego. Tym się wyróżniała ta linia francuska, nie magazynek a działo z alfą, pancerz z przodu jak na francuza i mobilność. Nerfią fajnie odświeżone… Czytaj więcej »

Edytowany 4 miesięcy temu przez Kaczmar5
Sinecode

Bo ta produkcja zmierza donikąd. Producenci sami ją kończą brakiem pomysłów, głupimi decyzjami i brakiem zbalansowania.

Kaczmar5

Kiedyś expiło się czołgi by były przyjemniejsze w grze, teraz expi się je by były dopiero grywalne, tak samo nowe maszyny, musisz nadążać za dzisiejszą metą – graniem nowymi maszynami by mieć łatwiej w bitwach

Sinecode

Odświeżyli fajną linię która „była bo była” to nie, muszą psuć. A ruskie złomy latami są nieruszane. Dość powiedzieć że zauważenie problem z pierwotną wersją 268 v4 zajęło im ponad pół roku bo „musieli przeanalizować statystyki”. Dzień grania na randomach wystarczył…

Kaczmar5

Tak samo z kopalniami, gdzie sie nie spojrzy to górna strona jest lepsza, arta ma bicie na środek z górnej strony, a ta z dolnej bardziej na miasteczko po prawej, górna strona jak pushnie wodę to z lewego dolnego rogu mapy ma bicie na środek od pleców, no i to co już wie każdy gracz i przez to głównie skarży się na zbalansowanie tej mapy to to że górna strona szybciej wjedzie na górkę. Dopiero po tylu LATACH wzięli się za zmiany i to będzie jak narazie tylko zmiana na zaprzestaniu strzelaniu z wody na środek przez górną drużynę. Inne… Czytaj więcej »

Ten_warrior_

Wołabyś nerfa za rok? Jak dla mnie taka reakcja jest poprawna, nawet jeśli nie dokońca trafiona. Grille, 268, 430U, Kran i tak dalej. Gdyby dostały nerfa od razu wielu zamiast wydawać free expa, golda, poświęcać czas, zastanowiłoby się czy jest to tego warte. Pewnie Skoda też nerfa dostani, minotaur za rok może, ale ja już się nie dam nabrać

Edytowany 4 miesięcy temu przez Ten_warrior_
Sinecode

Wolałbym żeby najpierw dobrze sprawdzali co wpuszczają do gry zanim rozwali to balans albo będzie kolejnym pochłaniaczem czasu i expa bez perspektyw. Bo albo przegną jak w przypadku 268 V4, albo narobią smaku i jako X tier jest kupa… Minotaur wcale nie jest taki super, robienie linii jest bolesne i nie warte tej dychy. Co najwyżej VZ 55, ale niech go zostawią, jedna z niewielu zabawek która nie jest ruska a daje radochę z gry. I też na dobrą sprawę według mnie jest zbalansowana a że robi się tym wyniki? W rękach dobrego gracza owszem. Ale popatrz na głupie Czify… Czytaj więcej »