1.18.1: drugi test publiczny

Linia frontu i inne!

Drugi test publiczny aktualizacji 1.18.1 jest już dostępny.

Linia frontu

Linia frontu jest gotowa do testów wstępnych. System postępów, wartości i wszystkie nagrody obowiązujące w teście publicznym nie są ostateczne i mogą odbiegać od tych w końcowej wersji trybu.

Trzecia edycja trybu Linia frontu w 2022 roku planowana jest na jesień, a jego podstawy pozostaną takie same. Jak poprzednio, walczyć będzie się w bitwach tego samego poziomu w formacie 30 na 30, gdzie atakujący muszą zdobyć strefy obrońców, a następnie zniszczyć ich działa dużego kalibru. Podobnie jak podczas drugiej edycji, postępy w trybie będą składać się z 20 etapów.

POZIOM LINII FRONTU PD LINII FRONTU POZIOM LINII FRONTU PD LINII FRONTU
1 0 11 1300
2 400 12 1400
3 500 13 1500
4 600 14 1600
5 700 15 1700
6 800 16 1800
7 900 17 1900
8 1000 18 2000
9 1100 19 2100
10 1200 20 2200

Osiągnięcie każdego kolejnego etapu przyniesie więcej nagród, więc będziecie mogli zdobyć jeszcze więcej fantów, walcząc w tym trybie. Będziecie mogli również wybrać rodzaj dyrektyw , które otrzymacie w nagrodę. Po ukończeniu ostatniego poziomu postępu w trybie, otrzymacie dużą liczbę obligacji, podręcznik szkoleniowy i inne wartościowe przedmioty.

Zmiany w rezerwach bojowych

W trzeciej edycji Linii frontu rezerwy bojowe nie będą dostępne do użycia od razu po odrodzeniu. Staną się dostępne, gdy upłynie 30% standardowego czasu działania rezerwy bojowej.


Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoją opinią na temat wszystkiego, co ma do zaoferowania aktualizacja 1.18.1!

Jak dołączyć do testu publicznego

Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).

Kto może wziąć udział

Wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 4 września o 22:59 CEST (UTC+2) mogą uczestniczyć w teście.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane z normalną grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Ruszajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem po testach, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Lista zmian ( w j. angielskim)

Main Changes

Frontline 2022: Episode 3

  • After respawning, Combat Reserves will not be immediately available. The preparation time will be 30% of the standard cooldown time.
  • The event will last for seven days.

Bootcamp

An alternative version of the Bootcamp has been added for testing.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

U.S.A.

  • The following vehicle has been added for testing by Supertest players: M47 Patton Improved

Fixed Issues and Improvements

Onslaught

  • Fixed the issue of the context menu not opening upon right-clicking during the countdown before battle.
  • Fixed the issue of two-payer Platoons being unable to enter battle.
  • Fixed the issue of the Fire Cover Role Skill cooldown not displaying in some cases.
  • Fixed the issue of some vehicles not appearing in the correct initial spawn locations on the Pilsen map in the Onslaught mode.
  • The Prestige Points system has been changed.
  • The Artillery Strike Tactical Skill has been changed:
    • The value of the caused damage was decreased from 400 HP to 325 HP.
    • The damage spread was decreased from 25% to 10%.
    • The stun duration was decreased from 20 seconds to 15 seconds.
    • The effect radius was decreased from 30 meters to 25 meters.
    • The delay before causing damage was increased from 2 seconds to 3 seconds.
  • Role Skills have been changed:
    • Field Repairs
      • The cooldown was decreased from 45 seconds to 40 seconds.
    • One for All
      • The radius of the search for allied vehicles was increased from 250 meters to 350 meters.
    • Bounty Hunter
      • The bonus to reloading for each enemy vehicle damaged was decreased from 4% to 3%.
      • The skill cooldown was increased from 15 seconds to 25 seconds.
      • The amount of the restored HP for each enemy vehicle damaged was decreased from 75/95/115 to 60/75/90.
      • The number of Prestige Points required to level up the skill charge was increased by 25% / 12.5% / 8.3%.
    • Focus on the Target
      • The bonus that improves gun dispersion during movement, on hull and turret traverse, and after firing was increased from 10% / 20% / 30% to 15% / 25% / 35%.
    • Fury
      • The reload time has decreased from 10 seconds to 5 seconds.
    • Inspiring
      • The effect radius was increased from 40 meters to 50 meters.
      • The effect duration was increased from 20 seconds to 25 seconds.
    • Fire Cover
      • The caused damage was decreased from 100/200/300 HP to 75/150/225 HP.
      • The damage spread was decreased from 25% to 10%.
      • The stun duration was decreased from 8/16/24 seconds to 8/12/14 seconds.
      • The delay before causing damage was increased from 2 seconds to 3 seconds.
      • The cooldown was increased from 30 seconds to 40 seconds.
      • The number of Prestige Points required to level up the skill charge has increased by 25% / 10% / 6.6%.
    • Straight Ahead
      • The reduction of reload time upon a hit of an enemy shell has increased from 2 seconds to 3 seconds.
    • Bullseye
      • The reload time has decreased from 10 seconds to 5 seconds.
    • Second Wind
      • The number of Prestige Points required to level up the skill charge has decreased by 25% for each level.
    • Note: Values and various characteristics that are relevant for the Common Test are subject to change after their release on the live servers.
  • Fixed the issue of the detection system icon (eye) disappearing later than the target destruction icon on the minimap in the Topography mode.
  • Fixed the issue in the Onslaught and Frontline modes of some interface elements no longer displaying upon overturning the vehicle and restarting the game client.
  • Fixed the issue of activated Clan Reserves not displaying in the Personal Reserves window.
  • Fixed the issue of the sound effect not playing upon clicking the Reserve tile in the Personal Reserves window.
  • Fixed the issues that arose when resetting crew skills and perks.
  • Fixed some UI issues.
  • Fixed some localization issues.
  • Fixed some technical issues.

Known Issues

  • The vehicle cannot be controlled in some cases in the Onslaught mode.
  • For observers: Unspotted vehicle icons are displayed rather than the spotted vehicle icons on the minimap in the Onslaught mode.
  • The technology for the physically correct behavior of knocked-down vehicle tracks does not work on rental vehicles in the Onslaught mode.
  • When playing in a Platoon in the Onslaught mode, the marker of the Platoon member’s vehicle and the indicator of their readiness for battle are displayed only after pressing ALT.
  • The names of Onslaught replays do not include the tag that indicates the game mode the replays belong to.

ź: WoT

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze