1.18.1: darmowy Szósty Zmysł, tryb Natarcie, nowe rezerwy osobiste i więcej! cz.II

Zaktualizowano treść newsa.

Wprowadzamy darmową „żarówkę” dla załóg, nowy tryb Natarcie z mnóstwem oryginalnych mechanik rozgrywki i progresywny styl 2D jako nagrodę, ulepszone rezerwy osobiste i poprawki do kilku map.

Darmowy Szósty zmysł dla każdego

Wraz z aktualizacją 1.18.1, atut Szósty Zmysł stanie się specjalną cechą dowódców! Oznacza to, że każdy z Waszych dowódców będzie go posiadał od początku (łącznie z dowódcami, których nie zrekrutowaliście w koszarach i wszystkimi dowódcami, których zrekrutujecie lub otrzymacie od tego momentu). Za sprawą tej zmiany gra stanie się wygodniejsza dla wszystkich graczy, szczególnie tych nowych.

Jeśli któryś z Waszych dowódców posiada już atut Szósty zmysł, będziecie mogli wybrać dla niego darmową umiejętność lub atut. Ta nowa umiejętność/atut zostanie automatycznie ulepszona do poziomu wyjściowego atutu Szósty zmysł (np. 100% za 100% lub 48% za 48%). W rzadkich przypadkach, w których Szósty zmysł był atutem zerowym, będziecie mogli wybrać inną zerową umiejętność lub atut w jego miejsce (ale tylko raz dla każdego dowódcy pojazdu).

Nareszcie, specjalne cechy dowódców i atuty/umiejętności zerowe będą wyświetlane oddzielnie w interfejsie załogi.

Pamiętajcie, że dyrektywa Zwiększone skupienie nie będzie możliwa do kupienia (ani do automatycznego uzupełnienia) podczas testu publicznego. Zakupione już dyrektywy tego typu pozostaną w Waszym magazynie.

[Zaktualizowano 16.09 o 14:06 CEST] Doświadczenie wydane na atut Szósty zmysł zostanie automatycznie ponownie rozdzielone w następującej kolejności:

  • Aby osiągnąć 100% głównej kwalifikacji (jeśli była niższa niż 100%).
  • Aby wyszkolić ostatnią umiejętność dowódcy do 100% (jeśli była jakaś nie w pełni wyszkolona umiejętność).
  • Pozostałe doświadczenie trafi do puli doświadczenia dowódcy i będzie można je wydać na nową umiejętność.

Tryb Natarcia

Jeśli zdecydujecie, że chcecie wskoczyć prosto w tryb Natarcia w teście publicznym, zupełnie to zrozumiemy. Ten nowiutki tryb oferuje masę zasad specjalnych i unikalnych mechanik, a w tym:

  • Bitwy 7 na 7 jedynie w możliwych do zbadania pojazdach i pojazdach kolekcjonerskich X poziomu.
  • Dobieranie pod względem miejsca gracza w rankingu trybu.
  • Możliwe do ulepszenia umiejętności roli oparte na rolach pojazdów.
  • Punkty docelowe, które można przejąć, by zyskać taktyczną przewagę dla drużyny, jak wsparcie ogniowe lub niczym nieograniczone wykrywanie.
  • Opcja grania siedmioosobowymi super plutonami.

A mamy tego jeszcze więcej! Możecie o tym wszystkim przeczytać w szczegółowym artykule dedykowanym Natarciu, aby dowiedzieć się więcej.

Oczywiście, warto też wspomnieć o kolejnym ważnym elemencie Natarcia: nagrodach. Po raz pierwszy w historii będziecie mogli zdobyć progresywny styl 2D. Styl 2D Skrzydło i pazur wyświetli Wasze osiągnięcia w Natarciu. W miarę postępów w trybie odblokowane zostaną nowe aranżacje kamuflażu i naklejek. (Do tego, zawsze możecie przełączyć się na poprzednią wersję, według uznania). Styl ten pozostanie na Waszym koncie na stałe, nawet po zakończeniu Natarcia, i będzie można go użyć na dowolnym pojeździe X poziomu.

Znane problemy

Obecnie plutony dla dwóch graczy nie są dostępne w trybie Natarcie. Jesteśmy świadomi tego problemu i rozwiążemy go tak szybko, jak to możliwe.

+6 zdjęć

Nowe rezerwy osobiste

Ulepszone rezerwy osobiste to zdecydowanie coś, czego warto spróbować. Usprawnione i aktywowane natychmiastowo (nawet podczas bitwy), te rezerwy przynoszą miłą odmianę. Nie da się opisać wszystkich tych nowych dobrodziejstw jedynie w kilku zdaniach, więc polecamy lekturę artykułu poświęconego rezerwom osobistym. Artykuł ten opisuje zasady konwertowania starych rezerw osobistych na nowe oraz działanie kalkulatora zamiany. W skrócie, nie stracicie nic na konwersji, a prawdopodobnie wręcz zyskacie.

Znane problemy 

Podczas 1. testu publicznego aktualizacji 1.18.1 zamiast wartości premii rezerwy osobistej będzie wyświetlany tekst o treści „bonus%”. Problem ten zostanie naprawiony w 2. Teście publicznym. Przepraszamy za niedogodności.

Więcej map otrzymuje poprawki balansu

W dalszym ciągu dopracowujemy mapy. W aktualizacji 1.18 sporo z nich otrzymało zmiany balansu. Po przeanalizowaniu mnóstwa informacji zwrotnych i danych zdecydowaliśmy usprawnić jeszcze więcej lokalizacji w aktualizacji 1.18.1.

Malinowka

Małe wzgórze na E7 nie będzie już tak strome, a Wy będziecie mogli wdrapać się na jego szczyt, niezauważalni dla przeciwnika. Da ono też lepszą ochronę przed nieprzyjacielskim ogniem.

 

Grunt w obrębie okręgu przejęcia północnej bazy będzie równiejszy. Pobliska farma zostanie odsunięta z linii ognia pojazdów zjeżdżających z góry oraz jadących przez las.

 

Obie bazy będą porośnięte małymi zaroślami w obrębie ich okręgu przejęcia.

 

Piaszczysta rzeka

Nowa formacja skalna na A6 ochroni pojazdy wjeżdżające na wzgórze i pozwoli im odpowiadać ogniem na ostrzał przeciwników z D7.

 

Na K0 dodane zostanie nowe przejście przez kanion, co pozwoli łatwiej dosięgnąć dokuczliwych przeciwników chowających się za skałami.

 

Środkowy kierunek ataku ulegnie znacznej transformacji:

  • Zmieni się krajobraz, pojawią się nowe pozycje z różnymi punktami prowadzenia ostrzału.
  • Pojawią się nowe pozycje, na które będzie można się wycofać w przypadku utraty centralnej doliny.
  • Środkowa dolina będzie lepiej chroniona przed ogniem z pozycji czołgów średnich i niszczycieli czołgów drużyny południowej.

Zatoka rybacka

Podjazd do centrum miasta od północnej bazy stanie się bezpieczniejszy. Kluczowe pozycje ułatwią drapanie boków.

 

Przestawimy budynki w centralnym bloku w miasteczku. Nowy dom stanie na linii strzału biegnącej od wzgórza do środka mapy.

 

 

Aby wyrównać szanse drużyn, południowa ekipa już nie będzie mogła się chować za bujnymi zaroślami i strzelać do tych z północy, którzy znajdą się w centralnym bloku w mieście. Skupisko budynków na F9 będzie przypominało swoich odpowiedników na północy, aby obie drużyny miały takie same możliwości odparcia ataku.

 

Na środku mapy pojawi się więcej osłon po obu stronach (D6 i F6).

 

 

Umieścimy fałdę na F5, aby zapewnić południowej drużynie bezpieczniejszy dojazd w okolice środka mapy, tak, jak mogą to uczynić ich przeciwnicy.

 

Problematyczna pozycja ogniowa na północnej stronie, na C9, straci na udogodnieniach i będzie miała mniej osłon.

Himmelsdorf

Drużyna południowa zawsze miała dwie drogi, by dostać się na szczyt góry. Po aktualizacji 1.18.1 ich północni przeciwnicy otrzymają drugie przejście, które będzie bezpieczniejsze od tego głównego.

Jak dołączyć do testu publicznego

Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).

Kwalifikacje

Wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 4 września, 22:59 CEST (UTC+2) mogą uczestniczyć w teście.

Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry.

INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO

  • Uruchomcie instalator klienta.
  • Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
  • Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
  • Wjeżdżajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!

Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.

Pierwszy raz w testach?

Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem po testach, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.

PRZEWODNIK PO TESTACH

Lista zmian w (j.angielskim)

Main Changes

Map Changes

Murovanka

  • In square E2, the terrain of the slope has been additionally emphasized with texture to improve noticeability.

Outpost

  • In square D6 from the upper base side, the ability to drive into an area not intended for playing has been removed.
  • In square D4, the ability to drive up the hill from the northwest side has been balanced for both teams. Only fast vehicles can use the driveway, which, thanks to their speed, allows them to traverse the slope.
  • A bush has been added in square E5 at the entrance to the central part of the castle to balance the abilities of the teams.

Lakeville

  • In squares E2–F2, the way up the slope from the lower team side has been slightly widened. Unnecessary bushes have been removed.

Redshire

  • In square D8, the cavity in the terrain, which allowed for firing safely at enemy heavy tanks in the area of the fallen zeppelin, has been removed.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Italy

  • SMV CC-56
    • The hull armor values have been changed.
  • Controcarro 1 Mk. 2
    • Changed the top speed from 35 to 30 km/h
      Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 250 mm
  • Controcarro 3 Minotauro
    • Changed the top speed from 36 to 30 km/h
      Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 265 mm
      Changed the penetration value of the special shell from 345 to 330 mm

Fixed Issues and Improvements

Fixed the issue of the speedometer of wheeled vehicles being displayed in the Sniper Aim when the corresponding option was enabled in the game settings.

Fixed the issue of the Minefield ability being displayed as deployed by an enemy in the Steel Hunter tournaments for observers in the Varyag vehicle.

Fixed the visualization of the knocked-down tracks for the Object 279 (e) when the Track Physics option is enabled with the Standard or higher preset selected.

Fixed the issue of the server aim not matching the client aim during movement and turret rotation.

Fixed some UI issues.

Fixed some localization issues.

Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoją opinią na temat wszystkiego, co ma do zaoferowania aktualizacja 1.18.1, Dowódcy!

ź: WoT

5 3 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze