1.17: Misja zwiadowcza wchodzi do 2. testu publicznego!

Dołączcie do testu publicznego i zapoznajcie się ze zaktualizowanym trybem Misji zwiadowczej, Dowódcy!

Informacje zwrotne i sugestie, które otrzymaliśmy od Was po pierwszej iteracji Misji zwiadowczej w zeszłym roku wskazywały na ogromne znaczenie, jakie miały dla Was nowe mapy, co potwierdziło wielki potencjał tego trybu. Przeanalizowaliśmy otrzymane dane i nareszcie jesteśmy gotowi na ponowny start Misji zwiadowczej. W czerwcu powróci ona do gry w odświeżonym formacie, z nowymi mapami!

Każdy może wziąć udział w testach – wystarczy, że dołączycie do testu publicznego podczas okien czasowych.

Okna czasowe

06:00–02:00 CEST (UTC+2)

Podczas tego testu publicznego będziecie mogli odkryć trzy nowe lokalizacje w zaawansowanym stopniu przygotowania. Co więcej, dostępne będą też trzy ulepszone mapy z poprzednich wersji, co oznacza, że możecie przetestować wszystkie sześć map w jednej iteracji! Przeprojektowaliśmy też format trybu – więcej szczegółów podamy w osobnym artykule, więc zostańcie z nami!

Podczas testu publicznego prosimy o skupienie się głównie na testowaniu mechaniki i funkcjonalności tego trybu, nie samych map. Wszystkie sześć lokacji jest nadal opracowywane i zostanie poddane pracom rebalansującym oraz innym ulepszeniom.

Gdy Misja zwiadowcza wejdzie na serwery zwykłe w czerwcu, będziecie mogli w pełni eksplorować te mapy i zagłosować na swoją ulubioną i tę najmniej lubianą.

Zasady ogólne

Główne zasady Misji zwiadowczej pozostają bez zmian, ale nie zaszkodzi sobie ich przypomnieć:

  • Bitwy Misji zwiadowczej będą opierać się na zasadach bitew standardowych i będą dostępne dla pojazdów poziomów VIII-X.
  • Misje osobiste i klanowe nie będą dostępne, ale będziecie mogli wypełniać inne misje bojowe, w tym misje dzienne.
  • Ekonomia bitwy pozostanie taka sama jak w bitwach losowych.
  • Będziecie mogli zdobywać punkty Przepustki bitewnej.
  • Będziecie mogli wygrywać rożne nagrody.

Wasz wkład jest kluczowy dla rozwoju tego trybu i z niecierpliwością wyczekujemy tej okazji, by usprawnić Misję zwiadowczą z Waszą pomocą.

Dołączcie do testów publicznych i podzielcie się swoimi wrażeniami. Uczyńmy World of Tanks jeszcze bardziej ekscytującym!

Jak działa test publiczny

Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.

JAK DOŁĄCZYĆ

Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 25 kwietnia, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 21:59 CEST (19:59 UTC) 24 kwietnia mogą uczestniczyć w teście.

Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.

Klient testu publicznego

Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.

  • Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
  • Zacznij grę

WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER

Lista zmian (w j. angielskim)

Main Changes

Recon Mission

In June, 6 new maps will be available to explore for 14 days.
The questionnaire has been reworked: The design has been improved, the response speed has been increased, and the questions have been worked out.
The reward progression system has been improved. After the specified period, the player’s progress is reset. The progression can now be completed several times. The map progression will not be reset.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

U.K.

The following vehicle has been added for testing by Supertest players: the FV4201 Chieftain Proto

Fixed Issues and Improvements

Fixed the issue of the texture of the tracks on the Loza’s M4-A2 Sherman tank being duplicated when the tracks are destroyed.

Fixed the issue of the vehicle model not being displayed in the Field Modification preview menu in the Garage in the Topography mode.

Fixed the issue of the Stronghold statistics being incorrectly displayed in the Service Record tab.

Fixed the AI behavior in Scenario 4 on the El Halluf map in the Topography mode.

Fixed some UI issues in the Recon Mission mode.

Fixed the issue of the pre-battle countdown music continuing to play during and after the battle during Stage 4 of the Bootcamp.

Fixed some localization issues.

Fixed some technical issues.

ź: WoT

5 2 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze