Rozpoczęła się trzecia runda testów przed aktualizacją 1.13.
Zapoznajcie się z poniższą listą nadchodzących zmian oraz tych z poprzednich publikacji: TP 1 i TP 2.
Prosimy Was o dalsze dzielenie się uwagami i sugestiami na forum.
Jak działa test publiczny
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 15 września, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 14 września, 22:59 CEST mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
Klient testu publicznego
Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
- Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
- Zacznij grę
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
Zmiany w 3. teście publicznym (w j. angielskim)
Main Changes
Fixed Issues and Improvements
- Penetration loss coefficient was removed for HE shells passing through destructible objects (for example: fences). For screens and modules (including tracks and wheels), the additional armor penetration loss remained.
- The armor penetration indicator was improved.
- Fixed incorrect positioning of pop-up windows at 4K resolution.
- Fixed the issue of equipment icons being displayed instead of the directive icons in the reward lists in the main menu of the Recon Mission mode.
- Fixed the issue of the warning about entering a battle without full ammo in the Recon Missions mode not being displayed.
- Fixed the issue of some pop-up hints in the Ranked Battles mode using texts for Random Battles.
- Fixed the issue due to which some screens could not be opened.
- Fixed the issue of the size of the Select button changing on the style selection screen displayed upon completion of a Battle Pass Chapter.
- Fixed some localization issues.
- Fixed some technical issues.
ź: WoT