1.12: koniec z Ekspedycją i czołgami-nagrodami

Harkonnen z The Daily Bounce przybliża zmiany, jakie czekają nas w tym roku.

Wargaming zadecydował skończyć z wydarzeniem Ekspedycja, na rzecz corocznych etapów Linii Frontu i Stalowego Łowcy, ale już bez żetonów, czy innej waluty, która umożliwiłaby wymianę na czołg-nagrodę IX poziomu.

Decyzja ta została podjęta po tym, jak gracze narzekali, że wydarzenie było zbyt długie, a jeśli przegapili jeden odcinek, to tracili szansę na czołg. W odpowiedzi na krytykę, WG zdecydowało usunąć żetony Ekspedycji i czołgi-nagrody z tych dwóch trybów, a w ramach alternatywy połączono je z Battle Pass, umożliwiając graczom szybsze zdobywanie punktów Przepustki.

Na tym nie koniec. Gracze będą mogli zdobywać punkty Przepustki, aby przyspieszyć postępy, ale nie oznacza to, że nie otrzyma ona również żadnych zmian.

IV sezon Battle Pass zostanie wkrótce ogłoszony, a to niektóre szczegóły:

  • Zwiększono ilość etapów Przepustki bitewnej z 45 do 150, podzielonych na trzy rozdziały. Każdy rozdział będzie miał 50 etapów i swojego własnego bohatera, w tym przypadku dowódcę, powiązanego z danym czołgiem.
  • Sezony I do III Przepustki obejmowały 45 etapów, które gracze musieli ukończyć, aby zdobyć wszystkie nagrody, oraz 100 opcjonalnych etapów, jeśli chcieli zdobyć obligacje. W sezonie IV gracze będą musieli ukończyć 50 etapów w każdym rozdziale, aby zdobyć wszystkie nagrody.
  • Inną zmianą jest możliwość wyboru schematów dla dowolnie wybranej nacji, zamiast narzuconych.

Sezon 2021 Stalowego Łowcy jest już dostępny w ramach testu publicznego aktualizacji 1.12 i można tam znaleźć wszystkie informacje o tym, jak będą przyznawane punkty Przepustki bitewnej. Wyświetlane wartości są na razie umowne i będą się różnić przy oficjalnym wydaniu aktualizacji 1.12.

Czy te zmiany mogą potencjalnie zabić SŁ i LF dla większości graczy? Podczas gdy Linia Frontu może wciąż zachęcać przez zdobywanie kredytów, Stalowy Łowca z pewnością stracił jakiś cel istnienia. Połączenie tych trybów z Przepustką bitewną, w celu zmiany jej na jeszcze większy grind, wydaje się złą zmianą dla graczy. Dostępnych będzie więcej nagród, ale wymagają one również więcej czasu spędzonego w grze.

ź: TDB

12 Odpowiedzi do “1.12: koniec z Ekspedycją i czołgami-nagrodami

  1. To niech chociaż dadzą porządną ilość schematów uniwersalnych bo inaczej nie będzie po co grać

      1. W patchu 1.12 wprowadzają wymianę schematów – można za nie kupić dni premium, podręczniki i elementy personalizacji.

  2. No to nie będzie już trzeba grać stalowego łowcy, co za ulga. Ten tryb nie dość że był cholernie monotonny to jeszcze strasznie zbugowany. Szkoda, że usunęli także żetony z lini frontu, ale tam przynajmniej można pozarabiać.

  3. WG napisało „jak gracze narzekali” – i naprawili problem. Bo jak narzekali to im czołgi zabrali. Brawo Wielkie G.

  4. Ja tam i tak w Stalowego Łowcę i Linię Frontu chętnie pogram, tak samo jak w piłkę nożną, wyścigi czy jakikolwiek inny okazjonalny tryb, jak np. ostatnie starcia 7×7 które bardzo mi się podobały – w przeciwieństwie do randoma, który mi się przejadł. W każdym eventowym trybie na wygraną mamy ogromny wpływ, poza LF, gdzie wygrana nie ma tak wielkiego znaczenia. Natomiast random to ciągłe serie typu 3-15, 15-4, 1-15, które coraz częściej po którejś z rzędu porażce prowadzą mnie do klikania ALT+F4. Jeszcze 4-5 lat temu walczyłem wówczas o to, aby za wszelką cenę się „odegrać”, co skutkowało zwykle coraz większą frustracją. Dzisiaj nie walczę już ze sobą i „sojusznikami”, a zwyczajnie idę pograć w coś innego lub np. obejrzeć mecz.

    1. „Natomiast random to ciągłe serie typu 3-15, 15-4, 1-15, które coraz częściej po którejś z rzędu porażce prowadzą mnie do klikania ALT+F4. Jeszcze 4-5 lat temu walczyłem wówczas o to, aby za wszelką cenę się “odegrać”, co skutkowało zwykle coraz większą frustracją. Dzisiaj nie walczę już ze sobą i “sojusznikami”, a zwyczajnie idę pograć w coś innego lub np. obejrzeć mecz.”

      Nic dodać, nic ująć.

  5. Kurde wychodzi na to, że lepiej nie krytykować bo jeszcze serwery zamkną żeby zadowolić narzekających.

  6. Trochę lipa, bo ja zeszłoroczne połączenie Linii Frontu i Stalowego Łowcy wspominam pozytywnie, a możliwość zdobycia czołgów motywowała do gry. A teraz zapewne zajrzy się do tych trybów, ale pewnie rzadziej i z mniejszą ochotą. No chyba, że dokonają się tam jakieś przełomowe zmiany w samym gameplay-u. Zobaczy się też jakie nagrody będą za tą przepustkę, bo jeśli zamierzają zachęcać graczy dodatkową gaśnicą czy łopatą, która pojawi się na tej skórce 3D wraz z postępem to sukcesu nie wróżę 😛 A w sumie mogli tylko dodać możliwość nabijania etapów, które się pominęło przy kolejnym terminie Stalowego lub FL i byłoby git. A stara przepustka też jakaś zła nie była i wbijanie 45 lvl-u dla skórki plus pozostałych dla obligacji było całkiem sensowne.

  7. No ja polubiłem łowcę, no ale bez czołgu nagrody to bez sensu grać. Lini frontu i tak bym nie grał więc wywalone… ale logiką to się jak zawsze wUgiE popisało. Gracze narzekali, że nie mogą opuści sezonu, bo tracą szansę na czołg, to jeb nikt nie dostanie czołgu, nikt nie będzie miał problemu xd

  8. Dla mnie zmiana na plus. Brak „zachęt” do grania w ten śmieciowy battle royale jest chyba gwoździem do trumny dla tego trybu. Natomiast FL bardzo lubiłem. Super tryb żeby grać premkami i farmić kredki. Jakby był dostępny w weekendy, to też bym grał co tydzień.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.