1.11.1: pierwszy test publiczny

Jak podaje WoT Express, jeśli wszystko dobrze pójdzie, to 05.01 możemy spodziewać się pierwszego publicznego testu wersji 1.11.1.

To pierwsza aktualizacja w tym roku, która powinna przynieść włoskie czołgi ciężkie.

8

ź: WoT Express

0 0 votes
Oceń wpis:
11 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Turbo Cygan

Jak myślicie, kiedy nadejdzie długo wyczekiwana zmiana w amunicji premium?

RATv1

Na razie to planują serwer piaskownicy z planowanymi zmianami, czyli wg mnie najszybciej końcem roku

dundee447

… no, nie wiem czy wyczekiwana i przez kogo (mnie to nie przeszkadza), ale znając dotychczasowe postępowanie WG myślę, że raczej nie powinno się pokładać w tych zmianach zbyt wielkich nadziei 😉 Sugerowałbym polubienie, tudzież przyzwyczajenie się do problemu 😉 Ten typ ammo nie zniknie a w przypadku zaistnienia jakiś zmian, IMO jego charakterystyka (przy zachowaniu teraźniejszych cen, lub wprowadzenia wyższych) – nie będzie jakoś znacząco odbiegała od obecnej (płacąc z „kulkę”, kilka razy wyższą kwotę w kredytach oczekujesz, że pocisk będzie szybszy/z większą peną/etc. Nikt nie kupi gorszego produktu za wyższą cenę, bo jest to zwyczajnie nieopłacalne a coś… Czytaj więcej »

rambomjm@gmail.com

Ta nowa mechanika pocisków już od dawna sprawdza się w WOT Blitzie i np. Armored Warfare. Płacisz za pocisk co zadaje mniejsze uszkodzenia, ale przebija. Gracze kupują te „goldowe” pociski, ale używają ich z głową, najczęściej wtedy, gdy muszą

Romek

Ja czekam na zniesienie RNG ale wg nie zniesie bo bitew ni będzie można ustawiać co nie wg

ohboi

ustawiać xD

Y_YSiemka

Co ustawiać? Czekasz na meczyk 10minut czy 10 sekund? MM dobiera skład jak najszybciej, żeby nikt długo nie czekał. Swoją drogą po co by to robili? Oświeci mnie ktoś?
Co do RNG jest denerwujące czasami, fakt, ale jak jest na Twoją korzyść to już pewnie mało kto zauważa xD

rambomjm@gmail.com

Już tłumaczę. Robią to po to żeby jak najdłużej zatrzymać gracza w grze. Każdy gracz, to dla nich potencjalne pieniądze. A gracza można zatrzymać na kilka sposobów. Można dodawać do gry nowe nacje, gałęzie, czołgi premium itp. Można też spowolnić jego rozwój, poprzez np. skłonienie go do wydawania srebrników na np. nowe wyposażenie do czołgów, bądź sprawienie, by jego WR (nieważne czy jest fioletem, czy pomidorem) oscylowało w okolicach około 50%. Jeszcze kilka lat temu, gdy był inny MM, dobrzy gracze łatwiej osiągali wysokie WR. Gdy twój czołg w jednej bitwie trafia, we wszystko, a w drugiej, co drugi strzał,… Czytaj więcej »

Kacper

Gdyby usunęli RNG to czołgi pokroju Leoparda 1 by umarły.

Giga Szef

Żadnemu czołgowi nie przeszkadzałby brak losowania penetracji i uszkodzeń. Byłoby coś pewnego w tej grze, a tak możesz zostawić czołg na 1hp przez RNG, lub nie przebić przez losowanie penetracji -25%. RNG nie ma sensu jeżeli chodzi o rozgrywkę, bo powoduje irytacje graczy tym, że jeszcze mniej od nich zależy, a nie zależy od nich chociażby totalnie losowa celność.

rambomjm@gmail.com

To jest tak wymyślone, by chronić słabszych i początkujących graczy, by się nie irytowali, że zbyt szybko giną i jak najdłużej zatrzymać ich w grze. Zostanie mu 1hp i jest w bitwie dalej. I się cieszy. I jeszcze jakiś demedż może żądać. To dlatego jak strzelasz, to nie wiesz w co dokładnie trafisz, jaka pena będzie i jakie uszkodzenia zadasz. A może tylko krytyk wejdzie. Słabszy gracz się przez to mniej irytuje. A kto jest słabszy, a kto pro, to już pojęcia względne, bo choćby nie wiadomo jak wysokich umiejętności, by nie mieli, to zawsze będą dzielić się na lepszych… Czytaj więcej »