1.11.1: Charlemagne, cz.V

Kolejne screeny i drobne zmiany.

Poprzednie informacje o czołgu

  • Usunięto oznaczenie czołgu: „Tajny”
  • Cena pocisku AP: z 890 na 1 050 kredytów
  • Cena pocisków OB: z 590 na 950 kredytów
  • Koszt naprawy czołgu: z 7 500 na 13 395 kredytów

SV4puERqLJY

WLFVBNxdelQ

Wb6JbZ9ylbQ

Ej5jiWN5wcc

DkKH6pjgX3Q

Bk2s74 BIao

4FBb1xDPU6g

ź: WoT Express

13 Odpowiedzi do “1.11.1: Charlemagne, cz.V

  1. Patrząc na statystyki tego czołgu to Karol Wielki raczej w grobie się przewraca.

    Działo z celnością Defendera doprawione gorszym DPM oraz prędkością pocisku 597(!). pancerz efektywny jedynie przeciwko tierom VI oraz VIII, a więc użyteczny będzie w co 20 bitwie. Byłby dobry gdyby ta mobilność faktycznie wyróżniała się znacząco na tle konkurencji. Normalna prędkość pocisku oraz lepsza celność i czas celowania przy tak słabym DPM również były by potrzebne.

    Muszę powiedzieć, że już Kampfpanzer 07 w swojej klasie wygląda lepiej, pomimo że nawet w porównaniu do HWK 30 nie przedstawia się zbyt dobrze. Ciekawe kiedy te czołgi wypuszczą, jeśli w obecnym stanie to sprzedadzą się na poziomie T-103 zgaduję.

      1. Zgadza się, jednakże Defender był i jest P2W ze względu na pancerz X tieru. Przykładowo IX tier, Obj 257 jest już łatwiej przebijany. Wadą Defendera są bardzo złe statystyki armaty, tutaj mamy pojazd który statystyki armaty ma jeszcze gorsze, a w tym przypadku pancerz tego nie wynagradza, mobilność również nie zachwyca, więc w porównaniu do 50tp Prototype i Defendera nie mamy tutaj nic zachęcającego, nawet depresja w porównaniu do 50TP nie jest nadzwyczajna. Zrozumiałbym gdyby była to najlżej opancerzona wersja z ciężkich posiadających 440 alphy, nadrabiająca brak pancerza lepszymi statystykami armaty i mobilnością. W przypadku armaty jest wprost odwrotnie, a z mobilnością to ułatwi nam ona jedynie osiągnięcie identycznej Vmax jak w innych pojazdach.

        1. Obj 257 jest łatwiej przebijany jak ustawiasz się przodem, ale jak wyjeżdżasz bokiem-tyłem to jesteś praktycznie nieprzebijany

        2. Nigdy nie miałem problemu z przebiciem 257, jak wyjeżdża bokiem płaskim to wchodzi wszystko nad warstwowy, a boki są minimalnie chronione, warstwowy jest cieniutki. Jak wyjeżdża skątowany to płyta do nas bliższa przednia ma zerowy pancerz. Plus wieża ma taki sam problem jak Is-3. Ten czołg w kwestii pancerza jest przeciętny.

          Tymczasem Defender nawet przy sidescrapie nie osłabia zbytnio przednich płyt nadal mających wartości pancerza bliskie X tierom, a wieża nie wpuszcza nigdzie na zasadzie trzech kalibrów, a spłaszczone ruskie włazy zaskakująco często przyjmują za zero. Wszystko to będąc VIII a nie IX tierem.

        3. Co również by nie działało bo kadłub 257 nie ma kształtu prostokąta. Na Is-3 jeszcze to działa bo boki i tył tworzą kąt 90 stopni, 257 w reverse sidescrape nie widziałem nigdy.

        4. na IS-3 częściej potrafilem wieża odbic niz obj 257. Chociaz pamietajmy, ze na X tierze w obecnych czasach czesciej mozna spotkac pomidorow niz na nizszych tierach.
          W ogole rozwala mnie system WG, ja rozumiem ochorona slabych graczy przeciwko ich glupocie w postaci -25% rng, czesto co trzeci strzal dopiero wchodzi. W gracza lepszego ode mnie, to wchodzily takie pociski co nigdy bym nie przyszpusczal ze w ogole sie udal… (kolorki na xvm, tak wiem nie mozna sie nimi sugerowac, ale jak widze goscia z 20k bitew a ma 400 wn8…) ilekroc gralem obj 257 to te goldowe pociski nie potrafiy przebic boku pojazdu, ba ! nawet zdarzylo sie, ze komus w tylek strzelilem a i tak w gaske za 0.

  2. @Bob Każdy kto ma Burąsukę powie Ci że jego działo ma cechy TD-ka. O ile w kwestii penetracji tak niespecjalnie, to co było zawsze cechą TD-ków? Albo penetracja albo DMG na strzał. A tu masz 2 pestki o średnich 360. Dolicz po 15% RNG extra i potem masz strzały po 400+ na takiej linii frontu.

Dodaj komentarz