WoT Blitz: ulepszenia grafiki w aktualizacji 7.0

Aktualizacja 7.0 wprowadzi kilka bardzo znaczących ulepszeń grafiki.

Bitwy będą wyglądać bardziej realistycznie, Twoje wrażenia z gry będą bardziej żywe, a Ty zanurzysz się bardziej w atmosferze walki.

Piękno jest potężną rzeczą! Dołożyliśmy wszelkich starań, aby te ulepszenia były dostępne dla jak największej liczby urządzeń. Jednak ulepszona grafika nieuchronnie wpływa na wydajność, więc niektóre efekty wizualne nie będą dostępne dla tych słabszych. Przyjrzyjmy się bliżej ulepszeniom wprowadzanym do gry i ich wymaganiom systemowym.

Odrzut działa

Jakiś czas temu pociski zaczęły pozostawiać ślad dymu. To nie wystarczy, aby strzelanie było realistyczne, ponieważ działo nigdy nie jest sztywno przymocowane do wieży. Zawsze się cofa! Od dłuższego czasu planowaliśmy dodać efekt odrzutu działa do gry. Musieliśmy tylko znaleźć sposób, aby udostępnić go dla wszystkich urządzeń. Zrobiliśmy to! Teraz nawet „przestarzałe” urządzenia pozwolą Ci obserwować odrzut i powrót do poprzedniej pozycji działa.

Odrzut działa będzie dostępny dla większości czołgów. Efekt ten jest trudniejszy do wdrożenia w przypadku niektórych modeli, takich jak Ferdinand, Maus, KV-1S i kilku innych, ale w przyszłości zadbamy również o ich działa.

Wymagania systemowe

  • Dostępne dla wszystkich urządzeń.
  • Brak wpływu na wydajność.
  • Domyślnie włączone.

Ślady po trafieniach

Po pierwsze, ślady po pociskach są piękne. Po drugie, są przydatne. Teraz możesz wyraźnie zobaczyć, dlaczego wróg nie odniósł żadnych obrażeń lub, na przykład, jaki rodzaj pocisków przebił Twój pancerz. Wreszcie, czystą przyjemnością jest pozostawić swój ślad wrogowi. Jest coś bardzo kojącego w podziurawionym jak sito pancerzu wroga. W jakiś sposób przypomina nawet awangardowy obraz.

Ślady po pociskach będą wyglądać inaczej w zależności od kalibru i jego rodzaju. Istnieją cztery rozmiary śladów, które odpowiadają małym (20–30 mm), średnim (37–57 mm), głównym (75–107 mm) i dużym (102–183 mm) kalibrom. Są dwa wzory każdego z pocisków: AP, APCR, OB, HEAT  (w tym HESH). Niepenetrujące trafienia i rykoszety również pozostawiają ślady. Ich wygląd nie zależy od rodzaju pocisku.

Ślady trafień pocisków nie będą wyświetlane na częściach zawieszenia, lufie działa, ani na dodatkach.
Jeśli pocisk przebije osłonę działa lub jarzmo, ale nie uszkodzi głównego pancerza, zobaczysz znak trafienia pocisku, ale jednocześnie usłyszysz smutny, ale znajomy „Nie przebiliśmy ich!” (co ma sens).

Zoptymalizowaliśmy zakres wyświetlania śladów trafień, aby można je było odróżnić na dużych odległościach, bez wpływu na wydajność. W normalnym trybie, trafienia zaczynają zanikać na 100 metrach i całkowicie znikają po 105 metrach. W trybie snajperskim, odległość wynosi odpowiednio 400 i 420 metrów. Jeśli obrażenia zostały spowodowane z większej odległości, ślad trafienia będzie widoczny gdy zbliżysz się do czołgu.

Wymagania systemowe

Istnieje osobne ustawienie, aby włączyć ten efekt. Jest również automatycznie aktywowany po wybraniu wysokiej jakości grafiki w ustawieniach.

Set1

Możesz określić model GPU na urządzeniu z Androidem, korzystając z różnych bezpłatnych narzędzi dostępnych w Google Play. Na przykład AIDA64, CPU Info i CPU-Z.

Ślady gąsienic

Sceny bitewne wyglądają bardziej realistycznie gdy każdy pojazd pozostawia ślady do miejsca, w które się udał. Aby utrzymać niewykrywalne czołgi niewykrywalnymi i zachować dobrą wydajność, ślady gąsienic będą stopniowo znikać.

Wymagania systemowe

Istnieje osobne ustawienie, aby włączyć ten efekt.

Set2

Dynamiczne cienie

Nie możesz naprawdę powiedzieć, co dokładnie zmieniło się na wszystkich mapach, chyba, że wiesz o tym ulepszeniu grafiki. Na pewno poczujesz jak środowisko stało się bardziej realistyczne, piękne i wciągające. Jeśli włączysz tę opcję, przekonasz się, że teraz wszystkie obiekty rzucają cienie, które poruszają się we właściwym kierunku i nie zaprzeczają sobie pod względem fizyki. W trzech słowach: to czyste piękno! Nawiasem mówiąc, naprawia to również błąd, w którym cienie rzucane przez czołg przekraczający most, były wyświetlane na jego spodzie.

Bardzo ważne jest, aby pamiętać, że ta funkcja zostanie doceniona tylko przez estetów i szczęśliwych właścicieli najnowszych, flagowych urządzeń. Dynamiczne cienie bardzo obciążają zasoby, dlatego powinieneś przestudiować wymagania systemowe i potencjalnie wyłączyć inne opcje graficzne, na korzyść tej.

Wymagania systemowe

Ten efekt można skonfigurować, dostosowując ustawienia Wyświetlanie cieni do: średnie (cienie dynamiczne, podstawowa jakość), lub wysokie (cienie dynamiczne, średnia/dobra jakość). Jeśli ta opcja jest ustawiona na niskie, jakość cieni będzie odpowiadać tej sprzed aktualizacji 7.0.

Set3

Delikatny płomień i Efekt pyłu (Android, Windows, Mac)

Ulepszenia grafiki w zakresie płomieni, dymu i tumanów kurzu są już dostępne dla użytkowników iOS. Teraz pojawią się na wszystkich innych platformach.

Aktywowane przez włączenie śladów trafienia pocisków lub śladów gąsienic.

Gładka linia wody

Patrzenie w zamyśleniu na morze, z zanurzonymi w wodzie gąsienicami nie wchodzi w grę. Nie mamy na to czasu w bitwie. Mimo to, dobrze jest przejechać przez wodę i zauważyć, jak naturalnie wygląda.

Aktywowana przez włączenie śladów trafienia pocisków lub śladów gąsienic.

Ukierunkowane zniszczenia obiektów

Kolejne nieoczywiste ulepszenie, które sprawia, że ​​gra jest bardziej realistyczna. Złom, szczątki i fragmenty zniszczonych obiektów, rozpraszają się teraz z kierunkiem ruchu. Pył, który unosi się po drodze, wygląda bardziej naturalnie.

Wymagania systemowe

  • Dostępne dla wszystkich urządzeń.
  • Brak wpływu na wydajność.
  • Domyślnie włączone.

Aktualizacja 7.0 przeniesie grę na wyższy poziom realizmu, który na jednych urządzeniach będzie bardziej widoczny, a na innych mniej, ale na wszystkich ta zmiana będzie zauważalna.

Jeśli nie możesz znaleźć niektórych opcji w ustawieniach urządzenia, oznacza to, że nie są one obsługiwane przez Twój sprzęt, lub są wyłączone, ponieważ wpłyną negatywnie na wydajność, niezależnie od innych ustawień.

Jeśli Twoje urządzenie nie ma najlepszej konfiguracji, możesz uszeregować efekty według priorytetu. Pamiętaj, że dynamiczne cienie mają największy wpływ na wydajność, podczas gdy ślady gąsienic są najmniej wymagające, a inne efekty wpływają tylko na ilość FPS, a nawet mniej. Nie spiesz się, aby wypróbować ustawienia w prawdziwej bitwie. Zamiast tego weź udział w bitwie treningowej, aby zobaczyć jak to działa na Twoim urządzeniu.

Ciesz się piękną grą!

0 0 votes
Oceń wpis:
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze