WoT: Blitz – patch 6.0, RNG penetracji obniżone do 5%

Krótkie info: w styczniu 2018, w aktualizacji 4.6, zdecydowano o zmniejszeniu RNG penetracji do poziomu 15% (LINK).
Tymczasem, w nadchodzącej aktualizacji 6.0 mobilnego World of Tanks, developerzy mają zamiar zmniejszyć „przypadkowość” penetracji pocisków do poziomu zaledwie 5% – można?

RNG w World of Tanks powinno wynosić:

  • człowiek strzela, Pan Bóg kule nosi (29% - 672)
  • 5% (23% - 527)
  • 15% (23% - 514)
  • 0% (15% - 332)
  • 25% (10% - 233)

głosujących: 2 278

Loading ... Loading ...

9 Odpowiedzi do “WoT: Blitz – patch 6.0, RNG penetracji obniżone do 5%

  1. Mały wot upada… Serwery tej gry to kpina wysokie pingi i utraty pakietów rebalans lol tierów (usunięcie z drzewka i zmiana na kolekcjonerki i to 1-5 wszystko ponerfione) MM dla plutonów leży dół tabeli w 4/5 losowaniach Pozdrawiam wolę grac w dużego 😉🙄

  2. Dajcie spokój przez ten RNG dochodzi do sytuacji anormalnych. Sheridan przewrócił się na bok ja strzelałem od spodu i na 4 strzały jeden nie wszedł? Druga akcja T103 decydujący strzał w Grile nie wchodzi. Toż to porażka. Przez takie akcje odechciewa się gry a nie przez przegrany mecz.

  3. Bardzo ciekawa inicjatywa WG, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, ze Blitz jest niejako poligonem doświadczalnym – WG nie boi się tam testować nowych/radykalnych rozwiązań.

    Czyżby szansa na zmiany w WoT?

    Imho doskonały ruch i chętnie bym to zobaczył w wersji PC.

  4. Apropo RNG, dzisiaj grając Centkiem Rakiem dostałem 3 razy pod rząd ammo rack: 1 naprawiony, 2 kolejny ammo rack i 3 strzał to było wysadzenie i to wszystko w 6 sekund… Więc niech sobie ten zje… system wsadzą w piździ… lub właśnie go zredukują do 5%, ale na wszystko i będzie git.

Dodaj komentarz