WoT Blitz: powrót Bitew realistycznych

Bitwy realistyczne powracają, abyś mógł poczuć moc i siłę prawdziwej wojny pancernej. Przygotuj się do bitwy i sprawdź swoje umiejętności!

Oto, kiedy będziesz mógł konkurować w Bitwach realistycznych:

8-10 maja
CIS: od 8 maja 10:00 (MSK) do 10 maja 23:59 (MSK)
Europa: od 8 maja 10:00 (CEST) do 10 maja 23:59 (CEST)
Ameryka Północna: od 8 maja, 18:00 (PT) / 21:00 (ET) do 10 maja, 23:59 (PT) / 11 maja, 2:59 (ET)
Azja: od 8 maja 10:00 (UTC + 8) do 10 maja 23:59 (UTC + 8)

15-17 maja
CIS: od 15 maja, 10:00 (MSK) do 17 maja, 23:59 (MSK)
Europa: od 15 maja 10:00 (CEST) do 17 maja 23:59 (CEST)
Ameryka Północna: od 15 maja, 18:00 (PT) / 21:00 (ET) do 17 maja, 23:59 (PT) / 18 maja, 2:59 (ET)
Azja: od 15 maja 10:00 (UTC + 8) do 17 maja 23:59 (UTC + 8)

Każdej nocy Bitwy realistyczne będą tymczasowo niedostępne:

CIS: od 0:30 (MSK) do 9:30 (MSK)
Europa: od 0:30 (CEST) do 9:30 (CEST)
Ameryka Północna: od 0:30 (PT) / 3:30 (ET) do 9:30 (PT) / 12:30 (ET)
Azja: od 0:30 (UTC + 8) do 9:30 (UTC + 8)

Misje
Walcz w Bitwach realistycznych i zdobywaj nagrody za pierwsze 10, 20 i 30 zwycięstw:

10 zwycięstw

Jeden olbrzymi pojemnik

 

20 zwycięstw

Stały, rzadki avatar Punkt krytyczny

 

30 zwycięstw

Certyfikat na rzadki kamuflaż Prawdziwy wojownik
Realistyczne bitwy będą dostępne dwukrotnie (od 8 do 10 maja i od 15 do 17 maja). Za każdym razem będziesz mieć szansę na zdobycie nagród za pierwsze 10, 20 i 30 zwycięstw.

Bitwy realistyczne: odprawa

Dobre przygotowanie to połowa sukcesu. Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o Bitwach realistycznych i walcz z pełną siłą!

Cechy Bitew realistycznych

Bitwy realistyczne stanowią doskonałą okazję do przetestowania swoich umiejętności. Wszystkie wskazówki i udogodnienia pozostawiono dla bitew standardowych i rankingowych.

Kluczowe aspekty:

  • W trybie snajperskim pancerz nie podświetla się.
  • Penetracja pancerza i obrażenia są stałe: jeśli charakterystyka pojazdu wskazuje 148 mm jako średnią penetrację pocisku i 340 mm jako średnie obrażenia, wówczas działo będzie zawsze penetrowało 148 mm pancerza i zadawało 340 PW obrażeń. Pocisk OB może powodować mniejsze obrażenia, jeśli trafi bardziej chronione części pancerza.
  • Bitwy toczone są w trybie Dominacja na wszystkich mapach, oprócz map Kopalnie i Miraż.
  • Wrogie pojazdy nie są wyświetlane na minimapie.
  • Pojazdy przeciwników są widoczne z dowolnej odległości, chyba, że chowają się za przeszkodami.
  • Żarówka nie pojawi się, jeśli zostałeś wykryty przez wroga.
  • Znaczniki nad pojazdami wroga są wyświetlane tylko wtedy, gdy wróg wpada w celownik.
  • Ikony materiałów eksploatacyjnych i uszkodzonych modułów nie są wyświetlane nad pojazdami przeciwnika.
  • Wstęga wykrytego pojazdu wroga nie jest wyświetlana.

Uwaga: wyniki realistycznych bitew nie są uwzględniane w statystykach.

Czołgi dostępne dla trybu

Bitwy realistyczne są dostępne tylko dla pojazdów poziomów V – X.

Po wybraniu trybu Bitwa realistyczna, wszystkie pojazdy w garażu otrzymają status wskazujący ich dopuszczenie do bitwy.