Oczywiście, podobnie jak wiele czołgów w tej grze to były projekty, stadia koncepcyjne, szkice, pomysły, wyrwane z kontekstu prace dyplomowe (polskie czołgi ciężkie). Problem leży w tym że WG je dostosowuje na swój sposób do gry, tworząc herezje, jak znany i lubiany Defender/Obiekt 252, który w rzeczywistości był tym czym jest IS-6 w grze i to wszędzie pisze „Strictly speaking, there were two different tanks which received the same designation IS-6: the Ob’yekt 252 and the Ob’yekt 253. The IS-6 featured ingame is the Ob’yekt 252.” natomiast 252U był niby tylko szkicem bez konkretnych danych i szczegółów technicznych. I to jest główny problem że parametry są czasem z tyłka i kompletnie absurdalne, co psuje balans rozgrywki i frajdę z gry.
Ale podoba mi się ta mechanika jazdy z zerwaną gąską, w WoT na kompy było by z tym ciekawie.
https://youtu.be/uNPA9Ohrpqk
To jednak nie jest wymyślone przez WG XD
Oczywiście, podobnie jak wiele czołgów w tej grze to były projekty, stadia koncepcyjne, szkice, pomysły, wyrwane z kontekstu prace dyplomowe (polskie czołgi ciężkie). Problem leży w tym że WG je dostosowuje na swój sposób do gry, tworząc herezje, jak znany i lubiany Defender/Obiekt 252, który w rzeczywistości był tym czym jest IS-6 w grze i to wszędzie pisze „Strictly speaking, there were two different tanks which received the same designation IS-6: the Ob’yekt 252 and the Ob’yekt 253. The IS-6 featured ingame is the Ob’yekt 252.” natomiast 252U był niby tylko szkicem bez konkretnych danych i szczegółów technicznych. I to jest główny problem że parametry są czasem z tyłka i kompletnie absurdalne, co psuje balans rozgrywki i frajdę z gry.
Ale podoba mi się ta mechanika jazdy z zerwaną gąską, w WoT na kompy było by z tym ciekawie.