Zwiastun nowej linii amerykańskich czołgów ATGM (rakietowych), japońskich TD oraz nowej mapy na mobilnej wersji World of Tanks.
Jaki to ma związek z World of Tanks na PC? Z Q&A wiemy, że WG pracuje nad brytyjską linią pojazdów kołowych (przewidzianą na 2020 r.) oraz japońskimi TD, które w zasadzie już od dawna są obecne na superteście wersji PC.
TD na zwiastunie to prawdopodobnie Type 5 Ho-Ri I.
Ponadto zgodnie z Q&A 24.09.2019:
– nowe gałęzie/pojazdy: WG potwierdziło, iż pracuje nad brytyjską linią pojazdów kołowych (2020) i japońskimi TD
– WG nieustannie przeszukuje archiwa w poszukiwaniu nowych pojazdów i potencjalnych nowych gałęzi; znaleziono wiele japońskich pojazdów z których być może powstanie nowa gałąź
– japońskie TD zostaną ogłoszone, jak zazwyczaj, przed ich wprowadzeniem na serwery, być może stanie się to wkrótce
Odsyłam również do artykułu Roopherta odnośnie japońskich TD – LINK
Gdzie Type 5 Ho-Ri I został umieszczony na tierze VIII.
Tier VIII: Ho-Ri I
Jedna z wersji nowego japońskiego niszczyciela czołgów z końca II WŚ, tworzonego na bazie czołgu średniego Chi-Ri. Przedstawiona tutaj wersja zachowuje armatę 37 mm z przodu kadłuba, przedział bojowy znajduje się na samym tyle maszyny. Pancerz kadłuba był taki sam jak w średniaku, pogrubieniu uległa nadbudówka (100 mm). Napęd stanowić miał silnik lotniczy BMW V12 (głównie dlatego, że Japonia intensywnie produkowała samoloty), który dawał około 550 KM, co pozwalało na osiągnięcie 40 km/h. Jako uzbrojenie przewidywano prototypową armatę przeciwpancerną 105 mm o świetnych osiągach (penetracja ~200 mm z 1 km). Co więcej była ona wyposażona w automat ładujący, który znacznie zwiększał szybkostrzelność (ten sam, który zastosowano w Chi-Ri).
Masa: 40 t
Pancerz kadłuba: 100/35/35 mm
Uzbrojenie: 105 mm (auto.)
Wychył działa: -10/+20
Prędkość max: 40 km/h
Silnik: 500-550 KM
Załoga: 6
Tutaj zaczynają się maszyny ze specjalną cechą – działa o małym kalibrze, ale o świetnej penetracji i wyposażone w magazynki o małej liczbie pocisków, ale szybkim przeładowaniu. Można sobie to wyobrazić jako Chi-Ri, tyle że z mocniejszym działem. W zależności od balansu czołg ten posiadałby 2-3 pociski w magazynku, które mógłby wyrzucić w bardzo krótkim odstępie czasu. Oficjalnie w dokumentach nie pojawia się numeracja wersji I, II itd., ale na potrzeby gry takie nazewnictwo jest wystarczająco proste i logiczne.
Polecam traktować tę grę, jako grę ze świata Warhammera. Nierealne Mechy jako pojazdy. Od razu gra się lepiej 🙂