Na scenę wjeżdża nowa brytyjska premka: Huntsman Centurion oraz mapy o których wspominaliśmy wcześniej: Kasserine oraz Lotnisko – burza piaskowa.

Huntsman Centurion

Zaufana broń wszystkich łowców! Huntsman Centurion ma działo 20-funtowe, które jest wyśmienite na duże odległości i pojedynki wśród wzgórz. Jest to wariant Centuriona, więc ma twardą wieżę i świetne obniżenie działa – idealne do taktyki ostrzału ze wzgórza, aby spowolnić najazd wroga.

Ten heavymetalowy bohater jest przyozdobiony unikalnym emblematem pająka oraz cyfrowy kamuflaż pustynny, który posiada wbudowany bonus na każdy teren. Pluton tych ogarów wystarczy na upolowanie nawet najgroźniejszej zwierzyny!

Branded Huntsman

Branded Huntsmancenturion7

Branded Huntsmancenturion6

Branded Huntsmancenturion5

Kasserine i Lotnisko – burza piaskowa

Nowy cyfrowy kamuflaż jest idealny na dwóch nowych mapach: Kasserine oraz Lotnisko – burza piaskowa!

Kasserine znajduje się w Tunezji nieopodal słynnej historycznej bitwy na przełęczy Kasserine – jednym z pierwszych starć armii amerykańskiej z niemiecką. Na Kasserine znajdziecie niesamowity krajobraz pustynny z kanionem z centrum – jest to mapa wyłącznie dostępna na konsole!

Powodzenia z nawigowaniem w burzy piaskowcem na mapie Lotnisko, na której zasięg widzenia i radia będzie ograniczony. Używajcie odpowiedniego kamuflażu i pozostańcie w ukryciu, miejcie na uwadze informacje dostarczane przez zwiadowców.

Nie ma też powodów do obaw, te mapy nie będą dostępne tylko w tym zestawie – zostają na stałe!

Branded Kasserine2

Branded Kasserine1

Branded Airfield-sandstorm2

Branded Airfield-sandstorm1

One Response to WoT: PS4 & X – Huntsman Centurion oraz nowe mapy

  1. consolepeasant pisze:

    Super, przy okazji pojawiła się ciekawa informacja od projektanta map właśnie o Kasserine.

    Pozwolę ją sobie zacytować, jeśli nie macie nic przeciwko ?

    „Kasserine is the same size as Thiepval, Heilbronn and Dukla @ 1.2KM x 1.2KM playable. Interestingly, the map was also much more flat and open in it’s original design (matching the real world) and playtests quickly showed how un-fun that actually is. ”

    Senior Game Designer — World of Tanks — Xbox 360/XBox 1/PS4
    @chadsteingraber (Twitter)
    http://www.twitch.tv/cyberillus

    Źródło
    http://forum-console…45#entry37653450

Dodaj komentarz