Kolejne nowości klony i odgrzewane kotlety na konsolach – Citadel Tiger I (oczywiście premka, bo jakże inaczej) oraz nowe stare (bo po co się męczyć) mapy: Smocza Grań oraz wojenna Święta Dolina.

Filmik promujący:
• Citadel Tiger I, opublikowany 6 sierpnia – ~1.000 wyświetleń, łapki +23/-33
• Smoczą Grań, opublikowany 6 sierpnia – ~400 wyświetleń, łapki +2/-0
• Święta Dolina, opublikowany 6 sierpnia – ~350 wyświetleń, łapki +1/-0

Fire-is-fine

SPOILER

Citadel Tiger I

Citadel6

Citadel1

Citadel2

Citadel5


Smocza Grań

1200×1200 m

Święta Dolina

Strawiona przez wojnę mapa o wymiarach 1000×1000 m


6 Responses to WoT: PS4 & X – Citadel Tiger I i nowe mapy

  1. witekjednarata napisał(a):

    Nawet nie wiedziałem, że ten obrazek ma dalszą część :)

  2. Plum73 napisał(a):

    Ciekawostka ktora odkryl jeden z forumowiczow przegladajac w garazu rozklad pancerza na Tiger Citadel.
    Pojazd otrzymal ninja buff’a cala frontowa dolna plyta jest oslonieta dododatkowym 40mm pancerzem warstwowym zbudowanym z ogniw gasienic.
    Wielki frontowy weak spot zamienil die w pulapke na muchy.
    Biedne IV I V oraz liczne VI fiery beds Tam strzelac a ich pociski beds utykac na ponad 140mm pancerzu, co wiecej nawet VIII tiery strzelajac z pociskow HEAT do skatowanego Tigers moga sie niemile rozczarowac.

    Dla rownowagi w oparach absurdum pojazd dostal ninja nerf, mial preferencyjne losowania tylko do VII tierow, niestety pol godziny pomtyk jak ogloszono sprzedaz tego pojazdu, wycofano PMM w atmosferze ogromnego zaskoczenia graczy.

  3. Karczek Wieprzowy Karczek Wieprzowy napisał(a):

    Przynajmniej wygląda jako tako „historyczno-realistycznie”, w porównaniu do tych wszystkich tęczowo gejowych reskinów, coś mi się zdaje że WG ma zamiar wprowadzić skrzynki ze skinami

Dodaj komentarz