Naprawa, skrzynka narzędzi, siatka i kamo.

Skrzynka narzędziowa przydaje się w bardzo specyficznych przypadkach, albo jako tymczasowe zastępstwo przy braku umiejętności naprawy.
Oczywiście naprawa jest jak najbardziej pożądana i jest to jeden z ważniejszych skilli :)

Siatka również przydaje się w specyficznych przypadkach, głównie u scoutów.
Co do skilla pozwalającego zwiększyć współczynnik kamuflażu czołgu, to jak najbardziej jest to również jeden z ważniejszych skilli. Przyjemność stania medem w krzakach i punktowania ślepego wroga jest nie do opisania ^^
Nie mam pojęcia dlaczego tak często ten skill jest pomijany, bo jest lamerski, kamperski i „ja zawsze walczę na pierwszej linii… boom, game over„. Przecież system spotowania w grze jest ważnym elementem, a to czy my kogoś zobaczymy jako pierwsi, a on nas nie – ma bardzo duże znaczenie.
Czołgi ciężkie, z racji swych rozmiarów, i wszelkiego rodzaju inne stodoły, powinny sobie odpuścić tą umiejętność.

Mój kochany WZ-131, z załogą posiadającą 5 umiejętności.

moduły dodatkowe + skille, część I
moduły dodatkowe + skille, część II
moduły dodatkowe + skille, część IV

9 Responses to moduły dodatkowe + skille, cz.III

  1. Andrew pisze:

    Co do kamuflażu mam pytanie, może ktoś z Was wie.

    # Towarzysze broni: „Zwiększa główną kwalifikację jak i umiejętności całej załogi (…)”. Umiejętności, czyli naprawę, kamuflaż i gaszenie.

    Jak duża jest różnica między 100% kamuflaż, a 100% kamuflaż + 100% towarzysze broni i czy mądrym ruchem (mając tą drugą opcję) zamiast siatki kamuflażowej było zamontowanie ulepszonej wentylacji (która o 5% zwiększa umiejętności załogi – w tym również umiejętność kamuflażu)?

  2. Anonymous pisze:

    ma ktoś dostęp do moda co pokazuje zasięg widzenia tak jak na tym filmiku?

Dodaj komentarz