Skuteczność dosyłacza i wentylacji:

Dosyłacz jak najbardziej powinien być standardowym wyposażeniem zarówno artylerii jak i zwykłych pojazdów.
Wyjątkiem jest tutaj czołg z wysokim RoF, np. WZ-131 z 85mm. Lepiej przeznaczyć slot na coś bardziej wydajnego, niż obcięcie tych kilku setnych do ładowania, np. na optykę lub ulepszony system celowania.

Wentylacja? Przestałem wierzyć w wentylację, pościągałem ją ze swoich wozów. 
2,2% wzrostu wydajności nie jest warte zapychania tak deficytowych slotów wyposażenia, lepiej zmarnować go na coś o bardziej wyspecjalizowanym profilu.
Wyjątkiem może być tutaj artyleria, gdzie przy 40 sekundowym ładowaniu, te 2,2% coś jednak daje :)
Jeśli chcesz osiągać najlepsze wyniki na danym czołgu i jesteś z nim zżyty to raczej go zostawisz w swoim garażu. Skoro go zostawisz, to będziesz nim regularnie walczył, a to wiąże się z wymaksowaną załogą. Tak więc, moim zdaniem, lepiej już wentylacje zastąpić skillem Braterstwo Broni.

moduły dodatkowe + skille, część I
moduły dodatkowe + skille, część III
moduły dodatkowe + skille, część IV

Tagged with →  

10 Responses to moduły dodatkowe + skille, cz.II

  1. Anonymous pisze:

    A jest jakas arta która może załozyć wentylację ? Wczesniej – kilka patchy w tył bat chat miał taka możliwość ale teraz juz nie ma. W amerykańskeiej i niemieckiej chyba nie ma wcale takiej mozlwości

  2. Anonymous pisze:

    przecież braterstwo broni daje dokładnie taki sam efekt jak wentylacja.
    a wentylacje można dać taniej i szybciej niż mozolnie robić BIA na 2-3 perk.
    do su-14 chyba można wsadzić wentylacje ale głowy nie dam

    • DoM1N pisze:

      Dokładnie, taniej i szybciej. Pozbawiając się jednocześnie slotu wyposażenia…
      Jeśli inwestujesz w dany pojazd i chcesz go zatrzymać na stałe to robisz mu np. przy 2 albo 3 skillu, reset umiejętności i wrzucasz BiA na początku.
      Wszystko zależy od punktu siedzenia.

  3. Anonymous pisze:

    na e100 mam 70% 4 skilla zresetowałem za złoto jak była promocja i z 16,88 (dosyłacz wentylacja)spadło mi do 16,50 i szczerze mówiąc te 600 golda nie było warte tego.

  4. Szafa pisze:

    A może symulacja: BIA+wentylacja? Mi sie takie combo sprawdza na kilku załogach, nie wiem czy to efekt placebo czy realnie daje to duże korzyści (mówię o czołgach z bazową szybkostrzelnością rzędu 6-10 strzałów na minutę).

    • DoM1N pisze:

      Oczywiście. Wszystko zależy od Twoich preferencji. Mi osobiście żal zapychać slot modułowy wentylacją, bo akurat wolę tam włożyć co innego, a zamiast wentylatorka wole BiA. Natomiast od patcha 8.5 zamienię benzynę na czekoladkę :)
      Czy to coś daje? Daje, ale mało, około 2,2% więc nie wiem czy w ogóle odczujesz. Jednakże, jeśli zostawiasz sobie dany pojazd to te % mają znaczenie. Tym bardziej jeśli uzbierasz na nim 4, albo i 5 skilli.

      • Zod pisze:

        Ja uważam, że jak korzystać z BiA to tylko z wentą. Oba nie przynoszą wymiernego efektu same.. A razem już tak co można sprawdzić np. na wotwiki. Przy obu elementach wieża obraca się np o 1 stopień szybciej celność wzrasta, czas celowania maleje, zwiększa się zasię widzenia, czas przeładowania maleje. oto przykład.:
        Typ 59
        Prędkość obrotu wieży: 46 Stopni / Vent+BiA – 50,14
        Zasięg widzenia 380m / Vent+BiA – 396,92m
        RoF – 6,9 s/m / Vent+BiA – 7,52
        Celność – 0,39 / Vent+BiA – 0,36
        Czas celowania 2,9 / Vent+BiA – 2,66
        Teraz już mamy fajny zestaw ulepszający, teraz załoga skile poproawiające jazdę i celność w jeżdzie dosyłacz i stabilizator czy optyka i jest pięknie.
         

        • Zod pisze:

          Dodatkowo wzrasta w bardzo niewielkim stopniu mobilność, przyspieszenie i zwrotność.. Ale to akurat ciężko zauważyć, chociaż od kolegi bez BiA jeżdżę szybciej :P Ciut ciut ale jednak :P Jadąc przez całą mapę do decapa może mi się udać a mu nie, ale wystarczy, że raz źle się skręci najedzie na górkę i praktycznie wszystko się traci :/ Wprawny kierowca dojedzie sekunde moze 2 szybciej i moze uratuje sytuacje ;)

Dodaj komentarz