W czwartej odsłonie naszego przeglądu pokazujemy wam przejazd przez Zatokę Rybacką. Pokażemy wam jak zmieniły się kluczowe pozycje, które jednak nie wpłynęły zbyt znacząco na ogólny gameplay mapy. Moim zdaniem jednak – zmieni popularne na CW taktyki oparte o kampę i wyczekiwanie przeciwnika.

Przegapiłeś poprzednie wpisy i mapy? Nic straconego:

5 Responses to World of Tanks 1.0 – mapy HD (gameplay), cz.IV

  1. Karczek Wieprzowy Karczek Wieprzowy napisał(a):

    Mam takie pytanie trochę off topic, ostatnio zmieniałem dysk, zainstalowałem wszystkie sterowniki, wota i w wotcie mam strasznie podbite basy, wszystko inne co włącze działa normalnie, a tutaj w garażu słychać głośny szum, podczas bitwy też, strzał z większych dział bije mocnym basem i wszystkie pozostałe dźwięki są przytłumione, wie ktoś może jak to naprawić? Próbowałem już paru sterowników z różnych źródeł, grzebać w ustawieniach gry i sterownika, od czego mogłoby to zależeć?

  2. shadowmen11 shadowmen11 napisał(a):

    Znowu jest ”Enks” w linku zamiast Ensk :v

Dodaj komentarz