W dzisiejszej odsłonie przeglądu map opracowanych na nowym silniku graficznym enCore – Erlenberg. Mapa, którą od dłuższego czasu trapi filozofia „don’t cross the bridge!”, przez co rozgrywka jest bardzo schematyczna i nie pozostawia wielkiego pola do popisu. W tej odsłonie pokażemy wam jak dużą przemianę przeszła ta mapa!

Przegapiłeś poprzednie wpisy i mapy? Nic straconego:

12 Responses to World of Tanks 1.0 – mapy HD (gameplay), cz.III

  1. misza misza pisze:

    Jak na razie test wypada tragicznie. Wygładzanie krawędzi nie działa i wiele osób raportuje masę błędów.

    • Grzesik97 pisze:

      Mimo, że wygląda fajnie, działa na 70 klatkach u mnie, to ładuje się niemiłosiernie długo (30 sek. po rozpoczęciu mnie wrzuca) to zaraz po załadowaniu wygląda tak: https://imgur.com/a/6Xg5p

      • haTe pisze:

        Grzesiek97 jeżeli mapa i tekstury ładują Tobie zbyt wolno to wina leży po Twojej stronie. Niestety przy pierwszym teście na Sandbox miałem te same problemy. Rozwiązanie jest tylko jedno. Posiadanie dysku SSD. Wersja HD WoT musi ładować spore tekstury z dysku i widocznie Twój nie daje rady. Do ładowania tych tekstur z dysku potrzebny jest wystarczająco szybki procesor do tego zadania i min. 8gb ramu. No i zostaje jeszcze kwestia sterowników itd. Nie wiem jaki masz sprzęt. Ponieważ większość ludzi pisze „nie działa mi” albo „mam same błędy”, a niestety nie opisują na czym grają… często to tzw. KARTOFEL (bez obrazy :P). Osobiście mogę potwierdzić, że po przerzuceniu WoTa z HD na SSD wszystkie problemy u mnie zniknęły. WG informowało o tym również przed pierwszym Sandboxem z mapkami HD, że SSD (lub szybki HD) będzie prawdopodobnie NIEZBĘDNY.

        • Grzesik97 pisze:

          i5-67xx (z tego co pamiętam), GTX 960M, 16 RAM, siedzi na HDD – SSD mam do pracy :p Szkoda że tak będzie. Może uda im się jak w WoWS skrócić czas ładowania (tam miałem tak samo na początku)

          • pikawka pikawka pisze:

            Potwierdzam to, co powyżej napisał haTe. Przesiadłem się na SSD ze 2 lata temu, między innymi dlatego, że dość miałem wchodzenia do bitwy często na sam koniec odliczania. Poczujesz różnicę i to nie tylko w grze. W tej chwili mam na SSD system i WOTa, zostało mi poniżej 40GB, więc dla 1.0 będziesz potrzebował co najmniej 120GB (klient HD).

        • ferreus_eques pisze:

          Nie mam ani SSD, ani specjalnie szybkiego HDD a zazwyczaj wczytuje mnie do bitwy jeszcze przed początkiem odliczania (i5-2500@3.7GHz,GTX660,8GB ram). Zauważyłem u znajomych, że problemy z opóźnionym wczytywaniem mają osoby grające na notebookach. Większość notebooków (niegamingowych) ma zainstalowane procesory z niską częstotliwością taktowania bazowego i to może być przyczyną.
          @Grzesiek – w opisie karty graficznej podałeś, że jest to wersja mobilna. Zakładam więc, że masz notebooka. Czy Twój procesor to jest może i5-6700T?

  2. shadowmen11 shadowmen11 pisze:

    Poza błędami z green screenem i cichymi strzałami wygląda tak samo jak na sandboksie, czyli miodzio 🙂

    Btw. Można się tam z wami pobujać na rejonie? 🙂
    Ps. w linku jest ”Enks” nie Ensk

  3. ProNooBekElite pisze:

    Jeśli występuje problem z zielonym ekranem w grze polecam się pobawić trybami wyświetlania gry (okno, okno bez ramek, pełen ekran). Mi pomogło 🙂

Dodaj komentarz