18 Responses to War Thunder- World at War

  1. Julian257 pisze:

    Najlepsze jest to, że ta gra tak wygląda. Polecam jako odpoczynek od czołgów, przyjemna gra.

  2. wittib pisze:

    ja tam czekam na łajby, z latania to tylko ace combat;P

  3. Waclawek pisze:

    Ogólnie to nie ma co przesadzać z gloryfikowaniem War Thundera. Jest bardzo dobry, ale też ma swoje błędy.

    • booboo111 pisze:

      oczywiście że ma błędy..ekonomia chocioażby jest…no kulawa ;) ale graficznie i pod względem optymalizacji bije produkcje WG na głowę…

      • Ekonomia? A co z nią nie tak? Mam 11lvl i na razie nie widze żadnych problemów.

      • Waclawek pisze:

        Po prostu czasami mam wrażenie, że ludzie nie dostrzegają jego wad, a kiedy już zaczną, to pewnie będą tak samo psioczyć na War Thundera jak na gry od WG.

        • Latająca Mysza pisze:

          Wady się dostrzega, tylko że jest ich zdecydowanie mniej niż przy produkcie WG.

          Optymalizacja – zarówno WoWP jak i WoT leży i kwiczy.

          Nacje – w WoWP nawet nie mamy Brytoli. W latajce z II WŚ nie mamy nawet Spitfire’a – dla porównania w WT mamy nawet Włochów.

          Rodzaje maszyn – w WoWP nie ma bombowców, i zgodnie z zapowiedziami nigdy ich tam nie będzie. W WoWP nie mamy nawet FW-190, mamy za to jakieś konstrukcje z kosmosu. Nie muszę chyba pisać że w WT jest lepiej – mamy tam i bombowce, i FW-190. Owszem, w WT trafiają się prototypy – ale jest ich niewiele, AFAIK robią głównie za premki, i są to tylko takie maszyny które kiedykolwiek wzbiły się w powietrze (nie ma maszyn które istniały wyłącznie na deskach kreślarskich – te samoloty rzeczywiście istniały i latały, co najwyżej liczba wyprodukowanych egzemplarzy była skromna).

          O polskiej szachownicy w WT już pisano. W WoWP jej nie ma, a w WoT dostajemy jedynie napis „Rudy” z trzema odciskami dłoni.

          Tak naprawdę nie ma pola na którym WG wygrywałoby z Gaijin – pomijając to że WG ma swoje czołgi a Gaijin jeszcze nie. Ale Gaijin swoje czołgi niedługo będzie miał, więc ta przewaga WG jest przemijająca.

          • Waclawek pisze:

            Z tym że nie ma i nie będzie, w Wowp bombowców, to masz rację, ale drzewka w Wowp będą jeszcze uzupełniane. W sumie tak z ciekawości, widziałeś jak mają wyglądać drzewka w War Thunderze? Szczególnie mówię tutaj o niemieckim. Co do zachowania wobec polskich graczy, to mimo wszystko powinni wreszcie zrobić porządną polonizację. War Thunder jest bardzo fajny, rozbudowany i świetnie zoptymalizowany, ale preferuje inny styl rozgrywki od Wowp. Bardziej powolny i realistyczny. Nie każdemu się to spodoba, dlatego zapewne obie gry będą bardzo popularne, ale wśród innych odbiorców.

            • Latająca Mysza pisze:

              Kiedy drzewka w WoWP zrobia to zrobią. Na razie wygląda to tak jak jest, nie widzę powodu by podniecać się czymś co za parę lat będzie, albo i nie. Zresztą w przypadku WoWP to trudno nawet o drzewach mówić, dwie gałązki wszystkiego na krzyż, a w przypadku Japsów nawet tego nie ma. Już Włochów w WT jest więcej niż Japsów w WoWP – przy czym w WT nikt się nie wydurnia robiąc z jednej gałązki osobne drzewko.

              Co do samej dynamiki bitwy – w WT zależy od wybranego trybu. W WoWP w ogóle sobie trybu nie można wybrać.

              Poza tym – – w WT mam ponad 60 fps. W WoWP mam slideshow. Ja chcę walczyć z innymi graczami, a nie z enginem.

              • Waclawek pisze:

                Ja i tak jestem zdania, że prędzej czy później obie gry będą popularne. War Thunder wśród fanów realistycznej rozgrywki a produkcje WG pośród „arcadeowców”. Nie zapominajmy też, że przewaga War Tundera nad Wowp bierze się też stąd, że WT powstało wcześniej.

              • WarlorD pisze:

                nie zgodze sie bo pierwsza beta (zamknieta) bylo to wlasnie WoWp (teraz to nie wyglada wcale lepiej) a pozniej dopiero WT tez beta. w WT w trybie arcade nie ma nic realistycznego, bitwy trwaja dluzej tylko dlatego ze masz kilka samolotow a nie jeden jak w WoWp jak chcecie miec szybkie bitwy to tez latajcie jednym samolotem bedzie jak w WoWplastelina… no chyba ze metal samolotu jak wyglada jak metal a nie jak plastelina i to robi rozgrywke realistyczna to tak.

              • Waclawek pisze:

                No właśnie, zamknięta beta. Ja bym jednak gry po zamkniętej becie nie oceniał, dopiero po obecnym wejściu w otartą betę można obie gry porównywać, czyli od nie dawna. Zresztą z tego co czytałem to nad WT już od 2009 pracuje Gaijijn, wtedy ta gra nazywała się jeszcze World of Planes. A co do realizmu, to wiadomo, Ił2 Sturmowik w AB to Wt to nie jest, ale też nie ma nim być. No ale jednak nadal samoloty zachowują się realistyczniej niż w Wowp.

              • WarlorD pisze:

                od bety wiele sie nie zmienilo… po za tym gre porownuje teraz bo teraz wybieram w co grac i nie ma co bo to bylo tydzien wczesniej niz tamto… jak obie gry skoncza faze bety to co powiesz ze do WT wyszlo 7 patchy a do WoWp tylko 4 i poczekajmy jeszcze 3 patche i wtedy bedziemy porownywac ?

              • Latająca Mysza pisze:

                Ja jakiegoś szczególnego realizmu w WT w trybie AB nie widzę (chyba że za szczególny realizm uznamy brak paska HP – wtedy zgoda ;-) ).
                Myślę jednak że bardzo duże znaczenie będzie miała optymalizacja kodu gry – co nam po nawet najbardziej wyżyłowanej arkadówce, jak z powodu FPS nie da się w to grać? Na tym polega m.in paradoks WG – robią grę gdzie liczba FPS jest bardzo ważna dla rozgrywki, a równocześnie tą liczbą FPS się w ogóle nie przejmują.

  4. Angnamette pisze:

    Bardzo fajny filmik :)
    Jeszcze fajniejsze jest to, że to są sceny z gry, a nie rendery.

  5. stach122 pisze:

    Kurde pograłbym w War Thunder ale WOt lepiej chodzi niżtamta gra wiec WT odpada ;/

    • Latająca Mysza pisze:

      Jesteś drugą osobą (na kilkadziesiąt z którymi poruszyłem temat) która twierdzi że WoT lepiej chodzi (ja w WT mam jakieś 3-4 razy więcej klatek niż w WoT). Mógłbyś rzucić konfiguracją sprzętu?

Dodaj komentarz