Nowy sowiecki premium TD VIII tieru premium.

Post-503397906-0-33194600-1537781863

Wstępne statystyki:
Tier: VIII, TD premium ZSRR
Ilość HP: 1.100
Moc silnika: 400 KM
Stosunek mocy do masy: 16,66 KM/t
V-max: +65/-20 km/h
Obrót kadłuba: 36 °/s
Obrót wieży: 22 °/s
Pancerz kadłuba: 20/15/8 mm
Pancerz wieży: 15/6/6 mm
Zasięg widzenia: 360 m
DMG: 520/520/660
Penetracja: 243/320/65 mm
Celność: 0,35
Czas celowania: 2,3 s
Wychył działa w pionie: -7/+35 °
Wychył działa w poziomie: -77.5/+77.5 °

Dziś zaczynamy testy nowego radzieckiego niszczyciela czołgów premium VIII poziomu, SU-130PM. Kiedy zabraliśmy się za jego statystyki, użyliśmy SU-100P jako podstawy. SU-100P był powojennym, lekkim prototypem niszczyciela czołgów, zaplanowanym jako zamiennik dla Su-76M. Gotowy prototyp przeszedł próby i dostał zielone światło na wejście do uzbrojenia armii,  mimo to nie wszedł do masowej produkcji. Obecnie prototyp znajduje się w Kubince.

Jak ten pojazd będzie sprawować się w grze? 
Podstawowa różnica między ukończonym prototypem a wersją w grze to uzbrojenie: wersja w grze posiada potężniejsze działo 130mm. Patrząc pod kątem rozgrywki, Su-130PM to mały pojazd z niezłą mobilnością, świetnym kamuflażem i potężnym działem mającym 520 alfy oraz 243mm penetracji na standardowej amunicji. Ciężko nazwać ten pojazd snajperem z racji bazowej celności 0,35 ale ta wartość wciąż wystarczy, by strzelać właściwie z każdej odległości.  Gorzej ze strzelaniem znienacka: czas celowania wynosi 2,3 sekundy więc przed oddaniem strzału trzeba będzie się przygotować.

SU-130PM jest wystarczająco mobilny, by móc zmienić flankę, czy przenieść się na nową pozycję ogniową. Jego maksymalna prędkość to 65km/h, ale może ją osiągnąć dopiero po dłuższym czasie, na dobrym podłożu – w terenie nie sprawuje się aż tak dobrze. W praktyce prędkość marszowa pojazdu wynosi jakieś 45-55km/h.

Brzmi grubo… gdzie jest haczyk? 
SU-130PM ma bardzo niewiele pancerza i nie tak dużo HP (1100) oraz ograniczone kąty ostrzału – 155 stopni. Aby przetrwać w bitwie, ten pojazd będzie musiał polegać na kamuflażu i umiejętnym wykorzystaniu mobilności.

W skrócie: zamierzamy przetestować mobilnego, ale słabo opancerzonego radzieckiego niszczyciela czołgów, którego specjalnością jest zadawanie uszkodzeń oraz gra z wykorzystaniem kamuflażu oraz częste zmienianie pozycji. To dość złożony pojazd, który powinien przynosić satysfakcję z gry, a jednocześnie posiada wszystko, co jest potrzebne.

Testy określą los tego pojazdu. Jak zwykle, statystyki pojazdu nie są finalne i mogą ulec zmianie w zależności od wyników testu.
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!

SU-130PM Png

9 Responses to supertest: SU-130PM

  1. lol lol napisał(a):

    Tak czułem że ruskie drzewko musi sobie jakoś zrekompensować skorpiona…i tak długo zwlekali z wprowadzeniem odpowiednika skorpiona g dla nacji sowieckiej….przyznam szczerze i z uznaniem że długo wytrzymali…

  2. LukisNysa napisał(a):

    Przydałoby się jeszcze info co do czasu przeładowania (DPM)

  3. Roophert Roophert napisał(a):

    Oczywiście Ruskie muszą mieć odpowiednik każdego lepszego czołgu z innych drzewek…

    Jedna rzecz jest widoczna – słaba depresja w ruskich maszynach powoli odchodzi do lamusa. 7 stopni to już jest dobrze, a tyle mają nadchodzące prem LT i teraz ten TDek…

  4. Tankistax napisał(a):

    Zamiast robić kolejną przesadzoną premkę lepiej by tego typu pojazdy mogły być wrzucone do drzewka jako nowa linia

Dodaj komentarz