supertest: ST-II, cz.II

Pozwolę sobie przytoczyć komentarz Falathiego odnośnie ostatnich testów mechaniki dwóch dział i pojazdu testowego: ST-II.

62650140 2501032329921095 355653876570914816 O

Małe wyjaśnienie.

Tak, obecnie testujemy mechanikę dwóch dział w czołgu. To fakt. Jednocześnie nie znaczy to, że na pewno ją wprowadzimy, wszystko zależy od wyników testów i zasadności jej wprowadzenia. Na razie testujemy samą mechanikę – ST-II służy tu za pojazd doświadczalny, za pomocą którego na razie sprawdzamy sam sens wyposażenia czołgu w coś takiego, bez definiowania statystyk.

Czołgi z dwoma działami mogą być problematyczne z uwagi na konieczność zbalansowania ich jakoś względem tych maszyn, które już są dostępne w grze. Obecnie sprawdzamy różne warianty mechaniki dwóch dział – dopiero gdy zdecydujemy się na jeden z nich będzie można pomyśleć o opracowaniu nowych pojazdów.
Chcielibyśmy, by czołgi dwudziałowe oferowały spore uszkodzenia na strzał, w połączeniu z oddaniem strzału jednocześnie z obu luf. Oczywiście taka siła ognia musi być jakoś zrekompensowana i to jest kolejna rzecz, którą właśnie testujemy.
Na razie przetestowaliśmy dwa warianty, mamy też kolejne pomysły.

Cała koncepcja jest na razie na bardzo wczesnym etapie, bo cały koncept jest w fazie prototypowej, w której sprawdzamy różne możliwości jego implementacji.
W związku z powyższym jest o wiele za wcześnie, by wypowiedzieć się o tym czy i ewentualnie kiedy mechanika dwóch dział zostanie wprowadzona do gry. Nawet zakładając, że zostanie wprowadzona to pojazdy które z niej miałyby korzystać muszą przejść pełen cykl testów. Chcielibyśmy, by były ciekawe i zbalansowane.
Jeśli nie uda się tego osiągnąć, cóż… nie zobaczymy im w grze.

0 0 votes
Oceń wpis:
28 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Zahred

testy-testy, pierdu-pierdu, srele morele, objekt 268v4 z dwoma działami przyjaciele !

Sheyki

Type 5 Heavy II premium 8 tieru (USSR) z 4 działami! I jeszcze LT, żeby kamuflaż w trakcie jazdy się nie psuł.

Falathi

Ja bym jeszcze Katiusze dorzucił. Tak ze trzy 😉

majo174

A nie można spróbować ściągnąć trochę mechanikę 2 dział od gadzin? Jedynie np. można by główne działo dać pod lpm a mniejsze pod ppm. Taki M3 Lee zyskałby nowe życie. Po co kombinować z serwetkowymi czołgami?

Walter_NovotnyPL

Pierw jest testowana obsługa dwóch dział sprzężonych, bo to jest prostsze. Później będzie można rozwijać to na działa na osobnych wieżach.

majo174

Tylko że imo to nic nie daje, skoro działa przeładowują się jednocześnie i w tym samym czasie oddają strzał. Jakby to jeszcze można było kombinować w stylu magazynkowców, np. wybierasz działo, strzelasz, i albo od razu walisz z drugiego albo przeczekujesz, to miałoby to jakiś sens

NachtJeger

Ciekawe czy też wprowadza że Maus będzie mógł strzelać że swojej 90mm działa 😉 ciekawe to by było

skip

To jest działo 75mm nie 90 😀

NachtJeger

a tak przyjacielu nie wiem czemu napisałem 90mm jak to 75mm dzięki 🙂 ale ciekawe by było jak by maus mógł strzelać z tej 75mm

Óðinn

Skoro falathi macza w tym palce to możemy być pewni że nic dobrego z tego nie wyniknie, to tak jakbym ja miał zajmować się budową silników rakietowych a nie mam bladego pojęcia o tym tak jak falathi o tej gierce.

Kaczka Śmierci

W warthunder jakoś udało im się to fajnie zrobić

Marian Kuffa Abungo

W WT jest tylko uno problemo – musisz zbindować dodatkowe 4 klawisze żeby to ogarnąć od strony technicznej. A samo efektywne granie wielodziałowcami to już huhu…

Szitsu K

obrazek pieeeeekny! 🙂 pasuje jak ulał

Kaczka Śmierci

Jeśli wejdzie kiedyś do gry to zapewne to będzie jego kamuflaż tak wyglądał

Adam Szczepaniak

Wprowadzcie to coś i dajcie na losowania tylko z kołowcami. To by bylo ciekawe. 2x za zero. Albo 2 x w kołko za zero..lol

Falathi

Sądzę, że jeśli testy mechaniki pójdą dobrze, to będzie można rozważyć jej użycie także do czołgów mających wiele wież. Pewne problemy są te same – i tu, i tu chodzi o to, że kontrolujesz więcej niż jedno działo.

Co do czołgów z podwójnym uzbrojeniem to wiem, że było kilka projektów, gdy rozważano ewentualne zalety takiego wyposażenia ale jeśli dobrze kojarzę to nie licząc konstrukcji pierwszowojennych które miały po dwa działa takich wynalazków nie zbudowano.
Jedyny wyjątek, który faktycznie powstał to MTLS, ale nie wykorzystano tych maszyn bojowo.

Karczek Wieprzowy

Jeśli ST-II wejdzie to inne czołgi też napewno dostaną tę mechanikę, tak samo jak z zawieszeniem dla STB

Roophert

„Nie było” to trochę przesadzone stwierdzenie.

→ Zacznijmy od Mausa – obok 12.8 cm znajdowała się armata 75 mm KwK 44 L/36.5 – główne uzbrojenie wczesnych Pz.IV i Pz.III.

→ KV-7-1: 1x 76 mm + 2x 45 mm
KV 7-1

→ KV-7-2: 2x 76 mm
KV 7-1

→ australijski AC3 z dwoma działami 25 pdr
KV 7-1

→ prototypowy KV 1 (ogóle ruscy dość mocno kombinowali z czymś takim)
KV 7-1

→ ELC EVEN 120
KV 7-1

→ ELC EVEN 30
KV 7-1

→ Ontos
KV 7-1

Guy Micki

Czołg z dwoma działami dużego kalibru nie ma sensu.

Roophert

→ Type 60
KV 7-1

→ Type 60 Kai
KV 7-1

→ OA-82 Jarmila II
KV 7-1

… byleby WG nie ograniczyło się tylko do zwykłych dział „AP”, bezodrzutowe działa mogłyby dodać do gry kilka nowych, ciekawych maszyn.

Falathi

Jeśli wejdzie. Na razie to pojazd do eksperymentowania.

Walter_NovotnyPL

Liczę na dodanie 75mm w Mausie. Pozwoli mu lepiej bronić się przed czołgami lekkimi oraz atakować pojazdy o słabszym pancerzu bocznym. Pociski przeciwpancerne miałyby penetrację taką jak najlepsze pociski odłamkowo-burzące tego poziomu.

Falathi

To by było fajne. Zresztą E-100 też miał mieć coś podobnego.

Falathi

Jeśli chodzi o pojazdy przeciwlotnicze to oczywiście tak. Z konstrukcji okresu wojny można wymienić choćby Wirbelwinda – ale to wyjątki, te pojazdy zasadniczo były przeznaczone do zwalczania lotnictwa gdzie duże znaczenie ma szybkostrzelność.

dundee447

… nie ma w tym nic z mataczenia. Co z tego, że w WoT nie ma pojazdów przeciwlotniczych – do niedawna nie było kołowych a teraz są. Poza tym ZSU-57-2, jak i późniejsze ZSU-23-4, Gepard 1A2, czy testowany w WP zestaw PZA Loara – przeznaczone są również do niszczenia celów naziemnych, ba nawet nawodnych.
Tyle w kwestii mataczenia. To WoT, żeby był konkurencyjny i zapewnił stały dopływ nowych graczy (kasy), devsi rozważą różne możliwości.