WG rozpoczęło testy odwróconego systemu ładowania dla czołgów ciężkich, czyli mechaniki podobnej jak w czołgach włoskich z tą różnicą że pierwszy pocisk ładuje się najszybciej.

UWAGA: WG sprawdza mechanikę odwróconego systemu ładowania na HT, a nie IS-3A. Jednakże należy też pamiętać, iż jest to pierwsza wersja IS-3A z takim systemem ładowania i w celu dostosowania nowej mechaniki charakterystyka pojazdu może ulec zmianom.

Supertest-is-3-autoloader EN Fix.jpg

Wstępne statystyki
Tier: VIII, HT
Wytrzymałość: 1.550
Pancerz kadłuba: 110/90/60
Pancerz wieży: 249/172/100
Moc silnika: 520 KM
Prędkość obrotu wieży: 22 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 26 °/s
Zasięg widzenia: 350 m
Pocisków w magazynku: 3 szt.
Maksymalna prędkość: 40/-15 km/h
Stosunek mocy do masy: 10,61
Penetracja: 221/270/61 mm
Uszkodzenia: 390/390/530
Celność: 0,46
Czas celowania: 3 s
Czas przeładowania: 3 s
Czas przeładowania magazynku: 12/15/18
Pionowy wychył działa: 19°/-5°

Czoug

Co tak właściwie testuje WG?
IS-3 z odwróconym systemem ładowania otrzyma magazynek mieszczący 3 pociski, podobnie jak w topowym pojeździe drzewka włoskiego. Jednak działa on nieco inaczej, pierwszy pocisk ładuje się najszybciej. Czas przeładowania dla pocisku pierwszego, drugiego i trzeciego to odpowiednio 12/15/18 sekund (podczas pierwszej wersji supertestu). Możemy wystrzelić pierwszy pocisk tuż po załadowaniu lub poczekać na załadowanie drugiego, a być może i trzeciego pocisku.

Czego chce WG?
Chce HT, który będzie aktywnie uczestniczył w ataku. Pojazd, który w czasie spowolnienia rozgrywki czy też zmianie pozycji jest w stanie skumulować swój potencjał DMG, a jak nadarzy się okazja pojedynku to zdoła zadać 1.000 DMG podczas szybkiej wymiany ognia (nawet z jednym załadowanym pociskiem powinien być zdolny do skutecznej walki). Parametry działa czynią z niego pojazd do walki na krótkie dystanse, a sama walka powinna być bardziej przyjemna niż IS-3 z powodu skróconego czasu celowania (3,0 z 3,4 s).

Co się stanie z IS-3A?
Wszystko jest omawiane, albowiem WG testuje koncepcję HT z magazynkiem, a nie kolejnego wariantu IS-3. Sporo zostanie wyjaśnione po testach, jak również to czy pomysł ten wyjdzie poza serwer testowy. Jeśli coś takiego będzie miało miejsce WG poinformuje odpowiednio wcześniej o zachodzących zmianach.

Czy podoba Ci się koncepcja odwróconego systemu ładowania?

  • nie (45% - 778)
  • tak (42% - 724)
  • nie mam zdania (13% - 226)

głosujących: 1 728

Loading ... Loading ...

18 Responses to supertest: odwrócony system ładowania

  1. rzorek89 rzorek89 pisze:

    powinni zrobic jak z Kanonenjagdpanzer dla osb ktore posiadaja IS 3A juz. Ciekawa koncepcja brzmi ciekawie zobaczymy co z tego bedzie

  2. moll47u pisze:

    Dobry pomysł! Jestem za – mam iska w garażu. Z ciekawości @Dom1n ile jest ich (is3a) na serwerze eu vs. np defender?

  3. kwiliniosz kwiliniosz pisze:

    Zapowiada się w ciul OP. Prawdopodobnie jedyny czołg, który nie będzie, albo będzie w niewielkim stopniu marnował swój dpm.

  4. Tankistax pisze:

    Ruskie czołgi takie słabe, no to jeszcze wrzućmy im magazynki 😛

  5. Sanchezir pisze:

    Zamiast tworzyć kolejne z (_!_) systemy ładowania i potencjalnie kolejne problemy w balansie pojazdów, WG powinno się wziąć za poprawę gry (MM, RNG, balans map i maszyn, arta).

  6. Powhatan Powhatan pisze:

    A może dać ruskim po dwie armaty na czołg. 🙁

  7. Sinecode pisze:

    Dawno temu w swoich początkach wszystko było jasne i zbalansowane. Ruskie tanki- celność pijanego rzucającego kartoflem, ale wygar na strzał. Niemcy- słaby wygar ale zabójcza celność. A teraz ktoś z ruskiego drzewka na siłę próbuje zrobić to co wyróżnia (albo przynajmniej wyróżniało) inne nacje- czołgi z wieża z tyłu (705A) lub silnie opancerzony TD z mocnym działem (268 v4). Nic tylko czekać na ruską wersję B-C z magazynkiem, skoro nad HT-kiem jak widać pracują.

  8. Czolg E100 pisze:

    W przypadku włoskich jest to OP, bo są szybkie i jak im się skończy magazynek i będzie dłuższy czas przeładowania to mogą szybko uciec, IS-3A nie ucieknie już tak szybko

    • kwiliniosz kwiliniosz pisze:

      Graj jakimkolwiek normalnym HT VIII tieru. Jedź na mordownię. Spotkaj IS-3A z automatem. Bądź lżejszy o 1170 hp przy pierwszym kontakcie.

      Inna sprawa, czy ktoś się łudzi, że potencjalni właściciele będą potulnie strzelać tylko standardową amunicją? Przecież nikt im nie zabroni napierdzielać do wszystkiego z cipko ammo, a to sprawi, że większość HT IX tieru może na dzień dobry stracić ponad połowę hp.

      Koszmarny pomysł na koszmarnym czołgu koszmarnej nacji. Nie mogli czegoś takiego zaproponować dla Leoparda, albo innego niegrywalnego szrotu?

Dodaj komentarz