Dzisiaj na superteście pojawiły się dwie maszyny. Lekki czołg premium (!) VIII tieru Object 432 oraz T-50-2, który powraca do gry po kilkuletniej nieobecności – legendarny driftowóz został usunięty z gry w patchu 0.8.7.

Supertest-432 EN

Jaki jest Object 432? Jest 8-tierowym odpowiednikiem T-100LT – posiada niską sylwetkę, bardzo dobry współczynnik kamuflażu oraz dosć dobre (jak na czołg lekki) działo. Czołg ten ma się różnić w rozgrywce od swojego drzewkowego odpowiednika jakim jest LTTB. W pierwszej kolejności będzie testowany wariant z działem 85mm, w kolejnej zaś – 100mm. O wynikach devsi będą nas informować.

Wstępne statystyki
Tier: VIII, LT
Wytrzymałość: 1.150
Pancerz kadłuba: 70/40/40
Pancerz wieży: 160/100/60
Moc silnika: 850 KM
Prędkość obrotu wieży: 48 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 48 °/s
Zasięg widzenia: 370 m
Maksymalna prędkość: 70/-23 km/h
Stosunek mocy do masy: 31,48
Penetracja: 176/218/44 mm
Uszkodzenia: 180/180/300
Celność: 0,35
Czas celowania: 2 s
Czas przeładowania: 4,9 s
Pionowy wychył działa: 15°/-7°

Supertest-50-2 EN

Przypomnę tylko – T-50-2 został usunięty z gry 5 lat temu, ponieważ według devsów nie pasował do realiów – można powiedzieć, że „wyprzedzał swoje czasy”. Jak ma być jego rola? Ma być możliwie wszechstronny – na podświetlać przeciwników, ale też w razie potrzeby zadawać uszkodzenia. Jego celem jest być drobnym, szybkim i nieuchwytnym przeciwnikiem, tym razem nie trafiającym do bitwy z X tierami, jak to miało miejsce kilka lat temu.

Wstępne statystyki
Tier: VI, LT
Wytrzymałość: 580
Pancerz kadłuba: 37/37/37
Pancerz wieży: 52/52/52
Moc silnika: 480 KM
Prędkość obrotu wieży: 48 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 38 °/s
Zasięg widzenia: 370 m
Maksymalna prędkość: 65/-23 km/h
Stosunek mocy do masy: 30
Penetracja: 118/165/29 mm
Uszkodzenia: 85/85/95
Celność: 0,42
Czas celowania: 2 s
Czas przeładowania: 3 s
Pionowy wychył działa: 25°/-7°

16 Responses to supertest: Object 432 oraz T-50-2

  1. Snorku napisał(a):

    hoho, pamiętam 5 lat temu, jak jeszcze byłem zielony, oglądałem masę gameplayów t-50-2, rozpocząłem grind do tego czołgu, zajęło mi to chyba około 230 bitew z tego co pamiętam, spotowałem, nic więcej. potem jak już brakowało mi 10k expa, zapowiedzieli zmianę na mt-25 XD doszło do tego, że potem brakowało mi czasu i nie zagrałem nim ani jednej bitwy :(

  2. Tankistax napisał(a):

    Object 432 świetnie by pasował do drzewka, jako 8 lt premium już testowali T-44 lightweight i jakoś go nie widać

  3. kwiliniosz kwiliniosz napisał(a):

    -7 opuszczania działa w takiej naleśnikowej wieży? Kiedy Obj. 140 i Obj. 430U dostaną -10, bo balans? Komuś w WG sufit się chyba na łeb zleciał.

    T-50-2 to już zwykłe wyciąganie hajsu na sentyment.

  4. Karczek Wieprzowy Karczek Wieprzowy napisał(a):

    Od 432 czuć lekkim powiewem bycia przesadzoną premką, pancerz raczej będzie dingał, a działo topowe z LTTB z niktórymi statami niezauważalnie podbitymi
    A T-50-2 to już czyste chamstwo, robić premkę z wycofanego czołgu który każdy kiedyś lubił i każdy mógł mieć za free, pół biedy Lorrka czy nawet Aufkl (którego ja lubiłem, ale wiem że w oczach wielu osób był do dupy), te czołgi nie były idealne i nie dawały tak dużo funu co „definicja świetnego piździka”, chciałbym żeby po wydaniu nikt go nie kupił, żeby w końcu ludzie się sprzeciwili wyciąganiu kasy na sentymenty, szkoda tylko że jak narazie napewno tak nie będzie bo mijionery bezmózgi wydają kasę na wszystko co nowe a jak sie komuś nie podoba to „Zarób se biedaku a nie hejtuj”

  5. Plum73 napisał(a):

    Pojazd jest już w grze od około roku w edycji konsolowej.
    Tam dostał przydomek Tipi.
    Jest wysoki a wąski i cholernie szybki
    Bardzo; bardzo łatwo go przewrócić.
    Trzeba mocno uważać bo na mapach ciemnych; noc albo ulewa albo burza piaskowa, przy słabej widoczności na byle kamyku można się wybić w górę.niczym Adam Małysz z progu.
    Tylko przy upadku nieraz i pół HP odchodzi.

    Pojazd był około trzykrotnie bufowany po wprowadzeniu na konsolę.

    Jak nadzieje się na wrogie LT VII tieru z magazynkiem ; trup, nie ma szans w starciu 1 vs 1 .
    No przynajmniej tak jest na konsoli, u nas zawodzi celowonie przy jeździe z prędkością 72 km/h do innego pojazdu który jedzie 65 km/h ;-)

Dodaj komentarz