Dziś na supertest trafia nowa wersja mapy Mińsk. Celem testów jest uczynienie mapy bardziej zróżnicowaną taktycznie i odpowiednią dla wszystkich klas pojazdów. Problemy, które chcemy rozwiązać wynikają z liniowego rozwoju bitwy wokół Placu Zwycięstwa i centralnej części mapy i chcemy, by ta część była bardziej grywalna.

W celu ulepszenia rozgrywki zdecydowaliśmy się przenieść obszar mapy nieco na północ, w kierunku teatru, adekwatnie przesuwając również pozycje baz. Te zmiany pozwolą nam na zachowanie charakteru mapy i jej historycznej zawartości: wciąż nie będzie fundamentalnych różnic pomiędzy wirtualnym i rzeczywistym Mińskiem, ale jednocześnie zmieni się rozgrywka.

G0U3R73jWXs

PpFInU AD2g

PizaLFLUCBg

N17CVtsYSt8

MnfFfc0xkoM

Nowe centrum mapy będzie bardziej odpowiednie dla aktywnych manewrów i zapewni więcej możliwości do oddania strzału. Będzie więcej szans na spotkanie przeciwnika: zależnie od sytuacji w bitwie, opcja szybkiego ataku przez budynki na rogu może przynieść szybką przewagę, podobnie jak rozpoznanie bojem po przekątnej lub bardziej ostrożna rozgrywka pozycyjna.

W ramach testów sprawdzimy grywalność nowej wersji mapy, zobaczymy jakie scenariusze rozgrywki sprawdzają się częściej i jak zachowują się pojazdy w bitwie. Jesteśmy również zainteresowani Waszymi opiniami odnośnie proponowanych zmian: dajcie znać w komentarzach!

Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!

11 Responses to supertest: mapa Mińsk, zmiany

  1. Tartuffee napisał(a):

    Najpierw wyprostowali Ruinberg i nazwali to Mińsk. Teraz przekręcili Ruinberg o 45 stopni i dalej nazywają to Mińskiem

  2. vroo napisał(a):

    Czyli jeszcze więcej miasta? Zaraz z tego drugi Charków będzie.

  3. esenpe napisał(a):

    Hej co to ma być? Jeden cap na full open a drugi bardziej przysłonięty…Jestem zdania, że powinno być kilka zmian na tej mapie ale czy te zmiany mają iść w tym kierunku co oferuje WG, nie sądze.

    Tej mapie brakuje charakteru mapy wojennej, radziłbym WG zburzenie części budynków w taką deseń co na Ruinbergu.

  4. Sanchezir napisał(a):

    WG… Mapy… To jest tragikomedia.

    Najnowsza mapa w grze i WG udało się ją literalnie spierdolić, mimo całej mądrości i wcześniejszych doświadczeń.

    No ale jak ktoś kładzie nacisk na to, by latały fajne Migi-21 i stały fajne śmigłowce Mi-24D, a mapa odwzorowywała prawdziwy Mińsk – zamiast skupić się na grywalności i balansie, to takie są efekty.

    Mapa ledwo pojawiła się w grze, a już trzeba ją zmieniać bo ludzie (słusznie) narzekają.

  5. Ten_warrior_ Ten_warrior_ napisał(a):

    Niech zmienią zatokę rybacką, bo pierdolca dostaje jak ją widzę…

  6. BloQ2pb BloQ2pb napisał(a):

    Najlepszą zmianą dla tej mapy będzie jak WG nie będzie jej dotykać bo tylko coś spi..li.

  7. Albert Wesker Albert Wesker napisał(a):

    Mogli by usunąć latające śmigłowce i samoloty…Niepotrzebny hałas i dropy fps tylko powodują…

Dodaj komentarz