Poniedziałek 8 lipca to moment, gdy na Supertest trafiają zmiany na mapie Mińsk.
…ale o co chodzi? Co się dzieje się?
Czas na ulepszenie mapy Mińsk, prace trwają pełną parą: rozwinęliśmy dwie przerobione wersje tej mapy i dziś trafiają na zamknięte testy.
Pierwsza wersja obejmuje zmiany trzech głównych części mapy: bloków miejskich w okolicy cyrku, otwartą przestrzeń oraz bloki zgrupowane wokół obelisku „Zwycięstwo”
Aby zapewnić większy wybór taktyk, dodaliśmy zabudowany obszar za budynkami, z wielgachnym czerwonym napisem ПОДВИГ НАРОДА БЕССМЕРТЕН czyli „Czyny ludu są nieśmiertelne” dostępny do walki.
Teren w północnej części mapy został podniesiony, co pozwoli na toczenie bardziej intensywnych starć na otwartej przestrzeni. Nadto, fosa została po części zakryta aby utrudnić przestrzały na dystans, schody natomiast poszerzono aby łatwiej było przejeżdżać przez tę przeszkodę wodną. Pozycje dla niszczycieli czołgów w górnym lewym rogu również zostały przerobione: obszar krzaków jest nieco węższy, a dodany pagórek zapewnia nieco osłony przed ogniem przeciwnika.
Centralna część mapy została uzupełniona o wzniesienia, tak by czołgi lekkie miały większą szansę przetrwania na tym obszarze.
Ilość obiektów blokujących przestrzały na dalekim dystansie spadła: między innymi usunięto część białego ogrodzenia wokół alei.
Obszar wokół cyrku został mocno przerobiony: teraz obszary zaplecza mają więcej przestrzeni i są bardziej dostępne dla walki bezpośredniej.
Drugi wariant uwzględnia wszystkie powyższe poprawki oraz nowy budynek wzniesiony niedaleko bazy północnej w celu poprawienia pozycji niedaleko od cyrku oraz zwiększenia ilości możliwych scenariuszy rozgrywki dla tej części mapy.
cała ta mapa to jeden wielki cyrk …
Jak i kraj pochodzenia WG 🙂
Przerabianie (poprawa) map źle, nowe czołgi czy to premki czy drzewkowe to źle, nic nie zmieniają to źle. Zaczynam odnosić wrażenie że większość malkontentów to fiolety co znają jeden krzaczek na mapie z którego wyjeżdżają pod koniec bitwy i próbują coś zrobić