WG zaczyna finalny etap testów mapy Lost City / Miasto Duchów.
Określiliśmy jak ma wyglądać rozgrywka na tej mapie. Teraz chcemy sprawdzić balans drużyn i kierunków, wprowadzając zmiany jeśli będą konieczne. Gdy uporamy się z tym zadaniem czekają nas jeszcze drobne prace wykończeniowe naszych artystów i wtedy mapa będzie gotowa do wprowadzenia na serwery.

Jak zmieniło się Miasto?
• Lokacja ewoluowała, ale ogólne założenia pozostały te same: nacisk położono na centralną część mapy, oraz jej symetrię – tak, jak w bitwach drużynowych.
• Miasto stało się większe (1000×1000), tak by zaoferować coś dla każdego rodzaju pojazdów.
• W starej wersji mapy najwięcej działo się pomiędzy budynkami miasta, co premiowało mobilne, dobrze opancerzone pojazdy. W nowej wersji dodaliśmy specjalnie obmyślone kierunki dla innych rodzajów pojazdów.
• Miejskie zabudowania zajmują środek mapy. To miejsce do walki w zwarciu, odpowiednie dla czołgów ciężkich, nadających się do tego medów oraz twardych niszczycieli. Budynki zablokują większość możliwych pól ostrzału z flank, ale nie wszystkie – więc bądźcie czujni i opanowani gdy ruszacie do szturmu.
• Zachodnia część mapy jest pomyślana jako arena dla czołgów lekkich i mobilnych medów. Bądźcie aktywni i zwinni, ruszając naprzód i decydując w którym kierunku rozwinie się bitwa. Stąd możecie szturmować wrogą bazę, albo przycisnąć przeciwników w mieście oferując sojusznikom bardzo potrzebne wsparcie ogniowe, jednocześnie odwracając uwagę przeciwników.
• Wschodnia część Miasta jest przeznaczona dla bardziej subtelnych maszyn. To otwarty teren niczym preria, sprzyjający raczej obronie niż ofensywie. W pakiecie zagajniki oraz dobre miejscówki dla snajperów.
• Na północnych i południowych krańcach mapy znajdziecie pozycje dla niszczycieli czołgów – jest tam mnóstwo krzaków i osłon terenowych. Stąd możecie wesprzeć swoich sojuszników albo spaziować najbardziej agresywnych przeciwników.

Czekamy na Wasze opinie o odnowionym Mieście: nie zostało wiele czasu do jego wypuszczenia, ale możliwe, że będziemy potrzebować jeszcze ostatnich poprawek!
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!

Image2018-11-21 14-48-35

Image2018-11-21 12-38-12

Lost City Ctf 19 ULTRA 001

Lost City Ctf 14 ULTRA 001

Lost City Ctf 12 ULTRA 001

Lost City Ctf 03 ULTRA 001

Lost City Ctf 02 ULTRA 001

Lost City Ctf 01 ULTRA 001

LocalPoint ULTRA 1

LocalPoint ULTRA 001

Image2018-11-21 13-29-57

Image2018-11-21 12-39-23

Image2018-11-21 12-38-40

2 Responses to supertest: mapa Lost City, cz.II

  1. martinez387 pisze:

    Niezła camperiada tam będzie – kto wjedzie do miasta, to już z niego nie wyjedzie.

Dodaj komentarz