Marzec 2012 roku. Do sieci trafiają pierwsze przecieki 4 nowych map do WoT – Przedmieścia, Południowego wybrzeża, Sawanny i Meksyku. Tylko pierwsze dwie zostały zaimplementowane. Dlaczego?
Otóż głównym powodem była ponadprzeciętna otwartość tych map. Brakowało skutecznych kryjówek przed pozdrowieniami z nieba, tak więc artyleria królowała na tych mapach. Z tegoż powodu WG zaniechało dalszych prac nad nimi.

Jednakże, ostatnimi czasy Sawanna i Meksyk znów są na językach graczy. Jakiś czas temu był wielki nerf arty, co nie? Nawet sami devsi przyznali, że granie SPG teraz jest ciężkie i mało satysfakcjonujące. Właśnie tutaj rodzi się pytanie – czy w obecnych czasach te mapy byłyby grywalne?
W końcu np. Step jest równie otwarty, a mimo to w pełni grywalny. Uważam, że na pewno znalazłoby się godne miejsce dla tych lokacji. Teraz tylko trzymać kciuki, aby devsi wpadli na ten pomysł.

źródło: FTR

Całość natomiast można podsumować tym obrazkiem:

41 Responses to retrospekcja: Sawanna i Meksyk

    • Anonimowy Wotowiec pisze:

      nie retrospekcja, a bezzasadne odgrzewanie kotleta… kilka dni temu w Q&A było, że Savanny nie będzie…

      wiem, wiem, Q&A jest równie wiarygodne jak expose premiera, ale na jakiej podstawie TJ rozbudza nadzieje? nie wiem… :???:

    • warrior pisze:

      Zajebiscie wyglądają te mapy ,jakieś prawdziwe mapy dla czołgów :beer: , a nie wszędzie te pieprzone tory bobslejowe :poop: . A artę to najchętniej wypieprzył z gry aalbo chociaż zmienił trochę zastosowanie np usunąć ten ufo-widok z góry , zwiększyć celność ,HP i dać wyższy widok (jak np ten z moda), żeby z za górek mogły strzelać, coś jak tedki z haubicami. Przy okazji Lt dostały by szansę bo nie musiały by jeździć na drugi koniec mapy za artą. :like:

      • Fireho Fireho pisze:

        @warrior WTF? W efekcie jedyne co by się stało to buff celności i HP arty, nic poza tym. Ten widok z moda i tak byłby swoistym „buffem” bo lepiej się z niego strzela, a widok ufo odblokowałyby mody. To co proponujesz to bardzo duży buff arty… :fuck_off:

        • warrior pisze:

          Po pierwsze ciekawe jakie mody by to odblokowal ( przy okazji mogły by też odblokować dla zwykłych czołgów :lol: ) A po drugie to grałeś chociaż kiedyś na tym modzie, arta musiała by walczyć na bliższych dystansach przez co stała by się wrażliwa na kontratak, liczył by się bardziej skill a nie losowość( bez trybu snajperskiego oczywiście, musiała by z podstawowego celownika strzelać w bardzo małe cele, buff celności i HP to żeby była grywalna) :fuck_off2:

  1. Padre pisze:

    Fajny plakat z tymi artami ale nieco zbyt przyciemniony

  2. wert pisze:

    Mogliby je wrzucić do treningówek chociaż.

  3. SokPogromca SokPogromca pisze:

    „że granie SPG teraz jest ciężkie i mało satysfakcjonujące”
    No ku*wa… co Ty ćpiesz TJ?

  4. Monomortal pisze:

    Trolling to był w 2010 jak schoolbus zamiatał jednym strzałem cały most na Erlenbergu

  5. cytrynowa_cytrynka cytrynowa_cytrynka pisze:

    Sawanny i Meksyku. Tylko pierwsze dwie zostały zaimplementowane. Dlaczego?
    Otóż głównym powodem była ponadprzeciętna otwartość tych map. Brakowało skutecznych kryjówek przed pozdrowieniami z nieba, tak więc artyleria królowała na tych mapach. Z tegoż powodu WG zaniechało dalszych prac nad nimi.

    ale ci devsi mają problemy…. jak by nie mogli arty na tej mapie wyłączyć

    • MiśPosuwak pisze:

      Otóż głównym powodem była ponadprzeciętna otwartość tych map. Brakowało skutecznych kryjówek przed pozdrowieniami z nieba, tak więc artyleria królowała na tych mapach. Z tegoż powodu WG zaniechało dalszych prac nad nimi.

      Ja mam rozwiązanie problemu usunąć satelity wprowadzić te mapki i wszystko fajnie i pięknie wszyscy zadowoleni prócz jednorękich mastodontów

  6. ernie1979 pisze:

    kiedy będą te ZWIĘKSZONE XP dla załóg czołgów premium?

  7. marioseda pisze:

    nie wprowadza bo LT mialby co robic a teraz robia/przerabiaja mapy na takie zeby LT nie mialy co robic

  8. fizolof pisze:

    Prochorovka też jest otwarta, mam wątpliwą przyjemność trafiać na nią przez jakieś 50% moich ostatnich bitew. Jako, że robię misję na scouty – myślałem że będzie fajnie. Ale się zawiodłem. Jest jedna wielka :poop: :poop: :poop:
    Co z tego, że wyscoutujesz połowę teamu wroga skoro Twoja drużyna jest tak skampiona, że nie ma rysowania nawet na literkę F (gdy stoją na A) albo na E (bo stoją na K). Ehh :cry:
    TL;DR: Otwarte mapy niekoniecznie są grywalne, patrz Prochorowka -> głównie kampa i nudy.

    • m4tik pisze:

      Potwierdzam, a pomysl grać z artyleria na Type 4 Heavy np. na Prochorovce czy tam Łuk Ognia. Stoisz kampisz w rogu mapy i modlisz sie o jakiś strzał zeby w scouta wszedl… a jak Cie juz wykryją to znikasz puff, a jestes najwiekszym crap’em na tej bitwie wiec wykryja cie szybko ;d

  9. burkoslaw pisze:

    Ehh a wystarczyło dać zwykłą instrukcję w MM, aby do tych 2 mapek arta nie była losowana. Prosta rzecz ale WG na nią nie wpadło

  10. niszczyciel__2000 pisze:

    Powinni zrobić możliwość wyłączenia arty w ustawieniach gry (jak bitwy spotkaniowe). Wtedy ci którzy mówią że arta nie jest dobra, nie trafia i łatwo się przed nią ukryć mogliby grać ze świadomością, że zaraz spadnie na nich kolejny strzał z satelity, a reszcie daliby spokój.

  11. ciekawe czy jak pospamuje w starych temacikach posty czy ponalicza punkciory do aktywnosci :D

  12. Jedrek95 pisze:

    wystarczyło, żeby te mapy były zbanowane dla arty ale to wg :D

Dodaj komentarz