Krótkie info: według WoT Express testy nowego MM już trwają, więcej informacji TUTAJ.
Wypróbujcie swoje pojazdy VIII tieru z preferencyjnym MM.

19 Responses to przygotujcie się do wypróbowania nowego MM, cz.II

  1. esenpe pisze:

    Super. W końcu WG wprowadza coś, co pomoże w rozgrywce.

  2. moll47u pisze:

    ktoś już testował ?

  3. Jarek Ewa pisze:

    co tu testowac patrz na mm ja mialem dzis bitwe 4/4/7
    4 TIER 6
    4 TIER 5
    7 TIER 7
    Gralem 4 tierem

  4. S_A_K_U_L S_A_K_U_L pisze:

    No i sprawdziłem, a wygląda to tak:

    Czołg: Jagdtiger 8,8 VIII tier
    Konto premium: brak.
    Tryb bitwy: Bitwy Spotkaniowe (tylko).
    Ilość bitew: 10.
    Czas: w godzinach 14:30 – 16:00.
    Bitwy rozegrane jedna po drugiej tym samym czołgiem.

    1 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
    2 Bitwa: 5 x VIII tier, 10 x VII tier (wygrana)
    3 Bitwa: 4 x IX tier, 4 x VIII tier, 7 x VII tier (wygrana)
    4 Bitwa: 5 x IX tier, 10 x VIII tier (wygrana)
    5 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
    6 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
    7 Bitwa: 3 x IX tier, 6 x VIII tier, 6 x VII tier (przegrana)
    8 Bitwa 6 x VIII tier, 9 x VII tier (wygrana)
    9 BItwa 3 x IX tier, 6 x VIII tier, 6 x VII tier (przegrana)
    10 Bitwa: 6 x VIII tier, 9 x VII tier (przegrana)

    Wnioski pozostawiam wam B)

    • S_A_K_U_L S_A_K_U_L pisze:

      I druga tura w godzinach 19:40 – 20:20
      Niespodzianka: pojawiły się szóste tiery 🙂

      11 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
      12 Bitwa: 6 x VIII tier, 9 x VII tier (wygrana)
      13 Bitwa: 7 x VIII tier, 8 x VII tier (wygrana)
      14 Bitwa: 15 x VIII tier (przegrana)
      15 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
      16 Bitwa: 15 x VIII tier (wygrana)
      17 Bitwa: 4 x VIII tier, 3 x VII tier, 8 x VI tier (przegrana)
      18 Bitwa: 4 x VIII tier, 3 x VII tier, 8 x VI tier (przegrana)
      19 Bitwa: 4 x IX tier, 4 x VIII tier, 7 x VII tier (wygrana)
      20 Bitwa: 3 x IX tier, 6 x VIII tier, 6 x VII tier (przegrana)

      No na razie Jadzia idzie się kurzyć dalej do garażu B)

  5. Ten_warrior_ Ten_warrior_ pisze:

    nawet jak naprawią MM na 8 to gdzieś idziej pojawi się problem, tak to jest w tej grze…

    • Maras1410 pisze:

      Powinni wprowadzić MM +1/-1 i w tym samym momencie ograniczyć golda do 10-15% ładowności pojazdu + mniej więcej wyrównać penetracje na danej klasie danego tieru i wszystkie problemy wota by zniknęły w jednym momencie.
      + oczywiście usunąć kołowce ale to już temat na inną rozprawkę

      • Ten_warrior_ Ten_warrior_ pisze:

        to co napisałeś udowadnia, że zawsze będzie problem. A dlaczego, bo każdy ma inne zdanie na ten temat.
        1 gold mi nie przeszkadza,
        2 chcę MM +2/-2 bo to różnorodność,
        3 nienawidzę równania penetracji dla danej klasy/ tieru, dla mnie 8 tierowy light może i mieć 400mm peny, byle by inne parametry były odpowiednio pogorszone,
        4 kołowce są dobrze zbalansowane
        Dla mnie problemy wot to
        1 Arta
        2 RNG
        3 balans, a raczej jego brak
        4 mapy

        • Maras1410 pisze:

          Gold Ci nie przeszkadza, bo sam nim nawalasz, tak jak i ja, chodzi mi tylko o to, że znacząco przyspiesza on bitwy i będąc na dole stawki jesteś tłuczony jak leci i nie mówię tego jako słaby czy przeciętny gracz.
          No i wystarczy, że wylosuje 2 plutony dyszek na ósemki, jedni będą walić goldem i przepchają swoją flankę, a drudzy zrobią max po 1k… Odpowiesz mi, że bez golda można rywalizować z takimi graczami – owszem ale w dobrze ustawiony czołg nie masz prawa się wbić podstawową pestką i musisz wyjechać na niego, żeby coś zrobić, a on Ci odda podwójnie w tym czasie

          Gold owszem, ale w ograniczonych ilościach na randomach, na twierdzach może być i 100%.

          Co do map i arty… Temat rzeka, nie raz 1 arta na team się przydaje, ale sam jestem focusowany co bitwę przez mój tag klanu, także usunałbym ją całkowicie lub zmniejszył do 1 na team

          • Przemek2095 Przemek2095 pisze:

            Ograniczenie ilości golda zabieranego do bitwy, wymusiłoby wybieranie odpowiedniej amunicji przeciwko spotykanym przeciwnikom. Wówczas można by walić z golda nawet w papierowe czołgi, ale trzeba by się liczyć, że potem będzie problem z ciężej opancerzonymi celami. Według mnie jest to lepszy pomysł, niż całkowite usunięcie golda, czy plany WG ze zmienianiem dmg. Tego typu rozwiązanie pogodziłoby wielu. Jednak jak wiemy dla WG nie byłaby to dobra opcja 😉 Oni wolą jak gracze nawalają amunicją nr.2, co zachęca do kupowania czołgów premium i konta premium. Dlatego najbardziej prawdopodobne jest to, że nic się nie zmieni.

  6. hssscooter pisze:

    Mm gdzie gral SAKUL wyglada dobrze.

  7. hssscooter pisze:

    Poprawka up .Wygląda to średnio. Ani razu 6 tiery…

Dodaj komentarz