Rozszerzona fizyka, materialna lufa, deformacja terenu (błoto, leje po wystrzałach), mapa rozciągająca się po horyzont, roślinność reagująca na nacisk gąsienic, jak i falę uderzeniową po wystrzale, no i przede wszystkim mapy w HD!
Mieniący się piasek na Piaszczystej Rzece, krajobrazy jak z pocztówki, przepiękny Himmelsdorf – tak właśnie powinno wyglądać World of Tanks.

































































ty doom7ord

17 Responses to piaskownica – pierwsze wrażenia

  1. doom7ord doom7ord pisze:

    Zamiast grać w wot’a to będzie się go oglądać, bo wygląda to bardzo okazale.

  2. orcioPL orcioPL pisze:

    Nie grajcie póki co chińskimi WZtami. Cała drużyna nie może się wtedy zalogować i fun maja tylko przeciwnicy :-)

  3. Владимир Владимирович Путин Владимир Владимирович Путин pisze:

    Póki co wszystko wygląda epicko, nawet na najniższych ustawieniach graficznych.
    Ja mam jednak mieszane uczucia co do cichych zmian na mapach. Na plus dodanie ciekawych miejscówek dla TD i kilku krzaczków do pasywa (zawsze to trochę więcej do blindowania dla przeciwnika). Ale cholernie mnie wku*rwia ciągłe wypłaszczanie niektórych obszarów, usuwanie tych bardziej agresywnych miejscówek do spota (patrz Malinówka), albo dodawanie nienaturalnie wysokich przeszkód, lub wręcz tuneli, żeby czasem żadna arta nie uraziła czerwonego kretyna w jego E100 (El Halluf, Redshire). Jak WG sobie nie życzy arty na randomach to niech ją usunie i zwróci mi za nie expa i kasę, a nie kombinuje jak koń pod górkę. Gwarantuję zadowolenie u większości graczy.

    • Ten_warrior_ Ten_warrior_ pisze:

      Też zauważyłem, że nie które osłony „urosły” i to jest chyba największy pozytyw tego wszystkiego.
      Poza tym czerwoni zazwyczaj nie wiedzą o istnieniu takiego czegoś jak arta w przeciwnym teamie, a nawet jeśli to i tak nie wiedzieli by gdzie można się schować :P

  4. . pisze:

    Materialne lufy to kiepski pomysł…80% graczy nie radzi sobie z prowadzeniem materialnego czołgu, a tu jeszcze lufą by się mieli martwić?
    A z innej beczki to ten pomysł tak czy siak nie brzmi za dobrze, wydaje się że ( po minięciu pierwszego zachwytu) ten „ficzer” będzie bardziej denerwował/przeszkadzał niż działał na korzyść.

  5. Grzesik97 pisze:

    Jak wygląda sytuacja w momencie gdy niewyspotowany czołg zniszczy przeszkodę i powiedzmy jakiś element utknie w nim, to przeciwnik widzi ten element latający w powietrzu? Wiadomo że po jakimś czasie znikają, ale co zanim znikną?

  6. ijonus pisze:

    Szkoda, że taką grafikę piękna wprowadzili wtedy, jak już moje nie pierwszej świeżości ślepia same z siebie mają gorszą rozdzielczość :> Fajnie to wygląda, świetną robotę odwalili przy skałach wszelakich i kamulcach – wreszcie wygląda jak powinno. Ale szczena zdecydowanie mi opadła na Sand River, te góry/skały w tle (poza mapą) robią ogromne wrażenie.

  7. mesiek_aka_sr pisze:

    Pierwsze wrażenie? Ból dupy, że to co jest za czerwoną linią marnuje się.
    Rebalans krzaków na prohorovce na G0

  8. Paweł W pisze:

    Czyli po aktualizacji będzie 20gb do ściągania?

  9. sephi sephi pisze:

    Bez sensu.Sama inicjatywa zmiany gry na plus,ale i tak 90% zaraz zmoduje gre by bylo zero krzakow i czegokolwiek by szybciej widziec wroga.To nie konsola by zarowno cieszyc oczy i grac na takich ustawieniach jak inni.

  10. Moottley Moottley pisze:

    E no panie, góry jak w Skajrimie :p

    Żeby jeszcze klimatycznie wszystko pasowało do bitew pancernych, jeżeli na każdej mapce będą alejki z pomnikami, fontannami, greckimi kolumnami, zamkami, ogrodami i ciul wie czym jeszcze to będzie trochę… przesłodzone.

Dodaj komentarz