Po Q&A z Falathim wiemy, że devsi przyglądają się statystykom nowego niszczyciela. Po filmie Deda wiemy, że to właśnie Object robi za narzędzie do balansowania – przeciwników 😉 Oto fragment wczorajszego streamu:

30 Responses to Object 268 ver.4 yolo rush @DED

  1. Kamil_6020 napisał(a):

    I tak ludzie bardziej się do biednego type 5 przywalają niż faktycznie przesadzonego pojazdu….

  2. p50tek napisał(a):

    Wow dwie dobrze opancerzone X przełamały flanke na której były tylko VIII, zwyczajnie ja rushujac. Wow. Duży dmg. No nic dziwnego jak team się ustawił do campy i obudził z ręką w nocniku. Szkoda że tylko jeden filmik z rzędu na poparcie tej tezy. Jak fajnie misieliscie spędzić trochę czasu czekając na te jedna bitwę. Następnym razem daj 3 bitwy z rzędu stasujac te sama strategię jazdy na pałę która zakończy się za każdym razem takim samym wynikiem.
    Co do maszyny jest dobra, tylko ludzie nie wiedzą jeszcze jak na to grać.

    • doom7ord doom7ord napisał(a):

      Tym TD’kiem 5k dmg to standard, a wynik pokazany na filmie top nic specjalnego, Object 268 ver.4 jest bezapelacyjnie przegięty, a gadanie głupot ze strony Falathiego że jest to czołg przełamania, dlatego ma „dobry” pancerz i „średnie” działo, jest co najmniej nie na miejscu…i jeszcze tekst że obecna sytuacja tego niszczyciela jest w normie i nie planuje się nerfa, ewentualnie można pomyśleć nad buffem…Jeśli ktoś ma chociaż trochę większe pojęcie o tej grze niż typowy pomidor, to wie że ten TD’k nie miał prawa pojawić się w takiej formie na super teście, a co dopiero w finalnej wersji patcha…Ten wybryk natury pokazuje tylko, że czołgi zaczęły być balansowane pod golda, a nie pod standardową amunicje.

    • @p50tek
      DED pojechał prawie pustą flanką na 8 tierach i prawie padł. SU 101 8 tieru nie miał problemu z przebiciem z drugiego końca mapy.
      Niech to samo zrobi na samych dziesiątkach i na tej samej mapie to będzie kozak.

      268-4 ma jedynie przegiętą mobilność. Niech zabiorą mu nieco koni i prędkości cofania, a resztę niech zostawią bez zmian. Ten czołg się zbyt szybko zbiera jeżeli na starcie bitwy wyprzedza medy.

      • Rockstar Games Moskva Rockstar Games Moskva napisał(a):

        Pomidor, po pierwsze to SU-101 naparzał z golda (340 penetracji, czyli więcej niż standardowe penetracje czołgów ciężkich X tieru na złocie), a po drugie celował z bliska bo był od 100 do 50 metrów od DEDa, na dodatek strzelając do niego z nasypu czyli ‚z góry’. Przemyśl sobie sprawę jeszcze raz i wyciągnij wnioski ponownie 😉

  3. Guy Mickey Guy Mickey napisał(a):

    Czołg tak OP, że SU-101 go przebijał od frontu.

  4. MrForc napisał(a):

    Su 101 bił pod kątem. Czołgi strzelając bezpośrednio na wprostu nie mogły go zarysować. Nawet BC IX tieru bodajże zrobił mu raz przebicie. Pojechał na yolo i dostawał buły ale powtarzam. Wszędzie ale nie od bezpośredniego strzału w przód.

  5. kusy95 kusy95 napisał(a):

    Zapominacie, że czołg jak na swój pancerz to jest jeszcze mobilny 😉 E3 też jest prana z golda w dolną płytę i boki pod stosunkowo niewielkimi kątami a jest kilkakrotnie wolniejsza.

  6. p50tek napisał(a):

    Z daleka ladujesz w wannę. Jest naprawdę łatwo ją przebić, na wszystkie gry na testowym jak grałem obiektem lub na obiekta innym czolgiem nigdy wanna (dół ofc) nie zablokowała strzału (dla jasności nie używam golda nawet na testowym). Z bliska masz wielki wizjer w którego trzeba mieć raka aby nie trafić. Z starym 263 było tak samo. Op pancerz mobilność i dobre działo. Chyba już zapmonieliscie jak cochwila stały się rekordy na tym czołgu, bo był tak rzadki że nikt nie wiedział jak na to grać.

    Jeszcze jedna rzecz do filmu. Solo, filmy solo. Pluton zwalcza ogarnitych i zgranych graczy potrafi wygrywać sam gry. I nie potrzebuje do tego po maszyn.

  7. misza misza napisał(a):

    Strasznie to jest OP

Dodaj komentarz