Więcej szczegółów dotyczących włoskich czołgów.

Jak na razie optymalizowane są parametry działa oraz czas przeładowania działa przy zastosowaniu nowej mechaniki.
Pamiętajcie, iż same modele 3D czołgów są wstępne, to samo dotyczy nazw dział i innych modułów.

Tier VIII

Fz9y8WyQbdo

Wstępne statystyki:
Tier: VIII, MT
Ilość HP: 1.400
Moc silnika: 630 KM
Masa: 39,5 t
Stosunek mocy do masy: 15,95
V-max: +55/-20 km/h
Obrót kadłuba: 39,63 °/s
Obrót wieży: 31,29 °/s
Opory gruntu: –
Pancerz kadłuba: 70/35/25 mm
Pancerz wieży: 80/45/40 mm
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 4

Działo: 90 mm MT8 Prototype
DMG: 240/240/320
Penetracja: 203/237/45 mm
DPM: ~1.502*
RoF: 7,5
Czas przeładowania (magazyn/pocisk/liczba pocisków): 17,26/2,0/2
Czas pełnego przeładowania: 8/10
Pocisków w magazynku: 2 szt
Celność: 0,37
Czas celowania: 2,5 s
Wychył działa: -10/+20 °

Działo: 90 mm MT9 Prototype
DMG: 240/240/320
Penetracja: 212/259/45 mm
RoF: 7,5
Czas pełnego przeładowania: 8/10/12
Czas przeładowania pocisku: 2,5 s
Pocisków w magazynku: 3 szt
Celność: 0,37
Czas celowania: 2,3 s
Wychył działa: -8/+20 °

*wartości DPM nie są miarodajne

PBL4JRwW21U

Tier IX

S51N8f5njmo

Wstępne statystyki:
Tier: IX, MT
Ilość HP: 1.700
Moc silnika: 830 KM
Masa: 39,54 t
Stosunek mocy do masy: 20,99
V-max: +65/-23 km/h
Obrót kadłuba: 43,81 °/s
Obrót wieży: 31,29 °/s
Opory gruntu: –
Pancerz kadłuba: 70/35/25 mm
Pancerz wieży: 100/50/45 mm
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 4

Działo: 90 mm MT9 Prototype
DMG: 240/240/320
Penetracja: 212/259/45 mm
DPM: ~1.365*
RoF: 7,5
Czas przeładowania (magazyn/pocisk/liczba pocisków): 26,85/2,0/3
Czas pełnego przeładowania: 8/9/11
Pocisków w magazynku: 3 szt
Celność: 0,35
Czas celowania: 2 s
Wychył działa: -8/+20 °

Działo: 105 mm MT9 Prototype
DMG: 350/350/420
Penetracja: 268/330/53 mm
RoF: 5,0
Czas pełnego przeładowania: 12/14/16 s
Czas przeładowania pocisku: 3,5 s
Pocisków w magazynku: 3 szt
Celność: 0,38
Czas celowania: 2,5 s
Wychył działa: -8/+20 °

*wartości DPM nie są miarodajne

AEQdd7ZWFZs

Tier X

V-4u6IsSTt0

Wstępne statystyki:
Tier: X, MT
Ilość HP: 1.900
Moc silnika: 830 KM
Masa: 40 t
Stosunek mocy do masy: 20,75
V-max: +65/-23 km/h
Obrót kadłuba: 56,32 °/s
Obrót wieży: 34,42 °/s
Opory gruntu: –
Pancerz kadłuba: 70/35/25 mm
Pancerz wieży: 120/80/80 mm
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg radia: 750 m
Liczba załogantów: 4

Działo: 105 mm MT10 Prototype
DMG: 350/350/420
Penetracja: 268/330/53 mm
DPM: ~1.095*
RoF: 5,45
Czas przeładowania (magazyn/pocisk/liczba pocisków): 60,4/3,0/4
Czas pełnego przeładowania: 11/14/18/20 s
Pocisków w magazynku: 4 szt
Pojemność magazynu amunicji: 60 pocisków
Celność: 0,35
Czas celowania: 2,21 s
Wychył działa: -9/+20 °

*wartości DPM nie są miarodajne

GIKchIlIKnA

MqGG77xORAI

SncBR6AB9O0

V64ilsf3-H8

Wh8EWfMQkJI

6WbdRNY3ZfY

JMJf8FGsOI4

6dcP3KUQax8

ź: WoT Express

9 Responses to nacja włoska – tier VIII, IX i X prosto z supertestu, cz.II

  1. Grzesiek ze Śląska Grzesiek ze Śląska napisał(a):

    Jeśli dycha będzie miała podobną wieżę to te 120mm spokojnie będzie potrafiło dingnąć ;)
    Jarzmo kojarzy mi to trochę z Lowe.

  2. KKProgamer napisał(a):

    Dobre WG – X tier dalej ma te same badziewne reloady i jeszcze zmniejszyli alfę o 40 xD

    Ten czołg może tylko uratować albo jakiś konkretny buff do działa albo możliwość wmontowania dosyłacza, który skracałby ładowanie każdego (!) pocisku.

    Z tym DPM to bym się bał na VIII wyjechać xD

  3. Garvo0on napisał(a):

    Te czolgi to dramat, ladowanie 60 s na X ? Podziekuje za wlochow, ale juz jestem ciekaw jak bardzo spierdola polskie drzewko :D

  4. Michał napisał(a):

    Ni chuja nie rozumiem jeszcze tej włoskiej mechaniki, więc nie będę się wypowiadał :v
    Ale kilku tu obecnych płaczków pominęło chyba fakt że to super test, i WG raczej stara się poprawnie wprowadzić nowy mechanizm w tym momencie a nie zrobić OP maszynę :P

  5. Wnerwiony_Andrzej Wnerwiony_Andrzej napisał(a):

    Mnie to na razie wygląda jakby trochę na siłę próbowali wprowadzić nową mechanikę z okazji nowego drzewka. Ciekawe czy pozostaną przy takim pomyśle, jak będą polskie wprowadzać, i co wtedy wymyślą. :P Pół biedy jak mechanizm wielu wież, który przecież już testowali w czasie halloween i jakoś dawał radę.

  6. Roophert Roophert napisał(a):

    X jak trzeba to zada w 9 s 1400 dmg, po 20 s już nie jest bezbronny bo ma pierwszy pocisk załadowany. Jak jest okazja to sobie na spokojnie strzela i doładowuje co 11s lub odda dwa strzały by wykończyć maszynę i czeka 18s na pocisk. Gorszy niż standardowy nie-magazynek, gorszy niż standardowy magazynek, a jednak ma to coś.

  7. Mirek33755924 napisał(a):

    DPM będzie uzależniony od stylu grania oraz od sytuacji , bo bez wykorzystywania magazynku dpm rośnie do 1900 co oczywiście i tak tylka nie urywa. Myślę że jeszcze to pozmieniaja bo przecież nie tworzą nowej linii bez nadziei na to, że ludzie nie będą expic za golda ;)

Dodaj komentarz