Rewizja azjatyckiej mapy Port Wschodni, uproszczono orientacje w terenie oraz zmieniono dynamikę rozgrywki.

1-57coukkoY

1. Walki na centralnej części mapy będą trwały dłużej.
2. W północej części mapy zredukowano wysokość wzniesień, wpłynie to na szybkość rozmieszczenia jednostek i bardziej dynamiczne walki.
3.Przeprojektowano także wzgórza na północy, aby walka była bardziej komfortowa.
Dodano także odpowiednie zabezpieczenia (5) wzdłuż portu zapobiegające wpadnięciu do wody.

WXnk- 30uz8

7SJ9PPbgWGk

QRrlZSZN-xo

RQtmnbxX6G0

ź: WoT VK

3 Responses to mapa Port Wschodni prosto z supertestu, cz.II

  1. nicht napisał(a):

    @5 – to w takim razie poproszę jeszcze barierki wzdłuż środkowej ścieżki na Lakeville (ironia).
    Jeśli ktoś jadąc w kierunku wody wpada do niej i marudzi że wpadł to coż, dać mu/jej medal z ziemniaka i lusterko.

  2. Karczek Wieprzowy Karczek Wieprzowy napisał(a):

    Japyer „Barierki żeby nikt nie spadł” na co to komu? Jesteś pomidorem to i tak znajdziesz sposób na wjechanie do wody (wejdzie testowy to zabieram się za szukanie 😉 ) jesteś dobry to nie wjedziesz tam sam z siebie, w starym dobrym porcie, albo chociaż na dzisiejszym urwisku są czasem sytuacje że trzech czy czterech graczy wskoczy za kimś do wody, Derpenberg a.k.a World of Warships, to zawsze jakieś urozmaicenie do gry, a tu co?

  3. Ten_warrior_ Ten_warrior_ napisał(a):

    Robienie z graczy idiotów cd.

Dodaj komentarz