12 Responses to lista zakazanych modów

  1. 5tryjek 5tryjek pisze:

    Fajny ten mod z tymi zniszczeniami obiektów na minimapie.
    Ciekawe ile klanów korzysta z niego na CW.

  2. tchopz tchopz pisze:

    Mnie dziwi jedno. Czy nie lepiej, zamiast oficjalnie zakazywać pewnych modów, odciąć dopływ niechcianych danych z serwera?
    Wystarczyłoby, żeby serwer po prostu nie wysyłał do klienta danych o przeładowaniu przeciwnika i już taki mod byłby nie do zrobienia. I lagi mniejsze…

    • Anonimowy Wotowiec pisze:

      mówisz o firmie, która 2 lata wprowadzała klaksony do gry, po czym się poddała, bo zadanie ją przerosło…

    • keczup pisze:

      Tego nie wyeliminujesz. Płot się gdzieś rozwalił przez przeciwnika i serwer wysyła dane aktualizujące mapę do każdego gracza w bitwie. Rozwalane domy też każdy widzi. Tego nie pogodzisz, żeby u kogoś był rozwalony dom i np arta miała przestrzał, a ktoś inny miałby dom cały. Natomiast to, gdzie przeciwnik patrzy widać u każdego gracza, jeśli ktokolwiek go wyświeci. Tylko jest na tyle daleko, że albo zasięg rysowania już przeszkadza, albo jest za budynkiem. Te dane interpretują mody i pokazują na mapie.

    • 5tryjek 5tryjek pisze:

      Wyeliminować się nie da, ale łapać się da. Wiele gier ma PunkBustera, on jak mi wiadomo robi screenshoty losowym graczom w losowym momencie podczas grania i szuka na nich śladów zakazanych elementów. Celownik laserowy jest mocno charakterystycznym znakiem na screenie nie trzeba mieć super komputera żeby rozpoznać go na screenie. Po znalezieniu oznak oszustwa albo automatycznie banuje (chyba nie fajnie) albo wysyła do analizy dla supportu. Korzystanie z PB dla wydawcy pewnie wiąże się z opłatami ale WG ma siły i zdolności by system stworzyć na własną rękę.

      Dam sobie rękę uciąć że posiadają taki system, kontrolują sytuacje i do póki nie będzie to rażąco przeszkadzać w grze to nie zrobią z tym nic. Użytkownik cheatów też człowiek i swoją kartę kredytową ma :) . Więc nagonki na cheterów w WG mają mały priorytet.

      Tu nasuwa się pytanie, czy jest sens ich nie używać. Bo pokazujące się ruchy przeciwników na mapie podczas CW są maga dużą pomocą. Nie mówiąc już o nie wspomnianych tutaj kropkach z ostatniego wystrzału arty, automatach celujących, czy innych wspomagaczach.

      Ja uważam że częściowo nie, znając moje szczęście złapią mnie za pierwszym razem :) . Poza tym to ja chce grać, używając modów stanie się jedynie operatorem moda :)

  3. Ataniel pisze:

    Czyli minimapa tez….BTW: jakis przyklad laserowego celownika? Jakos nie widzialem niczego takiego dotad.

Dodaj komentarz