(Nie)stety o wiele szybciej dowiemy się jakie czołgi znajdują się pod plandekami na X tierze, po T-10 i Object 430 v2.
Dzisiaj na supertest wjechały: Object 277 to nowy HT X tieru oraz K-91 v2, pojazd wieńczący linię sowieckich MT z wieżą umieszczoną z tyłu. Czołgi nie trafią na serwery publiczne w najbliższej aktualizacji, czeka je najpierw żmudny proces balansowania na superteście.

K-91 v2

K 91 1

1W4npEvYqmY

Wstępne statystyki:
Tier: X, MT
Wytrzymałość: 1.800
Pancerz kadłuba: 140/60/45
Pancerz wieży: 220/140/60
Maksymalna prędkość: 55/-20 km/h
Prędkość obrotu wieży: 45 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 50 °/s
Zasięg widzenia: 410 m
Uszkodzenia: 320/320/420
Penetracja: 276/330/50
Czas przeładowania: 7,68 s
Celność: 0,33
Czas celowania: 1,9 s
Wychył działa: -5°/?

Nowy MT X tieru drzewka sowieckiego z wieżą umieszczoną z tyłu. K-91 jest szybki i cechuje się dobrymi parametrami działa, w tym czasem celowania wynoszącym zaledwie 1,9s i prędkością wylotową pocisku 1.700 m/s o penetracji 276mm (APCR). Z drugiej jednak strony czołg posiada słaby pancerz, ograniczony ze względów konstrukcyjnych wychył działa w dół –5° oraz ograniczony obrót wieży do 180° (może się to jeszcze zmienić podczas testów, albowiem jest to parametr służący balansowaniu).
Generalnie jest to czołg wsparcia (snajper) i nie nadaje się do walk w zwarciu. Posiada 410m zasięgu widzenia, co w połączeniu z dobrym współczynnikiem kamuflażu (nieco gorszy od Object 430U), pozwala mu na skuteczne i wczesne wykrywanie pojazdów przeciwnika. K-91 mobilnością dorównuje innym sowieckim MT, czego nie można powiedzieć o pancerzu który jest dość problematyczny jeśli chodzi walkę w zwarciu przez co czołg przeznaczony jest raczej dla dobrych graczy lub tych którzy lubią poczuć nieco adrenaliny w bitwach. Podczas pierwszego etapu supertestu tylko wieża może zapewnić względną ochronę przed ostrzałem. Tak więc grając K-91 musimy polegać raczej na kamuflażu oraz umiejętnościach snajperskich, chyba że zaryzykujemy i spróbujemy swoich sił na drugiej linii frontu.

WIĘCEJ SCREENÓW
K 91 2

K 91 3

K 91 4

K 91 5

K 91 6

Object 277

Object 277 1

6EWKUFobmhM

Wstępne statystyki:
Tier: X, HT
Wytrzymałość: 2.200
Pancerz kadłuba: 140/112/50
Pancerz wieży: 290/224/80
Maksymalna prędkość: 55/-15 km/h
Prędkość obrotu wieży: 26 °/s
Prędkość obrotu kadłuba: 32 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Uszkodzenia: 490/490/640
Penetracja: 265/350/65
Czas przeładowania: 11,5 s
Celność: 0,35
Czas celowania: 2,5 s
Wychył działa: -5°/?

Object 277 to pojazd szturmowy, który łączy mobilność z dobrym pancerzem. Prawdziwy następca T-10, który posiada lepsze parametry celowania, DPM oraz penetracji pancerza. Pojazd potrafi wszystko to co T-10 i robi to jeszcze lepiej wykorzystując pokaźny zasób HP oraz spory alfa DMG. Pancerz kadłuba to 140/112/50mm przy nachyleniu 60-70°, dolna przednia płyta charakteryzuje się grubością 138-170mm przy nachyleniu 45-55°, a pancerz wieży to 290/224/80mm. Podobnie do T-10, Object 277 to hybryda MT i HT dobrze spełniająca się w kontrowaniu ataków wroga, pozwalając zarówno na agresywną grę ofensywną, jak i defensywę i szybką zmianę flanki. Niestety, podobnie jak protoplasta, wychył działa to tylko -5,5°.

WIĘCEJ SCREENÓW
Object 277 2

Object 277 3

Object 277 4

Object 277 5

Object 277 6

IFH8ZUq


Podsumowując, snajper i czołg szturmowy to świetne dodatki do drzewka sowieckiego. Miejmy jednak na uwadze, iż ich role taktyczne i parametry mogą się jeszcze zmienić po testach. Rozważany jest również rebelans linii sowieckich MT z wieżą umieszczoną z tyłu po to, aby upodobnić pozostałe pojazdy do tego topowego.


W ramach ciekawostki dodam, iż niedawno w World of Tanks: Blitz pojawiła się pierwsza wersja K-91.

K-91 – hybryda klas MT i HT, sowiecki HT tieru IX
W ramach projektu powstały dwie wersje: K-91 v1 i K-91 v2 oraz TD: K-91 v3; po szczegóły odsyłam TUTAJ


Wersja audio-wideo od Deda:

17 Responses to K-91 v2 i Object 277 prosto z supertestu

  1. Paweł W napisał(a):

    A co z rebalansem czołgów z innych krajów, jak np. Niemcy? Bo pantery tak miotą wszystko, że aż szok, no i postrach pól bitew Tiger 1 jak i 2.

  2. Bart napisał(a):

    Szukują się nowe op tanki, które mają zastąpić wz 111 5a i 113.

  3. JRK565 napisał(a):

    pierwszy kicz…
    drugi znaczniej ciekawszy …
    życzę powodzenia wam w bitwach

    • Xenlin Xenlin napisał(a):

      0.33 armata z 1.9s celowania? Do tego 410 podstawowego zasięgu widzenia. Plaskaty czołg – kolejny bonus.

      Z załogą na camo, bia + perki na celność i widzenie i robi się rasowy snajper z niego.

      HT z kolei kompletnie niczym się nie wyróżnia. W zasadzie klon WZtki w innym opakowaniu.

      • JRK565 napisał(a):

        a WZtka zła jest ?
        snajper bez depresji działa ?
        plaskaty czołg vs premium amunicja i wszędobylsko spotujące lajty ?(nie nadający się do walki w zwarciu…)

        • Ten_warrior_ Ten_warrior_ napisał(a):

          Śmiem twierdzić, że z niego będzie dupa, a nie sniper. Wiem, bo niestety jestem posiadaczem kupo-leoparda, którego super bazowa celność 0.3 pozwala co najwyżej liczyć na trafienie w obrys czołgu. A to nie wystarczy na przebijanie wielu X nawet na full goldzie, nie mówiąc już o nowych X. Więc z tymi super duper szybkimi APCRami będzie mógł sobie do lightów postrzelać, bo o dziwo na goldzie są standardowe słabiutkie i wolne HEATy…

  4. Kupsztas napisał(a):

    Na ostatnim rysunku technicznym tego meda jest wersja w ogole bez wiezy :p przypomina ludzaco szeroko lubiany i zbalansowany niszczyciel czolgow…

  5. MrOmen MrOmen napisał(a):

    „czeka je najpierw żmudny proces balansowania na superteście.”
    Tak bardzo ostatnio żmudnie pracowali, że spod ich ręki wyszedł zupełnie dobrze dopasowany do gry Obj 268 v4 xD

Dodaj komentarz