1.6: tryb bitew drużynowych zostanie wycofany

Najbardziej zaangażowani dowódcy prawdopodobnie wiedzą, czym jest tryb bitew drużynowych. Bitwy drużynowe są rozgrywane w specjalnym formacie (7/54 graczy, 2 bazy), nieużywanym w innych trybach gry.

Bitwy drużynowe były początkowo bardzo popularne, bo dobrze odpowiadały naszemu modelowi współzawodnictwa. Ale gdy World of Tanks poszło dalej, bitwy drużynowe pozostały w miejscu, stając się swego rodzaju niszą, przestarzałym trybem bez możliwości rozwoju i celów. Co więcej, nie współgrają już z żadnym z naszych obecnych formatów.

Biorąc to wszystko pod uwagę, postanowiliśmy wycofać tryb bitew drużynowych wraz z aktualizacją 1.6.

Alternatywne tryby, które możecie brać pod uwagę

Wiemy, że wśród fanów World of Tanks są gracze, którzy nawet dzisiaj grają w bitwach drużynowych. Dlatego też chcielibyśmy dać Wam alternatywne sposoby na realizację Waszego potencjału pancernego, dopracowywania taktyki drużynowej i zdobywania przy okazji mnóstwa nagród.

W zależności od Waszych upodobań i umiejętności, może Wam się spodobać jeden z następujących trybów:

  1. Turnieje, gdzie możecie walczyć o bycie najlepszym i wygrywać złoto, czołgi premium i inne specjalne nagrody.
  2. Twierdza – doświadczcie innego formatu bitwy w drużynie, produkujcie rezerwy, które wspomogą w bitwie członków Waszego klanu i zdobywajcie kredyty i złoto. Jeśli jeszcze nie jesteście członkiem żadnego klanu, możecie też dołączyć do innych klanów jako najemnicy!
  3. Linia frontu – epicki tryb 30 na 30 dla pojazdów VIII poziomu na dużej mapie i o ekscytującej rozgrywce. Najlepsza droga do uzupełnienia swoich kredytów i rezerw PD.
  4. Bitwy rankingowe z przerobionym systemem rozwoju i mnóstwem nagród.

Wypróbujcie każdej opcji i spróbujcie znaleźć tryb, który przypadnie Wam do gustu! Do boju!

7 Odpowiedzi do “1.6: tryb bitew drużynowych zostanie wycofany

  1. Głupota…. Jedyne co można zrobić, żeby zachęcić graczy do jego grania jest brak straty WG PR, bo przez ten czynnik większość graczy, która już ma 10k+ nie chce dojść, a gdy jest jeden mocny team, to 'średniacy’ po 1 lub 2 przegranych też się rozpadają

    1. Przez chwile był błąd, przez który nie traciło się PR i wtedy faktycznie grało dużo więcej teamów. Ale zwykle i tak znajdzie się jedna op ekipa z którą i tak każdy przegrywa.

  2. A ja uważam, że wycofanie bitew drużynowych praktycznie bez dania nic w zamian to wielki błąd. Rankingówek czy lini frontu nie ma co porównywać do tego trybu, czym innym jest indywidualna rywalizacja, a czym innym drużynowa. I czasami jak zaglądałem to wcale nie był to taki wymierający model. Nocami grało dość dużo ludzi, a i zabawa była fajniejsza niż na randomach. Szkoda drużynówek, a są ludzie którzy w WOTa grają już tylko drużynki lub twierdzę, bo randomy stają się coraz bardziej frustrujące.

  3. Szkoda , lubię ten tryb , dla graczy bezklanowych to świetny tryb do gry w drużynie i zarabiania kredek nie przejmując sie wuenka i statystykami….

  4. Przestarzały tryb bez możliwości rozwoju i celów – jak dla mnie wystarczyło by dodać do niego zarabianie małych ilości rezerw, albo tych paczek które zbiera się w Twierdzach i już by grało więcej osób bo byłby jakiś cel. Z podanych zamienników to tylko te Twierdze są podobne, reszta to doświadczenie dla pojedynczego gracza bądź plutonu. Wiele klanów (które nie były jakimiś wymiatczami) wolało grać drużynówki a nie twierdze/cw bo mogły działać w drużynie a nie traciły za dużo. Tak mi się wydaje przynajmniej.

  5. WG to są mistrze świata. Myślą że ludzie grają nowe tryby, bo są nowsze tak po prostu. Guzik prawda. Gdyby nie nagrody nikt nie grałby w nudny FL i wnerwiające rankedy.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.