1.6: bug uciekającego celownika

Pojazdy szwedzkie pancerne nie będą miały lekko w patchu 1.6 przez bug uciekającego celownika w pobliżu przeszkód terenowych; dla przykładu Emil II:

ź: WoT Express

11 Odpowiedzi do “1.6: bug uciekającego celownika

  1. Mogli by naprawić na LF wreszcie celownik, jak tylko baza zostaje zdobyta autocelowanie wariuje. Mam włączony serwerowy nie wiem czy to ma jakiś związek z tym

  2. Zauważyłem, że na szwedzkich niszczycielach znika siatka i luneta przy obrocie kadłuba w trybie oblężniczym.

  3. No i jeszcze jak się jest przy murze, budynku celownik świruje (wszystkie pojazdy).

  4. Sorry, ale WG (ich suport to debile). Błąd zgłosiłem na suport opisałem i dałem replay. Odpowiedź od ich, że to cześć mechaniki i dali mi filmik, że to kompensacja celownika na odległość. Cytując:

    „Uciekający do góry celownik to „kompensacja” za wysokość strzału, podczas celowania w punkt w horyzoncie (Gra niejako chce, by pocisk doleciał w to miejsce, które pokazujesz środkiem celownika. Możesz nawet w takiej sytuacji zauważyć automatyczne poruszenie działa do góry). Taka jest mechanika gry World of Tanks. Jest nawet technika obronna o nazwie „ridge surfing” w której poruszający się pojazd na krawędzi mapy może zostać namierzony wyłącznie kiedy wcelujesz w jego obrys lub obiekt przed nim na jego zamierzonej trasie.

    Załączam ciekawy filmik na ten temat, stworzony przez jednego z graczy:
    https://www.youtube.com/watch?v=H_HmVbbpu3k

    I teraz twierdzą że mają błąd, śmiech na sali.

Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.