Krótkie info: niektórzy gracze doświadczają buga, który pojawia się podczas ruchu kamery powodując losową zmianę pozycji znaczników pojazdów sprzymierzonych lub wrogich.
WG wie o tym problemie i pracuje nad rozwiązaniem.
8 Odpowiedzi do “1.5.1: bug poruszających się znaczników”
Wyłączono możliwość dodawania komentarzy.
Zawsze mnie zastanawia skąd takie bugi się biorą, przecież ten segment kodu jest niedotykany. Prosiłbym o pomoc kogoś doświadczonego w temacie programowania
To się nazywa regresja. Czasami takie rzeczy się zdarzają, gdy
istnieje wiele zależności między obiektami. Często takie błędy
ciężko zdiagnozować.
Dziękuje 🙂
Mogę jeszcze dodać, że szansa na takie niespodzianki rośnie w przypadku projektów, które są rozwijane latami, jak WoT. Często człowiek, który pisał jakiś istotny fragment kodu, już nie pracuje w firmie. Jeśli to, co wychodziło spod jego palców było „mało eleganckie” (brak komentarzy, nieoczywiste nazwy zmiennych i funkcji), to odnalezienie takiej zależności, o której pisał Etharr, bywa niezwykle trudne i pracochłonne.
Jako skrajny przykład mogę podać martwe już Marvel Heroes Online, w przypadku którego programista odpowiedzialny za ekwipunek postaci pozostawił po sobie taki burdel w kodzie, że przez 2 lata wszyscy bali się to ruszać i w końcu zapadła decyzja, by ten ogromny fragment gry napisać od zera.
A już myślałem że mi się karta graficzna zje….
Pracują jak cofnać to co zaktuakizowali.
Dzień w którym WG wypuści patch bez bugów ? Będzie ostatnim dniem aktywności naszego słońca 😉