Charakterystyka IS-3A w patchu 1.3 ulegnie zmianie, czołg otrzyma odwrócony system ładowania. Posiadacze IS-3A znajdą odnowiony pojazd w garażu, osprzęt założony na poprzedniej wersji zostanie przeniesiony do magazynu, załoga pozostanie bez zmian.

Magazynek będzie miał pojemność 3 pocisków, czas przeładowania 1 pocisku wynosi 12 s, załadowanie kolejnego wymaga 15 s, a cały magazynek zapełnia się po kolejnych 18 s (44,05 s).
Tutaj możecie przeczytać więcej szczegółów o nowej mechanice – LINK

Aktualne statystyki z 11 września 2018:
Tier: VIII, HT ZSRR, premium
Ilość HP: 1.550
Moc silnika: 520 KM
Masa: 49 t
Stosunek mocy do masy: 10,61
V-max: +40/-15 km/h
Obrót kadłuba: 26 °/s
Obrót wieży: 22,9 °/s
Opory gruntu: 0,959/1,151/2,014
Pancerz kadłuba: 110/90/60 mm
Pancerz wieży: 249/172/100 mm
Zasięg widzenia: 350 m
Zasięg radia: 720 m

Działo: 122 mm D-25TA
DMG: 390/390/530
Penetracja: 221/270/61 mm
DPM: 1.992
Szybkostrzelność: 10,734
Czas przeładowania: 3 s
Pocisków w magazynku: 3 szt.
Czas przeładowania magazynka: 12/15/18 s
Czas pełnego przeładowania magazynka: 44,05 s
Celność: 0,441
Czas celowania: 2,88 s
Wychył pionowy działa: -5/+19°

16 Responses to 1.3 – IS-3A z odwróconym systemem ładowania

  1. Q pisze:

    Heh kiedyś go kupiłem, byłem przekonany, że IS3 musi być dobry….kurzy się w garażu. Rozegrałem nim x bitew, słabsza wieża od drzewkowego, słabszy silnik, strasznie siał i te strzały za zero w gąski, ale cóż skoro ma dostać włoskiej krwi to trzeba będzie pobawić się. Pewnie mnóstwo ludzi jest teraz strasznie podkręconych jakie to nie OP będzie, jak bardzo by chcieli mieć go w garażu. Z pewnością fajnie będzie nim pograć, ale spokojnie, wierzcie mi, że on ma dużo słabych cech, a na pewno najgorszą wadą będą losowania. Cool down tankers taka moja sugestia.

  2. KaaT KaaT pisze:

    Wystarczy, że to kuleje „Celność: 0,441” Janusze biznesu stojący w 2 linii będą mogli sobie postrzelać 😀

    Strzały w słabe punkty – ta jasne 😀

  3. widmoxxx widmoxxx pisze:

    @DoM1N
    śmiechłem widząc grafikę w newsie 😀

  4. Fox Fox pisze:

    Paczken świątecznen welkomen welkomen

  5. Przemek2095 pisze:

    Lubię ten system doładowywania we włoskich czołgach. Dlatego dla mnie ten IS-3A prezentuje się ciekawie. Może kiedyś się skuszę. Celność rzeczywiście słaba, ale nim będzie trzeba grać na pierwszej linii i wtedy powinno się coś uskubać dmg 😉

    • Falathi Falathi pisze:

      Jest jedna istotna różnica między IS-3A oraz czołgami włoskimi: z uwagi na czas przeładowania Progetto gra się optymalnie gdy załadujesz magazynek i potem oddajesz 1-2 strzały. Cały magazynek opróżniasz tylko jeśli masz dokąd się wycofać.

      IS-3A mocno zachęca do wywalenia całego magazynka i potem strzelania po jednym pocisku, albo długiego przeładowania.

      • Ten_warrior_ Ten_warrior_ pisze:

        IS-3A zachęca do odinstalowania wota, ewentualnie w przypadku niektórych do napełnienia kieszeni pazernych prosiaków z WG. Defender widać już za słaby.

      • Paweł W pisze:

        @Falathi Nie uważasz, że dodawanie pierdyliarda maszyn z magazynkiem negatywnie wpływa na grę?
        Jak ten czołg ma się do balansu którego już nie ma?
        Co z unikatowością czołgów z danej nacji? Bo ruski to jako jedyna nacja maja cechy wszystkich innych…
        Dlaczego ruski magazynek dostaje 270 penetracji, a np. Emil ma jej 245?
        Dlaczego czołg z magazynkiem ładuje krócej niż IS3 bez takowego? Jakieś kuriozum po prostu…
        Ma więcej HP…
        Szybciej celuje…
        Ma lepszą prędkość maksymalną…
        Pancerz praktycznie ten sam…
        A no tak, głupie pytania zadaje… przecież ten jest za pinionszki i wszystko jasne.

        • Q pisze:

          Moim zdaniem za brak balansu w grze częściowo jest z winny samych czołgów. Owszem Yolo-wagen obj 430U, obj 257 to są przesadzone pojazdy, ale ogólnie premki moim zdaniem są dosyć zbalansowane. Nie należy patrzeć jedynie na parametry lufy, ilość HP, pancerz, mobilność, zawsze jest czegoś w jednym czołgu więcej, a w innym mniej i owszem są czołgi lepsze i gorsze. Zdecydowanie wolę Love od T34 i tych czołgów nie da się postawić obok siebie dla przykładu. Moim zdaniem balans leży głównie za sprawą amunicji premium, ktoś kto gra na koncie premium, a jeśli już gra w klanie gdzie są dopałki na zarabianie to nie musi się martwić o budżet i pruje goldem. Losowanie dwóch drużyn, w jeden są np. dwa czołgi grające na bogato i czasem tyle wystarczy żeby rozwalić całą potyczkę.

      • Przemek2095 pisze:

        Faktycznie będzie różnica w grze. No, ale to dobrze. Przydałby się taki mechanizm także w innych czołgach ciężkich. Może wspomniana w opisie T-10 też dostanie taki system? Stałaby się ciekawym pojazdem 😉

  6. undertaker pisze:

    To teraz kilka IS’ów 3A, kilka makaronów, jeden light i potyczki na VIII’kach pozamiatane. Dobra robota WG.

Dodaj komentarz