Lista zmian w nadchodzącym patchu.

Zmiany w misjach osobistych

  • Wprowadzamy trzecią operację (Object 279 (e)) nowej kampanii:
    • Sumaryczne: wymagają osiągnięcia pewnej wartości dla podanego parametru. Misja trwa, dopóki gracz nie spełni warunku dla zestawu lub nie wyczerpią mu się możliwe próby.
    • Serie: wymagają spełnienia warunku dla zestawu przez kilka bitew; zarazem liczba prób jest większa niż wymagana liczba ukończeń.
    • Ciągłe: wymagają spełnienia warunku dla zestawu w każdej bitwie serii. Nieudana próba przerywa serię.
    • Dodano nowy typ misji, które trzeba ukończyć w określonej liczbie bitew. W przeciwnym wypadku ich postępy są zerowane i misję trzeba rozpocząć od nowa. W operacji są dostępne trzy typy misji:
    • W profilach misji tej operacji dostępny jest przycisk Pauza. Pozwala on wstrzymać misję: postępy zostaną zawieszone do momentu wznowienia ich przez gracza. Gracze mogą trochę odpocząć bez obawy o utratę postępów.
  • Usprawnienia na ekranach nagród:
    • Wyświetlanie sumarycznych warunków w profilu operacji zgodnie ze wspólnym interfejsem takich misji.
    • Odpowiednie wyświetlanie misji, które mają zamienne warunki „LUB
  • Usprawnienia profilu misji: usunięto przycisk Anuluj.

Mapy

  • Mapy, które zostały dopracowane do jakości HD:
    • Granica imperium (poziomy IV-X, bitwa standardowa, spotkaniowa, szturm)
    • Przedmieście (poziomy IV-VI, bitwa standardowa)
    • Autostrada (poziomy IV-X, bitwa standardowa)
  • Zbalansowano rozgrywkę na następujących mapach:
    • Ruinberg
    • Overlord
    • Redshire
    • Piaszczysta rzeka
    • Paryż
  • Poprawiono wiele obiektów na mapach.
  • Jedna ze zmian terenu na mapie Kopalnie została wycofana do stanu z wersji 1.0.2.

Zmiany w interfejsie wyglądu zewnętrznego

  • Zmieniono okno dostosowania wyglądu.
  • Rozmiar interfejsu teraz się zmienia w zależności od rozdzielczości ekranu.
  • Poprawiono interakcję w menu szybkich komend.
  • Do emblematów dodano flagi Tadżykistanu i Turkmenistanu.

Zmiany związane z klanami

  • Wszyscy gracze należący do klanu otrzymają styl, którego można użyć na pojeździe z dowolnego kraju; ten styl jest całoroczny i zmienia się w zależności od typu mapy. Ten styl jest dodawany do konta, kiedy gracz dołącza do klanu i usuwany, kiedy gracz opuszcza klan.
  • Opcja Twierdza zostanie zastąpiona przez opcję Klany dla graczy nieznajdujących się w klanach. Zmieni się również treść tej opcji.
  • Teraz na ekranie Klan znajdują się informacje o klanach i ich zaletach; wyświetlana jest również lista klanów, do których gracze mogą dołączyć bez zatwierdzania ich podania (od razu po naciśnięciu przycisku).
  • Teraz klan można założyć za kredyty (zamiast za złoto). Koszt założenia klanu wynosi 1 000 000 kredytów.
  • Odczekanie przed dołączeniem do klanu po opuszczeniu klanu zmniejszono z 48 do 24 godzin.

Znane usterki

  • Panel pojazdu nie jest zablokowany po potwierdzeniu gotowości w bitwach specjalnych.
  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
  • Niedostępne „darmowe” przeszkolenie załogi dla pojazdów tego samego typu.
  • Gdy gracz zniszczy pojazd przewracając go, nie zalicza się on do całkowitej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Biuro werbunkowe rekrutera nie wyświetla zaproszonych rekrutów ani rezerwistów, jeśli konto rekrutera zostało przywrócone do stanu sprzed przyjęcia zaproszenia przez rekrutów.
  • Odznaka związana z zajęciem bazy może zostać wyświetlona przedwcześnie, nawet zanim zostanie zebrana wskazana liczba punktów.
  • Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem wymieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
  • Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.
  • Gry pojazd jest zniszczony, dziennik znika w przypadku, gdy gracz nie wybrał opcji „Pokaż w trybie pośmiertnym pojazd, który zniszczył Twój pojazd”.
  • Ilość otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza, nie jest wyświetlana w dzienniku.
  • Status elitarny nie jest przyznawany pojazdom poziomu V, jeśli kolejny pojazd (poziomu VI) został kupiony za żeton z Unitarki.
  • Aktualnie wybrany typ pocisku nie jest wyświetlany podczas odliczania.
  • Miejsce gracza w lidze nie jest wyświetlane na ekranie domowym bitew rankingowych.
  • Wskazówki dla wyposażenia nie pokazują charakterystyk dynamicznych.
  • Niszczyciele czołgów posiadające tryb ostrzału mogą wjeżdżać na bardziej strome zbocza niż inne pojazdy.
  • Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest odgłos odnoszenia uszkodzeń.
  • Na niektórych powierzchniach pojazdów emblematy są wyświetlane podwójnie.

Poprawki i usprawnienia

  • Niezgodność w opisach misji osobistych (dla plutonów) w bitwie (po naciśnięciu klawisza TAB), w wynikach bitwy i w oknie z gratulacjami.
  • Poprawiono wyświetlanie gąsienic pojazdu Object 279 (e)
  • Dodano tekst „Bez ograniczeń” w profilu pojazdu w magazynie, jeśli odzyskiwanie nie jest ograniczone czasowo.
  • Skutek działania „Chleba ze smalcem” jest teraz wyświetlany w dynamicznych charakterystykach technicznych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użytego wcześniej emblematu nie można było zamienić na inny.
  • Naprawiono błąd, który przenosił graczy do okna zakupu złota podczas kupowania wypożyczanego stylu za kredyty.
  • Po kliknięciu „Pomaluj cały pojazd” w przypadku niektórych niszczycieli czołgów i dział samobieżnych, farba nie jest nakładana na cały pojazd.
  • W profilu pojazdu w oknie odzyskiwania wyświetlany jest niepoprawny koszt, bez współczynnika.
  • Misje wymagające zdobycie medali epickich oraz osiągnięć „Bohaterzy Bitwy” nie uwzględniają Medalu Starka.

Następujące pojazdy dodano do sklepu:

  • STG
  • FV201 (A45)
  • AMX Canon d’assaut 105

Poprawa charakterystyk technicznych pojazdów premium z preferencyjnym systemem losowania do bitew

  • KV-5
    • Zmieniono czas celowania z 2,86 na 2,3 s
    • Zmieniono rozrzut z 0,43 na 0,4
    • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 11 na 14 km/godz.
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 167 na 186 mm
    • Poprawiono: przedni pancerz wieżyczki dowódcy ze 150 na 190 mm, przedni pancerz wieżyczki radiooperatora ze 140-150 na 160-170 mm, przedni pancerz wieży ze 180 na 190 mm, przednią płytę przedziału skrzyni biegów ze 140 na 180 mm
  • IS-6 (oraz IS-6B )
    • Zmieniono czas celowania z 3,4 na 2,8 s
    • Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 30 na 37 pocisków
    • Zmieniono rozrzut z 0,46 na 0,44
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
    • Zmieniono penetrację pocisków podkalibrowych z 217 na 225 mm
    • Poprawiono pancerz wieży po każdej stronie jarzma działa ze 150 na 170-190 mm
    • Poprawiono pancerz górnej płyty pancerza i jej płyt bocznych ze 100 na 110 mm
    • Zwiększono grubość luku kierowcy ze 110 do 120 mm
  • FCM 50 t
    • Zmieniono czas przeładowania z 7,5 na 6,8 s
    • Zmieniono kąt opuszczenia działa z -8° na -10° stopni
    • Zamieniono silnik; zwiększono moc silnika z 1000 do 1250 KM
    • Zmieniono moc jednostkową z 18,4 na 23,0 KM/t
    • 112
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
    • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
    • Zmieniono czas przeładowania z 13,2 na 12,6 s
    • Zmieniono rozrzut z 0,46 na 0,44
    • Zmieniono czas celowania z 3,4 na 3 s
  • WZ-111 (and Alpine Tiger)
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
    • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
    • Zmieniono rozrzut z 0,44 na 0,42
    • Zmieniono czas celowania z 3 na 2,8 s
  • M6A2E1
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 198 na 204 mm
    • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.18 na 0.16
    • Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 24° na 28°
    • Zmieniono przedni pancerz pierścienia wieży, dachu wieży, wieżyczki dowódcy i przedniej części boków wieży
    • Zwiększono pancerz pierścienia wieży i osłon z 25 do 41 mm
    • Zmieniono rozrzut z 0,42 na 0,4
    • Zmieniono czas celowania z 2,29 na 2,1 s
    • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 10 na 14 km/godz.
    • Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1500 na 1550
  • T-34-3
    • Zmieniono kąt pochylenia działa: z -5° z przodu i -4° z tyłu na -6.5° z przodu i -4.5° z tyłu
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
    • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
    • Zmieniono rozrzut działa z 0,46 m na 0.44
    • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba z 0,18 do 0,16
  • Type 59
    • Zamieniono silnik; zwiększono moc silnika z 520 do 650 KM
    • Zmieniono moc jednostkową z 14,4 na 18,1 KM/t
    • Zmieniono czas celowania z 2,3 na 2 s
    • Zmieniono czas przeładowania z 8,7 na 8,4 s
    • Poprawiono pancerz z przodu wieży i jarzma działa z 200 do 240-250 mm i pancerz bocznych części górnej/dolnej płyty pancerza i przedłużeń na boki kadłuba pod wieżą
    • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.12 na 0.1
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 181 na 185 mm
  • T26E4 SuperPershing
    • Zmieniono moc silnika z 500 na 610 KM
    • Zmieniono moc jednostkową z 9,9 na 12,1 KM/t
    • Zmieniono czas przeładowania z 8,2 na 8,0 s
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 192 na 202 mm
    • Zmieniono rozrzut podczas ruchu i przy obrocie kadłuba z 0,24 na 0,22
    • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.16 na 0.12
    • Zmieniono przejście z przodu wieży na jej boki z 76,2 na 101,6
    • Zmieniono grubość pancerza przodu wieży powyżej jarzma działa ze 101,6 na 127 mm
    • Zmieniono grubość pancerza listwy na szczycie wieży ze 101,6 na 127 mm
    • Zmieniono grubość pancerza szczytu wieżyczki dowódcy z 76,2 na 88,9 mm
    • Zmieniono grubość pancerza spodu wieżyczki dowódcy z 76,2 na 114,3 mm
    • Zmieniono grubość pancerza przodu dachu wieży z 25,4 na 41,3 mm
    • Dodano osłonę hydraulicznych cylindrów/kompensatorów działa do modelu kolizji jako osłonę o grubości 25,4 mm
  • 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
    • Działo i pociski PP wymieniono na nowe.
    • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 203 na 212 mm
    • Zwiększono wytrzymałość pojazdu z 1300 do 1500
    • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 12 na 16 km/godz.
    • Zmieniono czas celowania z 2 na 1,8 s
    • Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 26 na 32 st./s
    • Zmieniono czas przeładowania z 5,4 na 5,1 s

One Response to 1.2 – zawartość patcha, cz.II

  1. Ten_warrior_ Ten_warrior_ napisał(a):

    I dobra, każda nowa grywalna mapa zmniejszy szansę na wylosowanie tej niegrywalnej.

Dodaj komentarz