Serwer testowy jest aktywny.
Klienta serwera testowego można pobrać TUTAJ.

Mapy zmienione na model HD:
• Empire’s Border / Granice Imperium (dla tierów IV-X)
• Przedmieścia (dla tierów IV-VI)
• Autostrada (dla tierów IV-X)

Zbalansowane mapy:
• Ruinberg
• Overlord
• Redshire
• Piaszczysta Rzeka
• Paryż

Sztuczna Inteligencja / Boty
• na niektórych mapach SI będzie kontrolowało czołgi od tieru I do V; można łatwo poznać takich przeciwników ponieważ ich nick zaczyna i kończy się znakiem „:”, ponadto obok nicka wyświetli się specjalna odznaka
• liczba i typ pojazdów kontrolowanych przez SI zawsze będzie taka sama dla każdej drużyny, ponadto liczba maszyn kontrolowanych przez SI będzie ograniczona
• boty służą skróceniu oczekiwania w kolejce dla graczy na mniej popularnych serwerach, serwery EU, RU, APAC (poza Australią) i amerykański NA (oprócz LATAM) nie zostaną objęte testem SI podczas testu publicznego, jednakże wyniki tegoż testu pozwolą w przyszłości udoskonalić eventy PvE; po wprowadzeniu patcha 1.2 na serwery publiczne boty zostaną wyłączone na wszystkich serwerach

Wot Bot

Warunki:
• limit 3 botów na drużynę
• tiery od I do V
• musi minąć 20 s w kolejce zanim system doda boty do drużyny
• mapy: Karelia, Prochorowka, Kopalnie, Redshire, Step, Zatoka Rybacka, Ensk, Lakeville, Ruinberg, Murowanka, Erlenberg, Linia Zygfryda, Urwisko, Piaszczysta Rzeka, El Hallouf, Lotnisko, Przełęcz, Linia Mannerheima, Lodowiec, Południowe Wybrzeże, Overlord

VlPMKs7HGWM

Zmiany w Misjach Osobistych:
• udostępniona zostanie III część kampanii umożliwiająca zdobycie pojazdu Object 279 (e)
• dodano nowy typ misji, która musi być spełniona w ciągu określonej liczby bitew, inaczej cały postęp jest resetowany; są 3 typy takich misji
– skumulowana: misja trwa dopóki nie wypełnimy jej założeń i kończy się wraz z limitem liczby bitew wymaganych na jej spełnienie
– ciągła: misja wymaga spełnienia warunków w ciągu kilku bitew; jednocześnie liczba prób jest większa niż liczba wymaganych realizacji
– seria: misja wymaga spełnienia warunków misji podczas każdej bitwy, niepowodzenie przerywa serie
• nowo dodany przycisk pauzy pozwoli zatrzymać misję; postępy zostaną zamrożone dopóki gracz nie zdecyduje się kontynuować misji
• poprawiono interfejs ekranu z nagrodami

Inne:
• dodano nagrody za 10 sezon na Mapie Globalnej
• zmieniono ekran wyjścia z gry

ASQtsEmW4bc

15 Responses to 1.2 TEST – zawartość patcha

  1. Fox Fox napisał(a):

    Nie no ten start/stop misji to jest syf, a konkretniej te misje do spełnienia w określonej liczbie bitew inaczej reset.
    Teraz można było sobie odpalić misję i nie zwracać uwagi, czasem sama się zrobiła, a teraz jak będzie misja na ogłuszenie i będę musiał ją spełnić w określonej liczbie bitew to będę musiał co chwila startować, stopować w zależności od tego czy odpalam ardę czy też nie.
    Bzdura.

    • Guy Micki Guy Micki napisał(a):

      Przecież nie musisz korzystać ze start/stop.

    • hary76 napisał(a):

      Dziwisz się ,jak tam niepełnosprytni (marketing macza palce) pracują .Pomysł z 4liter.Poczekajmy najpierw jednak co to będą za misje.Choć znając tych fantastycznych testerów itd…… ,zrób 3x 8k spota na Himlu….. :) I mamy kolejną gównoburze :)

      Ps.Aż ściągnę testowego ,pierwsze misje ob 279 już tam są .Ciekawe co tam panowie za Pomysł wysmażyli :)

      • hary76 napisał(a):

        Zawsze mnie to irytowało i zapewne będzie irytować dalej.Wszelkie nowości w grze najlepiej czytać na ru ,bo buractwo z PL nie chce, nie umie przetłumaczyć.Zresztą jak tłumacza jak na głównej,to niech lepiej tego nie robią.A na ru pisze tak jak by to kogoś obchodziło.Z translatora bo nie mam czasu na ręczne tłumaczenie.

        „Zmiany w osobistych misjach bojowych.

        Otworzyła się ostatnia operacja drugiej kampanii Obiekt 279 (p):
        Nowy rodzaj zadań, które należy wykonać dla pewnej liczby walk. W przeciwnym razie postęp jest zużywany i konieczne jest jego uruchomienie w pierwszej kolejności. W ramach tej operacji dostępne są 3 typy zadań:
        Skumulowany: wymagaj, abyś uzyskał określoną wartość dla wyznaczonego parametru. Zadanie nie zostanie przerwane, dopóki gracz nie spełni ustawionego warunku lub nie zabraknie mu prób.
        Szeregowy : wymaga od gracza spełnienia ustawionego warunku w kilku bitwach, a liczba prób jest zawsze większa niż wymagana liczba razy.
        nieprzerwany : wymagać od gracza spełnienia ustawionego warunku w każdej bitwie w serii. Naruszenie warunku przerywa serię.
        Na kartach zadań tej operacji pojawia się nowy przycisk Pauza . Pozwala ustawić zadanie „pauza”, po czym postęp nie zostanie wzięty pod uwagę, dopóki gracz nie wznowi zadania. Pozwoli to graczom nie bać się utraty postępu, jeśli chcą odpocząć od tych zadań.
        Finalizacja nagradzanych ekranów:
        wyświetlanie łącznych warunków zgodnie ze wspólnym interfejsem takich zadań na karcie transakcji;
        poprawne wyświetlanie zadań, które mają wymienne warunki (warunki LUB ).
        Finalizacja funkcjonalności kart zadaniowych: przycisk Delete Odrzuć .”

        Zresztą płacz mały już jest ,że dużo jeszcze ob 260 nie ma.Chimery nie zrobią ,bo niby 3 ciężkie misje a co dopiero na tego ob 279.Się poczyta na testowym, się zrozumie co tam usmażyli za badziewie.

  2. kwiliniosz kwiliniosz napisał(a):

    Wraca mapa Przedmieścia. Ja się pytam PO CO?

  3. woodlaus1 napisał(a):

    Przedmieście na niskich tierach jest OK. Powyżej VI jest nieporozumieniem.

  4. Wild_Butter Wild_Butter napisał(a):

    Boty? Jak w AW?

    • Sheyki napisał(a):

      Tu są tylko 3, w AW może być 9 czy tam 14.

      • obo_80 napisał(a):

        Tylko że w AW był do tego specjalny tryb, a tutaj chcą dać boty do PvP.
        Ciekawe czy tylko na testowym, bo rzeczywiście tam ciężko się do bitwy niższych poziomów dostać i to rzeczywiście może pomóc. Czy też jednak rozważają podobną akcję na normalnych serwerach.

        • Sanchezir napisał(a):

          @obo_80
          Nie wiem kto to tłumaczył bo jest zagmatwane bez ładu i składu oraz wprowadza w błąd (a właśnie że testy botów odbędą się na wszystkich „serwerach”, natomiast ich wprowadzenie tylko na wybranych), ale w wersji ang. newsa na .eu masz jasno napisane, że;

          While the mechanics will be available for everyone to test during the CT 1.2, the AI will be introduced in NA’s LATAM cluster.
          We are also looking into the possibility of adding bots onto the Australia cluster too. EU, RU, APAC (except Australia), and the US-based NA servers will remain unaffected.

          Czyli na serwerze testowym będą boty w każdym regionie, ale zostaną wprowadzone tylko na LATAM (serwer latino) i być może Australia.
          Po prostu WG chce zebrać jak najwięcej danych z testów.

          https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/update-1-2-common-test/

          EDIT
          Nawet w polskiej sekcji na stronie wot jet to dobrze napisane xD

        • Sheyki napisał(a):

          W AW w normalnym PvP są boty na niższych tierach (żeby skrócić kolejkę i oszukać nowych graczy, że PvP is not dead). Tak czy siak w WoT ma to dotyczyć tylko najmniejszych serwerów.

Dodaj komentarz