Dzisiaj uruchamiamy pierwszy test publiczny wersji 1.2 wprowadzającej pewne nowe dodatki do World of Tanks, więc sprawdźmy, co przyniesie przyszłość!

Nowa mapa: Granica imperium

Być może słyszeliście już coś o tej mapie z chińskich źródeł. Granica imperium została ciepło przyjęta i ma dobre opinie wśród swojej ojczystej społeczności, więc wprowadzamy ją do obiegu we wszystkich regionach, bo wcześniej była dostępna tylko na serwerze dla Chin.

Granica imperium będzie pierwszą lokacją osadzoną w Azji wprowadzoną do gry po aktualizacji 1.0. Na tej mapie znajduje się coś, co niektórzy nazywają ósmym cudem świata, a konkretnie Wielki Mur Chiński, który przedziela ją na dwie połowy, górując nad krajobrazem.

Cała lokalizacja jest podzielona na kilka wysokości, z których każda nadaje się swój własny sposób do stosowania różnych taktyk.

 

 

Strefa dla czołgów średnich. Wzdłuż muru jest mnóstwo miejsc, przez które można strzelać, a wzdłuż czerwonej linii jest sporo miejsc, w których można się schronić.

 

Strefa dla czołgów średnich. Wzdłuż muru jest mnóstwo miejsc, przez które można strzelać, a wzdłuż czerwonej linii jest sporo miejsc, w których można się schronić.

 

Strefa dla czołgów lekkich. Spora liczba kryjówek i możliwość szybkiego przejazdu na tyły przeciwnika.

 

Strefa bojowa dla czołgów średnich i ciężkich z dobrym pochyleniem działa. Będzie to jeden z najważniejszych punktów przez cały czas trwania bitwy.

 

Miejsce dla tych, którzy nie dysponują zbyt dobrym pochyleniem działa i wolą bardziej konwencjonalne starcia czołgów ciężkich.

 

Lokalizacja dla niszczycieli czołgów, z których mogą one wspierać kluczowe obszary.

 

Lokalizacja dla niszczycieli czołgów, z których mogą one wspierać kluczowe obszary.

Mapy HD

Mapy Przedmieście i Autostrada zostały dostosowane do jakości HD, co dodaje kolejny poziom realizmu bez zmiany głównej mechaniki rozgrywki.










Drugi front

Wielu z Was dokonało ogromnych postępów w pierwszej operacji. Wasze wyniki są kluczowe, jeśli chodzi o zdobywanie najlepszych nagród, więc oby tak dalej, czołgiści! A w czasie, kiedy pierwszy etap trwa w najlepsze, ten test publiczny powoli wprowadza trzecią operację Drugiego frontu.

Każdy gracz otrzyma odpowiednią liczbę rozkazów potrzebną do jej odblokowania tak, żebyście mogli przetestować podejście, jakie wprowadzamy w etapie finałowym.

W ramach przypomnienia, oto główna koncepcja misji osobistych:

  • W pierwszej operacji chodzi o wytrwałość. Są to misje, które można ukończyć z czasem i które wymagają od Was dzielnego zwyciężania, ale również nie poddawania się w obliczu porażki. Te misje mają zadanie poboczne, które nie jest wymagane do rozpoczęcia kolejnej misji, ale jego wykonanie podwaja Wasze postępy w kierunku zdobycia schematu.
  • W drugiej operacji chodzi o wykazanie Waszych umiejętności w jednej bitwie. Te misje skupiają się na jednej rozgrywce, czy to względem zadania określonej liczby uszkodzeń, czy zniszczenia wystarczająco wielu pojazdów przeciwnika, czy innego celu. Przypominają trochę starsze misje osobiste.
  • W trzeciej operacji chodzi o konsekwentne osiąganie dobrych wyników w kilku bitwach. Te misje wymagają od Was trochę więcej niż szczęścia. Pokażcie, ile jesteście warci, w serii bitew, aby ukończyć te misje.

Jak widzicie, trzecia operacja różni się od pierwszych dwóch, wymagając przede wszystkim konsekwencji i precyzji. Ze względu na to, że misje są tu rozłożone na kilka bitew (na przykład musicie zadać 3.000 uszkodzeń lub więcej w 5 bitwach pod rząd), jest tu funkcjonalność pozwalająca Wam zatrzymać na jakiś czas postępy, jeśli uważacie, że potrzebujecie trochę odpoczynku przed kolejnym wysiłkiem.

Boty

Niektóre serwery (na przykład serwer gry dla graczy z Ameryki Łacińskiej) mają problemy z długimi czasami oczekiwania na wejście do bitwy, szczególnie na niższych poziomach. Aby skrócić czasy oczekiwania w kolejce, wprowadzamy pojazdy kontrolowane przez sztuczną inteligencję i chcielibyśmy przetestować tę mechanikę w tym teście publicznym.

Te pojazdy będą grały tylko na pewnych mapach i tylko na poziomach I–V. Nie panikujcie, zawsze będziecie wiedzieli, kiedy gracie z botami, bo będą one miały dwukropki „:” na początku i na końcu swoich nazw wraz z odpowiednią odznaką.

Chociaż ta mechanika będzie dostępna w czasie testu publicznego 1.2 dla wszystkich, SI będzie wprowadzona na serwerach NA LATAM. Sprawdzamy możliwość wprowadzenia botów również na serwerach australijskich. Serwery EU, RU, APAC (oprócz Australii) i serwery NA w USA pozostaną bez zmian.

Liczba i klasy botów w każdej drużynie będą zawsze takie same, więc nie da to przewagi żadnej z drużyn, a poza tym będzie ograniczenie co do liczby botów w drużynie.

Opinie wszystkich graczy testujących tę funkcjonalność będą uwzględnione w innych wydarzeniach gracze-przeciwko-maszynom, które planujemy w przyszłości. Boty będą aktywne od momentu uruchomienia testu publicznego 1.2, a wraz z ukazaniem się wersji 1.2, wszędzie je wyłączymy. W przyszłości boty zostaną uruchomione na serwerach LATAM i być może australijskim.

Poziomy: I–V
Minimalna liczba prawdziwych graczy w drużynie 3
Limit czasu oczekiwania: 20 sekund przed dodaniem przez MM botów do bitwy
Jak rozróżnić: Dwukropek („:”) i specjalna odznaka
Rozgrywane mapy: Karelia, Prochorowka, Kopalnie, Redshire, Step, Zatoka rybacka, Ensk, Lakeville, Ruinberg, Murowanka, Erlenberg, Linia Zygfryda, Urwisko, Pustynia, El Haluf, Lotnisko, Kaukaz, Linia Mannerheima, Lodowiec, Cichy Brzeg, Overlord

Dodaj komentarz