Dzisiejsza mikro aktualizacja dodała do plików gry… TKS (z buffem), który jak już wiecie ma być darmowym prezentem i zapewne otrzymamy go niebawem. Najlepszą okazją ku temu byłyby jutrzejsze obchody 8. lecia World of Tanks.

Wstępne statystyki:
Tier: II, LT prezent
Ilość HP: 160
Moc silnika: 42 KM
Masa: 2,8 t
Stosunek mocy do masy: 15
V-max: +45/-12 km/h
Obrót kadłuba: 45 °/s
Prędkość obrotu działa: 44 °/s
Opory gruntu: 0,863/1,151/2,014
Pancerz kadłuba: 10/8/5 mm
Zasięg widzenia: 290 m
Zasięg radia: 310 m
Liczba załogantów: 2

Działo: N.K.M. 20 mm Wz. 38 FK-A
DMG: 11/11
Penetracja: 43/55 mm
DPM: 786,9 836,8
Szybkostrzelność: 71,535 76,07
Czas przeładowania magazynka: 6,7 6,2 s
Pocisków w magazynku: 10 szt
Pocisków w salwie: 2 szt
Czas przeładowania: 0,188 s
Celność: 0,4
Czas celowania: 2,0 1,8 s
Pionowy wychył działa: 25°/-7°
Poziomy wychył działa: 13°/13°





Poland-Pl01 TKS 20mm

Poland-Pl01 TKS 20mm1

TKS

20 Responses to 1.0.2 – TKS N.K.M. 20 mm

  1. witekjednarata napisał(a):

    No i fajnie. Jestem ciekaw tego pojazdu.

  2. dundee447 dundee447 napisał(a):

    Mistrzem na ćwierć mili to on nie zostanie, mobilność nieco gorsza od Light MK. VIC, ale za to kozacko wygląda, a szkolenie dwuosobowej załogi idzie dość szybko. Trzeba będzie się przejechać. Szkoda trochę, że nie zdecydowali się wypuścić TKS-D z 37-ką Boforsa.

  3. Grzesik97 napisał(a):

    Co można by wkładać do niego jako moduły lub jakie perki rozwijać? Przynajmniej z tego co widać po statystykach. Dałoby radę zrobić z niego E25 drugiego poziomu?

    • dundee447 dundee447 napisał(a):

      20mm armata, słabo się sprawdza na dużych odległościach i dodatkowo, przy celności 0,4 (nawet w zestawie BiA+wenta+szybsze skupianie+żarcie, będzie to 0,35). W tym przypadku bardziej się sprawdzi coś w stylu: zaskocz „nadgryzionego” przeciwnika z boku, lub z tyłu i wpakuj mu cały magazynek a następnie wycofaj się za ukrycie żeby przeładować 😉

  4. witekjednarata napisał(a):

    Raczej nie. Działo będzie robić robotę, jednak mobilność nie ta, a chowanie się po krzaczkach przydaje się bardzo rzadko na tych poziomach. Nie będzie to zły pojazd, ale taki M2 Light czy inne magazyniki zgwałcą go jak chcą.

    • dundee447 dundee447 napisał(a):

      …nigdzie nie pisałem o kampieniu, czy innym staniu w krzakach. Stwierdziłem, że małokalibrowe armaty nie nadają się do snajpienia – są przeznaczone do walki na małych odległościach. Pisząc o zaskoczeniu przeciwnika, miałem na myśli to, że gracz będzie musiał się wykazać kreatywnością w czasie bitwy. II tierowe premki, z tego typu uzbrojeniem, to przede wszystkim funtanki i trzeba tym grać agresywnie, ale nie w stylu YOLO, tylko z głową. Z dobrą załogą i odpowiednimi modułami, można uzyskać nieco przewagi nawet nad wspomnianym przez Ciebie M2 Light, zwłaszcza, że TKS bardzo dobrze kręci się w miejscu 😉

  5. Powhatan Powhatan napisał(a):

    Isnieje jeszcze możliwość ze na Święto Wojska Polskiego (6 dni go dadzą)

  6. Tankistax napisał(a):

    Chyba jedyny polski pojazd który dostał poprawki i zapewne nic poza nim nie dostanie

  7. Paweł Pilski napisał(a):

    To może być najlepszy polski pojazd w WoT, w odniesieniu do swojego tieru. Szkoda, że nie w drzewku. Jako premka mógłby nazywać się Orlik i mieć odrobinę inne parametry techniczne.

  8. Thome napisał(a):

    Hurr durr, takie małe działo? Hurr durr, powinni dać 122 mm, bo to Polski czołg, podkreślam, POLSKI. Jak jest POLSKI to ma być lepszy od tfuuuuu… Niemców, i tfuuuuu, Sowietów. Dać mu celność 0.1, magazynek na 15 pocisków, alfę 390, albo lepiej. Alfa 440, bo to POLSKIE. Penetracja ma być taka żeby przebić 15 czołgów, 3 budynki na mapie, i 3 metry ziemi!oneoen11!!.

    Ludzie, ale wiecie że to zwykła popierdółka, którą każdy zagra raz, żeby sprawdzić co to w garażu mu doszło, i o niej zapomni?

  9. Exor_PL Exor_PL napisał(a):

    Skoro większy DMG ma być wyznacznikiem polskiej gałązki to TKS powinien zadawać o 4 P.U więcej moim zdaniem bo gdyby zadawał 20-scia to był by z leksza OP

Dodaj komentarz